FB1 - 04.03.13

Data: 2013-03-04 15:10:57
Autor: wiLQ
FB1 - 04.03.13
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

7 NewSkills              37,61  585  -0,12
8 The Saints             37,70  603  +0,05

;-)

Mistrzowi już można gratulować.

Bez przesady, Mason jest zdecydowanym faworytem, ale nic czego kilka
kontuzji nie mogloby zmienic.

A przed trade deadline coś wisiało w powietrzu i bomba wybuchła, blockbuster trade pomiędzy Konusami a L'Carpetron Jilliumz :-)

Ogloszenie zadzialalo ;-)

Wilq łyknął Vasqueza, Mariona, Derozana i Nasha a ja dostałem D.Howarda, Ginobiliego, T.Robinsona i Delfino.
W praktyce trejd Howarda za czterech, choć Gino powinien pod nieobecność Parkera też coś ugrać.

Ano wlasnie, alez przyfarciles... kontuzja byla pare godzin po wymianie!

BTW, dzisiaj klepnalem tez drugi trejd z Washko: Derozan - Hibbert.
Wlasciwie tylko dlatego, ze oddanie Dwighta zostawilo mi plytka rotacje
wsrod wysokich.

potrzebuje teraz podreperować średnią, żeby mieć jeszcze szanse na 3 miejsce

Powiedzialbym, ze kontuzja Parkera u kenke daje Ci spore szanse...

Cóż, liczę, że Howard będzie się jeszcze chciał pokazać w końcówce. A jak nie wypali - to i tak utrzymanie mam już raczej pewne.

Yup, klasyczna wymiana sredniej za mecze.
Choc w 1 meczu Nash byl lepszy od Dwighta, na pewno sie to utrzyma ;-)

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2013-03-04 18:01:33
Autor: Gerard
FB1 - 04.03.13
W dniu 2013-03-04 15:10, wiLQ pisze:

7 NewSkills              37,61  585  -0,12
8 The Saints             37,70  603  +0,05

;-)

Tia, tak pamiętałem żeby ich zamienić miejscami że zapomniałem.

Mistrzowi już można gratulować.

Bez przesady, Mason jest zdecydowanym faworytem, ale nic czego kilka
kontuzji nie mogloby zmienic.

Ma tak wyrównany skład, że nie wiem czy nawet jakaś plaga kontuzji jest w stanie coś zmienić. IMO sprawa jest przesądzona.
Swoją drogą nie pamiętam, żeby ktoś przez cały sezon utrzymał średnią powyżej 42fp. Kontrole antydopingowe by się przydały!

W praktyce trejd Howarda za czterech, choć Gino powinien pod nieobecność
Parkera też coś ugrać.

Ano wlasnie, alez przyfarciles... kontuzja byla pare godzin po wymianie!

Nawet nie zauważyłem. Z tym, że Gino sam jest chodzącą kontuzją, więc to pewnie chwilowy zysk ;-)

BTW, dzisiaj klepnalem tez drugi trejd z Washko: Derozan - Hibbert.
Wlasciwie tylko dlatego, ze oddanie Dwighta zostawilo mi plytka rotacje
wsrod wysokich.

W sumie trochę nierówna wymiana, Washko chyba liczy na kontuzję Gaya.

Powiedzialbym, ze kontuzja Parkera u kenke daje Ci spore szanse...

Potrzeba więcej kontuzji ;-)
Za ostatnie 2 tygodnie Yanoos miał 8 gości ze średnią >40fp, a Noah to już w ogóle zwariował.

Choc w 1 meczu Nash byl lepszy od Dwighta, na pewno sie to utrzyma ;-)

Wcale się nie zdziwię ;-)

pozdr

Data: 2013-03-06 02:14:07
Autor: piotr.janus
FB1 - 04.03.13
W dniu poniedziałek, 4 marca 2013 18:01:33 UTC+1 użytkownik Gerard napisał:

> Powiedzialbym, ze kontuzja Parkera u kenke daje Ci spore szanse...

Bardzo szkoda kontuzji Parkera w czasie chyba najlepszego sezonu w życiu, bo rzeczywiście śmigają chłopaki nieźle i nieśmiało myślałem o miejscach 2-3. Podobno bucik usztywniający już zdjął więc może wróci szybciej niż za miesiąc.
Liczę, że się ocknie trochę Cousins, bo ostatnio nie imponuje specjalnie.

Tak czy inaczej debiutancki sezon w FB1 na razie powyżej oczekiwań.

FB1 - 04.03.13