FB1 - 12.11.12

Data: 2012-11-12 13:08:01
Autor: Gerard
FB1 - 12.11.12

1 Cules                  43,95  62
2 Menele Nowa Huta       42,04  58
3 The Saints             41,29  64
4 Flaming Lips           37,84  56
5 NewSkills              37,09  55
6 Wazki Wroclaw FP       36,55  66
7 kenke boyz             36,31  62
8 TĹ‚oki II Warszawa      35,93  63
9 Konusy Gerarda         35,59  59
10 Gostynin              35,53  61
11 L'Carpetron Jilliumz  35,48  55
12 Obroncy Krzyza        31,67  65

Falstart wiLQ i Rasheeda oraz świetny początek Sinera. Kto by przypuszczał, że staruszek Duncan będzie jeszcze grał jak za najlepszych lat? Pytanie jak długo...

Na razie były dwie wymiany:
Lowry [Konusy] za Boozera [Cules] - szkoda gadać, mam tylko nadzieję, że problemy Kyle'a są poważne ;-)
Deng [F.Lips] za Mayo [Gostynin] - na razie równa wymiana, choć nie wiem czy Striker wkalkulował powrót Nowitzkiego

Z ciekawszych licytacji FA:
Hawes za 20$ [Gostynin] - na razie bez histerii
D.Jordan za 27$ [Saints] - wywalony przez gorącą głowę wiLQ, u Zagiego zaczyna się rozkręcać ;-)

pozdr

Data: 2012-11-12 13:21:11
Autor: wiLQ
FB1 - 12.11.12
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

1 Cules                  43,95  62

Lowry [Konusy] za Boozera [Cules] - szkoda gadać, mam tylko nadzieję, że problemy Kyle'a s± poważne ;-)

Polacz kropki... ;-) Stworzyles potwora!

Falstart wiLQ

Wczoraj bylo ladne odbicie... ale poki co faktycznie marnie.
Zwlaszcza grupa Bogut/Manu/Pek/Kaman/Brand zapowiada sie na kolosalne
rozczarowanie... pomimo iz byli tani. Ooops ;-)
Do tego Josh Smith gra straszny piach.

Deng [F.Lips] za Mayo [Gostynin] - na razie równa wymiana, choć nie wiem czy Striker wkalkulował powrót Nowitzkiego

Chodzilo raczej o pozycje, obie strony mialy dziure.

D.Jordan za 27$ [Saints] - wywalony przez gor±c± głowę wiLQ

Taaaa, nawet nie mam tu riposty ;-(

P.S. FREE DRUMMOND! ;-)
--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-11-13 12:50:12
Autor: Gerard
FB1 - 12.11.12
W dniu 2012-11-12 13:21, wiLQ pisze:

[...]

Tia, aż się prosi by nawi±zać do tej niewielkiej losowo¶ci roto/fp...

Deng [F.Lips] za Mayo [Gostynin] - na razie równa wymiana, choć nie wiem
czy Striker wkalkulował powrót Nowitzkiego

Chodzilo raczej o pozycje, obie strony mialy dziure.

Ty chyba dziury nie widziałe¶ ;-)
Striker miał w tamtej chwili 6 guardów [3 SG].

pozdr

Data: 2012-11-13 05:10:35
Autor: Leszczur
FB1 - 12.11.12
On 13 Lis, 12:50, Gerard <ge...@o2.pl> wrote:
> Wczoraj bylo ladne odbicie... ale poki co faktycznie marnie.
> Zwlaszcza grupa Bogut/Manu/Pek/Kaman/Brand zapowiada sie na kolosalne
> rozczarowanie... pomimo iz byli tani. Ooops ;-)
> Do tego Josh Smith gra straszny piach.

Tia, a si prosi by nawi za do tej niewielkiej losowo ci roto/fp...

A co konkretnie chciałbys tu omowic? Przeciez poczatek roku zwykle
obfituje w nietypowe wystrzały formy i równie nietypowe wolne starty.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-11-13 16:14:50
Autor: Gerard
FB1 - 12.11.12
W dniu 2012-11-13 14:10, Leszczur pisze:
[...]

No, nie wiem czy Bogut/Manu/Pek/Kaman/Brand to wolny start. Zobaczymy.

pozdr

Data: 2012-11-16 15:35:32
Autor: Siner
FB1 - 12.11.12
Pocz±tek elegancki, ale oczywi¶cie jedna z lokomotyw musiała się posypać. W Kanadzie jak zwykle optymistycznie mówili, że wróci zaraz a tu się okazuje, że jeszcze 2 tygodnie, a nie zdziwię się jak jeszcze z miesi±c nie pogra. Mam tylko nadzieję, że jak wróci, to będzie grał przynajmniej 75% tego co wcze¶niej. Duncan na chwilę obecn± wygl±da kapitalnie. Pop go względnie oszczędza, ale Timi robi punkty aż miło. Nie ma jednak co się za bardzo nakręcać, bo to dopiero pocz±tek sezonu i na koniec może być różnie. Nawet dwójka draftu kilka razy już ładnie zapunktowała. Szkoda, że jak go wrzuciłem, to zawalił mecz :D

FB1 - 12.11.12