FB1 - 12.11.12

Data: 2012-11-12 13:21:11
Autor: wiLQ
FB1 - 12.11.12
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

1 Cules                  43,95  62

Lowry [Konusy] za Boozera [Cules] - szkoda gadać, mam tylko nadzieję, że problemy Kyle'a są poważne ;-)

Polacz kropki... ;-) Stworzyles potwora!

Falstart wiLQ

Wczoraj bylo ladne odbicie... ale poki co faktycznie marnie.
Zwlaszcza grupa Bogut/Manu/Pek/Kaman/Brand zapowiada sie na kolosalne
rozczarowanie... pomimo iz byli tani. Ooops ;-)
Do tego Josh Smith gra straszny piach.

Deng [F.Lips] za Mayo [Gostynin] - na razie równa wymiana, choć nie wiem czy Striker wkalkulował powrót Nowitzkiego

Chodzilo raczej o pozycje, obie strony mialy dziure.

D.Jordan za 27$ [Saints] - wywalony przez gorącą głowę wiLQ

Taaaa, nawet nie mam tu riposty ;-(

P.S. FREE DRUMMOND! ;-)
--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-11-13 12:50:12
Autor: Gerard
FB1 - 12.11.12
W dniu 2012-11-12 13:21, wiLQ pisze:

[...]

Tia, aż się prosi by nawiązać do tej niewielkiej losowości roto/fp...

Deng [F.Lips] za Mayo [Gostynin] - na razie równa wymiana, choć nie wiem
czy Striker wkalkulował powrót Nowitzkiego

Chodzilo raczej o pozycje, obie strony mialy dziure.

Ty chyba dziury nie widziałeś ;-)
Striker miał w tamtej chwili 6 guardów [3 SG].

pozdr

Data: 2012-11-13 05:10:35
Autor: Leszczur
FB1 - 12.11.12
On 13 Lis, 12:50, Gerard <ge...@o2.pl> wrote:
> Wczoraj bylo ladne odbicie... ale poki co faktycznie marnie.
> Zwlaszcza grupa Bogut/Manu/Pek/Kaman/Brand zapowiada sie na kolosalne
> rozczarowanie... pomimo iz byli tani. Ooops ;-)
> Do tego Josh Smith gra straszny piach.

Tia, a si prosi by nawi za do tej niewielkiej losowo ci roto/fp...

A co konkretnie chciałbys tu omowic? Przeciez poczatek roku zwykle
obfituje w nietypowe wystrzały formy i równie nietypowe wolne starty.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-11-13 16:14:50
Autor: Gerard
FB1 - 12.11.12
W dniu 2012-11-13 14:10, Leszczur pisze:
[...]

No, nie wiem czy Bogut/Manu/Pek/Kaman/Brand to wolny start. Zobaczymy.

pozdr

Data: 2012-11-16 15:35:32
Autor: Siner
FB1 - 12.11.12
Początek elegancki, ale oczywiście jedna z lokomotyw musiała się posypać. W Kanadzie jak zwykle optymistycznie mówili, że wróci zaraz a tu się okazuje, że jeszcze 2 tygodnie, a nie zdziwię się jak jeszcze z miesiąc nie pogra. Mam tylko nadzieję, że jak wróci, to będzie grał przynajmniej 75% tego co wcześniej. Duncan na chwilę obecną wygląda kapitalnie. Pop go względnie oszczędza, ale Timi robi punkty aż miło. Nie ma jednak co się za bardzo nakręcać, bo to dopiero początek sezonu i na koniec może być różnie. Nawet dwójka draftu kilka razy już ładnie zapunktowała. Szkoda, że jak go wrzuciłem, to zawalił mecz :D

FB1 - 12.11.12