FB1 - 19.11.12

Data: 2012-11-19 12:37:02
Autor: Gerard
FB1 - 19.11.12
1 Cules                  42,01  98
2 Menele Nowa Huta       41,74  94
3 The Saints             41,47  99
4 Flaming Lips           38,05  87
5 Wazki Wroclaw FP       37,84  105
6 kenke boyz             37,40  94
7 Tłoki II Warszawa      37,08  96
8 Konusy Gerarda         37,02  93
9 L'Carpetron Jilliumz   36,55  90
10 NewSkills             36,04  86
11 Gostynin              35,57  95
12 Obroncy Krzyza        34,07  97

Trejdów nie było, 1 licytacja - M.Thorntona wiLQ przepłacił za 25$

pozdr

Data: 2012-11-19 13:06:57
Autor: s
FB1 - 19.11.12
W dniu 2012-11-19 12:37, Gerard pisze:> 1 Cules                  42,01  98

Ktory to wiLQ? NewSkills?

Pozdr
Slawek

Data: 2012-11-19 13:36:23
Autor: wiLQ
FB1 - 19.11.12
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

W dniu 2012-11-19 12:37, Gerard pisze:
> 1 Cules                  42,01  98
 > 2 Menele Nowa Huta       41,74  94
 > 3 The Saints             41,47  99
 > 4 Flaming Lips           38,05  87
 > 5 Wazki Wroclaw FP       37,84  105
 > 6 kenke boyz             37,40  94
 > 7 Tłoki II Warszawa      37,08  96
 > 8 Konusy Gerarda         37,02  93
 > 9 L'Carpetron Jilliumz   36,55  90
 > 10 NewSkills             36,04  86
 > 11 Gostynin              35,57  95
 > 12 Obroncy Krzyza        34,07  97
 >
 > Trejdów nie było, 1 licytacja - M.Thorntona wiLQ przepłacił za 25$

To pierwszy sezon z licytacja waiverow, wiec nie mam bladego pojecia
jakie powinny byc kwoty ;-)
Chcialem go miec, wiec spojrzalem na poprzednie i tyle.
Ktos inny byl chetny czy moglem go miec za dolara?

Ktory to wiLQ? NewSkills?

Ten ktory wlasnie sie wyrwal ze strefy spadkowej, yay! ;-)

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-11-19 16:09:19
Autor: Gerard
FB1 - 19.11.12
W dniu 2012-11-19 13:36, wiLQ pisze:
> [...]

1 Cules                  42,01  98
  >  2 Menele Nowa Huta       41,74  94
  >  3 The Saints             41,47  99
  >  4 Flaming Lips           38,05  87
  >  5 Wazki Wroclaw FP       37,84  105
  >  6 kenke boyz             37,40  94
  >  7 Tłoki II Warszawa      37,08  96
  >  8 Konusy Gerarda         37,02  93
  >  9 L'Carpetron Jilliumz   36,55  90
  >  10 NewSkills             36,04  86
  >  11 Gostynin              35,57  95
  >  12 Obroncy Krzyza        34,07  97
  >
  >  Trejdów nie było, 1 licytacja - M.Thorntona wiLQ przepłacił za 25$

To pierwszy sezon z licytacja waiverow, wiec nie mam bladego pojecia

W drugim sezonie będzie niewiele lepiej. Wszystko i tak zależy ilu jest chętnych i jak bardzo są napaleni :-). Trzeba tylko uważać, żeby starczyło do pierwszego. Kwietnia.

Chcialem go miec, wiec spojrzalem na poprzednie i tyle.
Ktos inny byl chetny czy moglem go miec za dolara?

Mogłeś za 9. Przy transakcjach jest nowe filtrowanie FAAB. Można sprawdzić ostatnie licytacje.

pozdr

Data: 2012-11-19 16:30:55
Autor: wiLQ
FB1 - 19.11.12
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> To pierwszy sezon z licytacja waiverow, wiec nie mam bladego pojecia
> jakie powinny byc kwoty ;-)

W drugim sezonie będzie niewiele lepiej. Wszystko i tak zależy ilu jest chętnych i jak bardzo są napaleni :-).

Bedzie lepiej bo bedzie JAKIES doswiadczenie jakie kwoty wygrywaly ;-)

Trzeba tylko uważać, żeby starczyło do pierwszego. Kwietnia.

Po co? Chyba lepiej wydac ta kase niz z nia zostac, a trudno planowac,
ze akurat w kwietniu wyskoczy masa kandydatow.

> Chcialem go miec, wiec spojrzalem na poprzednie i tyle.
> Ktos inny byl chetny czy moglem go miec za dolara?

Mogłeś za 9. Przy transakcjach jest nowe filtrowanie FAAB. Można sprawdzić ostatnie licytacje.

To dobrze, bedzie wiecej danych. Dzieki za informacje.

Data: 2012-11-19 08:59:11
Autor: Siner
FB1 - 19.11.12
Powoli moje lokomotywy zaczynają hamować i już się w zasadzie wszystko wyrównało. Bądźmy szczerzy, bez zdrowego Raptorka mam niewielkie szansę na walkę o wygraną. Evans po dobrym początku zaczął grać takie dno, że szkoda gadać.. Z dwóch rookiech wygląda na to, że #2 draftu będzie punktował, a Beal to słabiak przy takim systemie punktowania (w sumie w innym pewnie też :) )

Data: 2012-11-20 11:18:50
Autor: Gerard
FB1 - 19.11.12
W dniu 2012-11-19 17:59, Siner pisze:
Powoli moje lokomotywy zaczynają hamować i już się w zasadzie wszystko wyrównało.

Bądźmy szczerzy, bez zdrowego Raptorka mam niewielkie szansę na walkę o wygraną.

Bez przesady. W tej chwili masz najlepsze rokowania, wystarczy być uważnym na FA i walczyć o #1 będziesz na pewno.

pozdr

Data: 2012-11-20 08:24:46
Autor: Siner
FB1 - 19.11.12
W dniu wtorek, 20 listopada 2012 11:18:48 UTC+1 użytkownik Gerard napisał:
> [...]

Bez przesady. W tej chwili masz najlepsze rokowania, wystarczy być uważnym na FA i walczyć o #1 będziesz na pewno.

No obyś miał rację :) Oczywiście, jak posadziłem Evansa na ławę, to zagrał najlepszy mecz w sezonie :D

Data: 2012-11-20 11:26:46
Autor: Gerard
FB1 - 19.11.12
W dniu 2012-11-19 16:30, wiLQ pisze:
[...]

Lepiej będzie, ale niewiele. Zresztą zobacz w tej chwili, było już kilka licytacji i wygrywały oferty w okolicach 20-25$. Wystarczy że ktoś wyrzuci, np. Pekovica ;-), i ile trzeba dać? 30? 40? Dalej niewiele wiemy.

Trzeba tylko uważać, żeby starczyło do pierwszego. Kwietnia.

Po co? Chyba lepiej wydac ta kase niz z nia zostac, a trudno planowac,
ze akurat w kwietniu wyskoczy masa kandydatow.

Kwiecień strzeliłem dla przykładu.
Myslę, że przynajmniej do trade deadline trzeba trzymać trochę grosza, bo wtedy jeszcze można kogoś sensownego wyłapać.

pozdr

Data: 2012-11-20 23:06:29
Autor: wiLQ
FB1 - 19.11.12
> [...]

Lepiej będzie, ale niewiele. Zresztą zobacz w tej chwili, było już kilka licytacji i wygrywały oferty w okolicach 20-25$. Wystarczy że ktoś wyrzuci, np. Pekovica ;-), i ile trzeba dać? 30? 40? Dalej niewiele wiemy.

Poczekamy zobaczymy ;-)

> [...]

Myslę, że przynajmniej do trade deadline trzeba trzymać trochę grosza, bo wtedy jeszcze można kogoś sensownego wyłapać.

Z waiverow? Skad wiesz? Wg mnie zupelnie tego nie mozna planowac...
chyba, ze na zasadzie zwiekszonej aktywnosci bo wtedy jest okazja palnac
jakies glupstwo. Ale watpie, ze to regula.

Data: 2012-11-21 07:20:11
Autor: Leszczur
FB1 - 19.11.12
On 20 Lis, 23:05, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

chyba, ze na zasadzie zwiekszonej aktywnosci bo wtedy jest okazja palnac
jakies glupstwo. Ale watpie, ze to regula.

Z licytacją waiverów jest jak z draftem. Mozna kisic kase i jesli jest
sie ostatnim to moze da rade zrobic ciekawe zakupy.
Ale mozna też przepuscic mase dobrych okazji i potem licytować
jakiegoś Beala do niebotycznych poziomow tylko po to, zeby sie
przekonac iż zwrot inwestycji jest bardzo słaby. Jakos mi sie
przypominal tutaj Slawek z draftem w kiperze.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-11-21 16:22:31
Autor: s
FB1 - 19.11.12

[...]

:-)

No nie moze byc, teraz ja mam reputacje dusigrosza??:-)
Co to jeden spartolony draft moze spustoszenia uczynic...

Pozdr
Slawek

Data: 2012-11-19 13:39:16
Autor: wiLQ
FB1 - 19.11.12
[...]

Wg mnie warto dodac, ze 3 druzyny na dole maja jakiegos zlamasa.
Odpowiednio Bynum, Nowik i Love.

To o tyle istotne, ze tabela sie powoli ladnie wyrownuje.
Poza podium, ktora za mocno odskoczyla ;-)
Ale przynajmniej miedzy soba beda sie bic.

Data: 2012-11-21 21:04:13
Autor: Gerard
FB1 - 19.11.12
W dniu 2012-11-19 13:39, wiLQ pisze:
[...]

Bynum jak się okazuje, może już nie wrócić.
Lakers coś przeczuwali :-)

pozdr

Data: 2012-11-21 23:05:30
Autor: wiLQ
FB1 - 19.11.12
> [...]

> Wg mnie warto dodac, ze 3 druzyny na dole maja jakiegos zlamasa.
> Odpowiednio Bynum, Nowik i Love.

Bynum jak się okazuje, może już nie wrócić.

Masz na mysli te 3 szafy dokumentow na temat jego kolan? ;-) BTW, czy Sixers mogliby cos udowodnic, ze dostali uszkodzone dobra?

Data: 2012-11-21 23:42:19
Autor: Tomasz Waszczyński
FB1 - 19.11.12
W dniu środa, 21 listopada 2012 23:05:17 UTC+1 użytkownik wiLQ napisał:

> [...]

Masz na mysli te 3 szafy dokumentow na temat jego kolan? ;-) BTW, czy Sixers mogliby cos udowodnic, ze dostali uszkodzone dobra?

Nie sądzę, przecież do czasu nieszczęsnych kręgli wszystko wyglądało w miarę stabilnie i nikt nie mówił o rocznej absencji.

Data: 2012-11-22 10:32:15
Autor: Gerard
FB1 - 19.11.12
W dniu 2012-11-22 08:42, Tomasz Waszczyński pisze:

[...]

IMO Sixers dobrze wiedzieli że biorą bardzo kruchy kryształ i każde wyjście Bynuma po zakupy może się skończyć źle. Haj risk - haj rełord.
Dla nich byłoby chyba lepiej gdyby się szybko okazało że to career ending. Przynajmniej zdjęliby sobie jego kontrakt z sc. Inaczej to się może ciągnąć latami .

pozdr

Data: 2012-11-22 11:01:26
Autor: s
FB1 - 19.11.12

[...]

?
A co on juz extension wzial??

Pozdr
Slawek

Data: 2012-11-22 11:06:59
Autor: Gerard
FB1 - 19.11.12
W dniu 2012-11-22 11:01, s pisze:

[...]

Masz rację, zapomniałem, że extension jeszcze nie podpisane.

pozdr

FB1 - 19.11.12