FB1 - 19.11.12

Data: 2012-11-19 13:39:16
Autor: wiLQ
FB1 - 19.11.12
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

1 Cules                  42,01  98
2 Menele Nowa Huta       41,74  94
3 The Saints             41,47  99
4 Flaming Lips           38,05  87
5 Wazki Wroclaw FP       37,84  105
6 kenke boyz             37,40  94
7 Tłoki II Warszawa      37,08  96
8 Konusy Gerarda         37,02  93
9 L'Carpetron Jilliumz   36,55  90
10 NewSkills             36,04  86
11 Gostynin              35,57  95
12 Obroncy Krzyza        34,07  97

Wg mnie warto dodac, ze 3 druzyny na dole maja jakiegos zlamasa.
Odpowiednio Bynum, Nowik i Love.

To o tyle istotne, ze tabela sie powoli ladnie wyrownuje.
Poza podium, ktora za mocno odskoczyla ;-)
Ale przynajmniej miedzy soba beda sie bic.

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-11-21 21:04:13
Autor: Gerard
FB1 - 19.11.12
W dniu 2012-11-19 13:39, wiLQ pisze:
[...]

Bynum jak się okazuje, może już nie wrócić.
Lakers coś przeczuwali :-)

pozdr

Data: 2012-11-21 23:05:30
Autor: wiLQ
FB1 - 19.11.12
> [...]

> Wg mnie warto dodac, ze 3 druzyny na dole maja jakiegos zlamasa.
> Odpowiednio Bynum, Nowik i Love.

Bynum jak się okazuje, może już nie wrócić.

Masz na mysli te 3 szafy dokumentow na temat jego kolan? ;-) BTW, czy Sixers mogliby cos udowodnic, ze dostali uszkodzone dobra?

Data: 2012-11-21 23:42:19
Autor: Tomasz Waszczyński
FB1 - 19.11.12
W dniu środa, 21 listopada 2012 23:05:17 UTC+1 użytkownik wiLQ napisał:

> [...]

Masz na mysli te 3 szafy dokumentow na temat jego kolan? ;-) BTW, czy Sixers mogliby cos udowodnic, ze dostali uszkodzone dobra?

Nie sądzę, przecież do czasu nieszczęsnych kręgli wszystko wyglądało w miarę stabilnie i nikt nie mówił o rocznej absencji.

Data: 2012-11-22 10:32:15
Autor: Gerard
FB1 - 19.11.12
W dniu 2012-11-22 08:42, Tomasz Waszczyński pisze:

[...]

IMO Sixers dobrze wiedzieli że biorą bardzo kruchy kryształ i każde wyjście Bynuma po zakupy może się skończyć źle. Haj risk - haj rełord.
Dla nich byłoby chyba lepiej gdyby się szybko okazało że to career ending. Przynajmniej zdjęliby sobie jego kontrakt z sc. Inaczej to się może ciągnąć latami .

pozdr

Data: 2012-11-22 11:01:26
Autor: s
FB1 - 19.11.12

[...]

?
A co on juz extension wzial??

Pozdr
Slawek

Data: 2012-11-22 11:06:59
Autor: Gerard
FB1 - 19.11.12
W dniu 2012-11-22 11:01, s pisze:

[...]

Masz rację, zapomniałem, że extension jeszcze nie podpisane.

pozdr

FB1 - 19.11.12