FB1 - 26.11.12

Data: 2012-11-26 22:11:07
Autor: Gerard
FB1 - 26.11.12
1 Cules                  43,24  135  +1,23
2 Menele Nowa Huta       40,75  130  -0,99
3 The Saints             40,37  134  -1.10
4 Flaming Lips           36,86  116  -1,19
5 Wazki Wroclaw FP       38,38  138  +0,54
6 kenke boyz             37,04  125  -0,36
7 Tłoki II Warszawa      38,16  132  +1,08
8 Konusy Gerarda         36,54  124  -0,48
9 L'Carpetron Jilliumz   35,63  129  -0,92
10 NewSkills             35,67  123  -0,37
11 Gostynin              35,27  128  -0,30
12 Obroncy Krzyza        34,39  134  +0,32

OgĂłlnie bessa :-/.
Za to skład Sinera szaleje. W tym tygodniu doszedł jeszcze Tadek Młody i expres odjeżdża. Tłoki się też wybiły, dzięki Parsons'owi, Washko się cieszy, że Hibbert zaczął grać i Obrońcy pod krzyżem wymodlili powrót Love'a. O reszcie szkoda gadać ;-)
W licytacji tradycyjnie wystarczy dać dwie dyszki:
Bogut do New Skills za 22$, Klay T. za 20$ do kenke boyz i H. Barnes kupiony przez Washko za 21$.
TrejdĂłw niet.

pozdr

Data: 2012-11-26 22:52:32
Autor: Gerard
FB1 - 26.11.12
Jeszcze raz z poprawioną kolejnością:

1 Cules                  43,24  135  +1,23
2 Menele Nowa Huta       40,75  130  -0,99
3 The Saints             40,37  134  -1.10
4 Wazki Wroclaw FP       38,38  138  +0,54
5 Tłoki II Warszawa      38,16  132  +1,08
6 kenke boyz             37,04  125  -0,36
7 Flaming Lips           36,86  116  -1,19
8 Konusy Gerarda         36,54  124  -0,48
9 NewSkills              35,67  123  -0,37
10 L'Carpetron Jilliumz  35,63  129  -0,92

Data: 2012-11-26 23:33:04
Autor: wiLQ
FB1 - 26.11.12
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ogólnie bessa :-/.

Wszystko przez swieto, gracze zbyt najedzeni ;-)

W licytacji tradycyjnie wystarczy dać dwie dyszki:

Wystarczy mniej, ot GM czuje sie pewniej przy tej kwocie ;-)

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-11-27 06:45:05
Autor: Siner
FB1 - 26.11.12
Lowry wrócił i zmotywował resztę ekipy do lepszej gry :) - ostatni tydzień zdecydowanie na plus, ale do końca sezonu jeszcze bardzo daleka droga - na całe szczęście mój skład jest bardzo wyrównany (nie mam nikogo, kto by trzepał po 55pkt co mecz ... no dobra, może Duncan :D), ale też nie mam za wielu, którzy spadają regularnie poniżej 40 - martwi mnie trochę obecna sytuacja Scoli, który po dobrym starcie, został przesunięty na ławkę, co przełożyło się na jego osiągnięcia

- o ile MKG odpalił i jest typem gracza (jak do tej pory), który bez fajerwerków ma 40punktów (zawsze te 5-8zb, 10-15pkt, 1-2blk, 1-2 st, przy dobrych %FG i FT) - gorzej z Beal'em, który jak już kiedyś pisałem, nie jest najlepszy w tym formacie

Data: 2012-11-27 20:33:47
Autor: Gerard
FB1 - 26.11.12
W dniu 2012-11-27 15:45, Siner pisze:
[...]

To Cię pocieszę, oprócz Ciebie taki luksus mają jedynie jeszcze raptem 3 zespoły.

- martwi mnie trochę obecna sytuacja Scoli, który po dobrym starcie, został przesunięty na ławkę, co przełożyło się na jego osiągnięcia

Sprzedaj mi go za Mariana. Celem wyrównania wcześniejszej wymiany :-)

[...]

Siur, nie ma to jak się martwić, że ostatni gracz w rotacji nie robi 40 fp... ;-)

pozdr

Data: 2012-11-30 01:16:32
Autor: Siner
FB1 - 26.11.12
W dniu wtorek, 27 listopada 2012 20:33:47 UTC+1 użytkownik Gerard napisał:
> - martwi mnie trochę obecna sytuacja Scoli, który po dobrym starcie, został przesunięty na ławkę, co przełożyło się na jego osiągnięcia
Sprzedaj mi go za Mariana. Celem wyrównania wcześniejszej wymiany :-)

Na chwilę obecną, to Lowry zdobył dla mnie mniej punktów niż Boozer, bo przecież wypadł na 3 tygodnie. A po kontuzji nie ma już tak kosmicznej formy jak na początku, więc musisz mi kogoś lepszego dać za Scolę, żeby wyrównać naszą poprzednią wymianę :D. A tak na poważnie, to tak jak pisze Szczur, w Phoenix nagle przeszło trzęsienie ziemi i Gentry zaczął rotować strasznie składem. Mam jednak nadzieję, że powoli wróci do wcześniejszego S5 i Scola też zacznie wyżej punktować.
> - gorzej z Beal'em, który jak już kiedyś pisałem, nie jest najlepszy w tym formacie

Siur, nie ma to jak się martwić, że ostatni gracz w rotacji nie robi 40 fp... ;-)

Trzeba wyciskać z każdego co się da :) Szkoda, że na FA jest ciężko trafić perełki. W związku z tym liczę, że Beal się nieco ogarnie. Może jak wróci Wall, to go jakoś odblokuje ... albo posadzi na dobre na ławie i młody się zatnie całkowicie. Was jest jak zawsze mega nieprzewidywalną ekipą.

Data: 2012-12-03 23:27:40
Autor: wiLQ
FB1 - 26.11.12
Siner napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Trzeba wyciskać z każdego co się da :) Szkoda, że na FA jest ciężko
trafić perełki.

??????
To 12-druzynowa liga!

Data: 2012-12-04 10:30:53
Autor: Gerard
FB1 - 26.11.12
W dniu 2012-12-03 23:27, wiLQ pisze:
[...]

A liczba drużyn ma tu jakieś znaczenie? IMO dobrego FA zawsze można znaleźć i 20-osobowej lidze, zmniejszają się tylko wymagania.
A u nas natenprzykład Sanders leżał długo na FA.

pozdr

Data: 2012-12-04 01:53:09
Autor: Siner
FB1 - 26.11.12
Macie rację, nieco się zapędziłem z tym stwierdzeniem ... w sumie mam ligę roto, gdzie jest bodajże 19 drużyn i tam to jest dopiero szał nazwisk na FA :)

Data: 2012-12-04 15:29:08
Autor: wiLQ
FB1 - 26.11.12

> ??????
> To 12-druzynowa liga!

A liczba drużyn ma tu jakieś znaczenie?

Wg mnie kluczowe. W 12 druzynowej lidze srednio wykorzystujemy ledwo
starterow czyli dowolne nagle zmiany w rotacji i masz ciekawego FAsa.
W glebszych ligach 7-8 gracz w rotacji juz jest przygarniety.

IMO dobrego FA zawsze można znaleźć i 20-osobowej lidze, zmniejszają się tylko wymagania.

Ergo "dobrego" oznacza co innego.

A u nas natenprzykład Sanders leżał długo na FA.

Bo grywal ogony, a rotacje Bucks trudno przewidziec.

Data: 2012-12-04 17:04:10
Autor: Gerard
FB1 - 26.11.12
W dniu 2012-12-04 15:29, wiLQ pisze:
[...]

IMO jest taka sama szansa, że 6-7 gracz w rotacji wskoczy do s5 jak i to, że 9-10 przesunie się na 7-8 miejsce. Zwłaszcza, że główny powód (kontuzje) jest zwykle ten sam.

IMO dobrego FA zawsze można
znaleźć i 20-osobowej lidze, zmniejszają się tylko wymagania.

Ergo "dobrego" oznacza co innego.

W ten sposób to przyjdzie ktoś z 8-os. ligi i powie Ci, że i u nas w życiu nie znajdziesz "dobrego FA" :-)

pozdr

Data: 2012-12-04 23:04:47
Autor: wiLQ
FB1 - 26.11.12
> [...]

IMO jest taka sama szansa, że 6-7 gracz w rotacji wskoczy do s5 jak i to, że 9-10 przesunie się na 7-8 miejsce. Zwłaszcza, że główny powód (kontuzje) jest zwykle ten sam.

Prawda... ale ten drugi mniej wniesie do ligi bo ma dalej od czolowki!
Ergo im glebsza liga tym trudniej o dobrego FAsa.

Data: 2012-12-05 04:22:39
Autor: Leszczur
FB1 - 26.11.12
On 4 Gru, 23:04, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Prawda... ale ten drugi mniej wniesie do ligi bo ma dalej od czolowki!
Ergo im glebsza liga tym trudniej o dobrego FAsa.

Jeżeli "dobry FA's" to zawodnik dający powiedzmy 40 fpg, to faktycznie
im głębsza liga tym jest trudniej.
Natomiast relatywnie do średnich - większe ligi ułatwiają wyszukiwanie
FA którymi da się grać.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-12-05 23:23:51
Autor: wiLQ
FB1 - 26.11.12
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Natomiast relatywnie do średnich - większe ligi ułatwiają wyszukiwanie
FA którymi da się grać.

Moglbys wyjasnic w jaki sposob ulatwiaja?

Data: 2012-12-06 03:57:31
Autor: Leszczur
FB1 - 26.11.12
On 5 Gru, 23:23, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Natomiast relatywnie do rednich - wi ksze ligi u atwiaj wyszukiwanie
> FA kt rymi da si gra .

Moglbys wyjasnic w jaki sposob ulatwiaja?

Wydawało mi się, że juz to zrobiłem :-)
Gdy zrobisz wykres dystrybucji produkcji względem miejsca w rankingu
to zobaczysz, ze wartość produkcji spada najbardziej na pierwszych
15-20 pickach i potem coraz łagodniej spada. Zatem im większą będziesz
miał ligę, tym więcej w niej będzie zawodników z "ogona", a co za tym
idzie łatwiej będzie wyszukać ewentualnych zmienników.
Po prostu średnia produkcja maleje wraz ze wzrostem wielkości ligi -
dlatego różnica produkcji zawodników z pogranicza waiverów do tejże
średniej też będzie malała - ergo łatwiej będzie znaleźć zastępstwo.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-12-05 08:27:45
Autor: Gerard
FB1 - 26.11.12
W dniu 2012-12-04 23:04, wiLQ pisze:
[...]

Ja bym odnosił nie do czołówki a do ostatnich graczy w rotacji, a tu już dystans jest ten sam.

pozdr

Data: 2012-12-05 23:21:12
Autor: wiLQ
FB1 - 26.11.12

> Prawda... ale ten drugi mniej wniesie do ligi bo ma dalej od czolowki!

Ja bym odnosił nie do czołówki a do ostatnich graczy w rotacji,

Dlaczego? Temat nie dotyczyl "FAsow nadajacych sie na graczy
rotacyjnych", a dobrych!

Data: 2012-12-06 12:32:46
Autor: Gerard
FB1 - 26.11.12
W dniu 2012-12-05 23:21, wiLQ pisze:
[...]

E-e, temat nie dotyczył "FAsów nadających się na graczy z czołówki", a dobrych!

Tak możemy długo, trza było się na wstępie umówić co do definicji "dobrego FAsa" ;-)

pozdr

Data: 2012-11-29 02:05:14
Autor: Leszczur
FB1 - 26.11.12
On 27 Lis, 15:45, Siner <mich.mazu...@gmail.com> wrote:
- martwi mnie trochę obecna sytuacja Scoli, który po dobrym starcie, został przesunięty na ławkę, co przełożyło się na jego
osiągnięcia

IMHO Gentry przekombinował ze zmianami w składzie i zaczyna zbierać
owoce.Jak tak dalej pójdzie to zacznie się bunt na pokładzie i trener
poleci. Scola bezwzględnie ma wrócić do S5!

- gorzej z Beal'em, który jak już kiedyś pisałem, nie jest najlepszy w tym formacie

Pocieszę Cię, że Beal na razie nie jest najlepszy w żadnym
formacie. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-12-03 23:25:21
Autor: wiLQ
FB1 - 26.11.12
[...]

Po co? Druzyna w przebudowie to wiecej minut dla Morrisa ma sens...

Data: 2012-12-05 04:25:59
Autor: Leszczur
FB1 - 26.11.12
On 3 Gru, 23:25, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> poleci. Scola bezwzględnie ma wrócić do S5!

Po co? Druzyna w przebudowie to wiecej minut dla Morrisa ma sens...

Słowem uwazasz, ze każda drużyna w przebudowie (a bedzie ich w lidze
pewnie z 10) powinna zupełnie ignorować sensownych weteranów i orać do
upadłego młodziakami???

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-12-05 23:17:06
Autor: wiLQ
FB1 - 26.11.12

> [...]

Słowem uwazasz, ze każda drużyna w przebudowie (a bedzie ich w lidze
pewnie z 10) powinna zupełnie ignorować sensownych weteranów i orać do

Huh? Jest zbyt duza roznica miedzy "bezwzglednie wrocic do S5", a
"zupelnie ignorowac weteranow" ;-P

Ot zwykly split, a nie starterowe minuty dla Scoli i ogony dla Morrisa.

Data: 2012-12-06 04:03:07
Autor: Leszczur
FB1 - 26.11.12
On 5 Gru, 23:17, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> S owem uwazasz, ze ka da dru yna w przebudowie (a bedzie ich w lidze
> pewnie z 10) powinna zupe nie ignorowa sensownych weteran w i ora do
> upad ego m odziakami???

Huh? Jest zbyt duza roznica miedzy "bezwzglednie wrocic do S5", a
"zupelnie ignorowac weteranow" ;-P

Scola powinien bezwzględnie wrócić do S5! Howgh.

Ot zwykly split, a nie starterowe minuty dla Scoli i ogony dla Morrisa.

Po pierwsze - nie do końca mamy jasność jak bardzo zwiększenie minut
dla młodzieży wpływa na ich dalszy rozwój.
Po drugie split ogranicza wartość transferową weteranów (a to przecież
jest jeden ze sposobów na skupowanie prospektów i długoterminowe
poprawianie jakości drużyny)
A po trzecie trenerzy - będąc grupą najbardziej zagrożoną zwolnieniem
- muszą dbać o bilans, a to często wiąże się z graniem weteranami.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-12-03 23:24:00
Autor: wiLQ
FB1 - 26.11.12
Siner napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

- gorzej z Beal'em, który jak już kiedyś pisałem, nie jest najlepszy w tym formacie

To po co go trzymasz? Wywal leszcza ;-)

Data: 2012-12-03 14:25:50
Autor: Siner
FB1 - 26.11.12
Nie, bo nikogo sensownego i względnie pewnego nie widzę, a znając życie, jak go wywalę, to zacznie grać lepiej ... daję chłopakowi jeszcze trochę czasu na ogarnięcie się

FB1 - 26.11.12