FB1 drawf jak w grafiku ?

Data: 2009-10-09 21:07:00
Autor: Kurian
FB1 drawf jak w grafiku ?
Witam !

Ostatnio bywałem chwilami tozumiem ze draftujemy on-linowo na yahoo w/g tego co mam w komunikatach yahoo ?

pozdrawiam
Kurian

Data: 2009-10-09 22:05:44
Autor: s
FB1 drawf jak w grafiku ?

Ostatnio bywałem chwilami tozumiem ze draftujemy on-linowo na yahoo w/g tego co mam w komunikatach yahoo ?

Taki jest plan.

Niedziela, godz. 21.00, yahoo.

Z uwagi jednak na fakt, ze testowa liga z draftowaniem yahoo juz dwa razy splatala mi niewyjasnionego psikusa - miejmy IRCa pod reka, na wszelki.

Pozdr

PS. Jakby co - #nbapl i #nbapl2, czy jak sie te kanaly nazywaly?

Data: 2009-10-10 03:37:40
Autor: Jacenty
FB1 drawf jak w grafiku ?
jaki serwer ?