FB1 - moje picki na tle FB2-4

Data: 2010-10-18 06:02:12
Autor: Leszczur
FB1 - moje picki na tle FB2-4
Z ciekawosci postanowilem sprawdzic jak wygladały ceny licytacji moich
zawodnikow w pozostalych ligach i wyniki mnie nieco zaskoczyly. Otoz w
zadnej innej lidze nie skompletowalbym swojego skladu w cenach na
jakich zakonczyly sie licytacje.
W FB2 potrzebowalbym nie mniej niz 525$, w FB3 i 4 po 545$
A oto jak wygladaly ceny moich pickow:
Cena moja (FB1) - srednia cena w FB2-4 (zakres)
1. Nowitzki (125$) - 142$ (od 132 do 150)
2. D.Lee (126$) - 103$ (101-105)
3. B.Roy (65$) - 88$ (63-96)
4. Nene (64$) - 49$ (36-71)
5. T.Murphy (29$) - 54$ (41-63)
6. MoWill (45$) - 47$ (44-53)
7. Kirilenko (5$) - 12$ (10-15)
8. Conley (6$) - 3$ (1-4)
9. Maggette (2$) - 6$ (1-9)
10. Jason Thompson (11$) - 10$ (wziety tylko w FB1 i FB3)
11. M.Thornton (10$) - 14$ (9-18)
12. R.Lewis (10$) - 20$ (19-24)

Okazuje sie, ze cena za Nowika byla wrecz promocyjna przynajmniej
patrzac na to co sie działo w innych ligach (w FB1 to 9 najwyzszy
kontrakt w tym sezonie).  Ale wartość Lee wyrównuje mi ten dobry zakup
z nawiązką ;-)
Ale nie wierze jak tanio w sumie kupiłem Rasharda, Kirilenke i Troya.
Ale sceptycyzm lig wobec Nene nieco mnie zabolał ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-10-18 07:17:13
Autor: Leszczur
FB1 - moje picki na tle FB2-4
On 18 Paź, 15:02, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
[...]

Ale nazaczynałem tych zdań od "ale".
Ale przynajmniej ciekawie piszę ;-)

Pozdro

AL'e-szczur

Data: 2010-10-18 13:50:55
Autor: Siner
FB1 - moje picki na tle FB2-4
On 18 Paź, 15:02, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

10. Jason Thompson (11$) - 10$ (wziety tylko w FB1 i FB3)

L'e-szczur

Oby okazał się to słuszny pick :)

Data: 2010-10-18 23:38:15
Autor: wiLQ
FB1 - moje picki na tle FB2-4
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

A sprawdziles jakies inne druzyny? Bo to moze byc typowe.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-10-18 23:34:15
Autor: Leszczur
FB1 - moje picki na tle FB2-4
On 18 Paź, 23:38, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> jakich zakonczyly sie licytacje.

A sprawdziles jakies inne druzyny? Bo to moze byc typowe.

Nie moze byc typowe, bo FB2-4 nie dysponowały wiekszymi budzetami. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-10-19 16:07:56
Autor: wiLQ
FB1 - moje picki na tle FB2-4

> A sprawdziles jakies inne druzyny? Bo to moze byc typowe.

Nie moze byc typowe, bo FB2-4 nie dysponowały wiekszymi budzetami. :-)

OK, sprobuje inaczej, a moglbys sprawdzic to dla mojej druzyny? ;-)
Skoro narzedzie juz masz pod reka...

--
pzdr
wiLQ