FB1 - moje picki na tle FB2-4

Data: 2010-10-18 23:38:15
Autor: wiLQ
FB1 - moje picki na tle FB2-4
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Z ciekawosci postanowilem sprawdzic jak wygladały ceny licytacji moich
zawodnikow w pozostalych ligach i wyniki mnie nieco zaskoczyly. Otoz w
zadnej innej lidze nie skompletowalbym swojego skladu w cenach na
jakich zakonczyly sie licytacje.

A sprawdziles jakies inne druzyny? Bo to moze byc typowe.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-10-18 23:34:15
Autor: Leszczur
FB1 - moje picki na tle FB2-4
On 18 Paź, 23:38, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> jakich zakonczyly sie licytacje.

A sprawdziles jakies inne druzyny? Bo to moze byc typowe.

Nie moze byc typowe, bo FB2-4 nie dysponowały wiekszymi budzetami. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-10-19 16:07:56
Autor: wiLQ
FB1 - moje picki na tle FB2-4

> A sprawdziles jakies inne druzyny? Bo to moze byc typowe.

Nie moze byc typowe, bo FB2-4 nie dysponowały wiekszymi budzetami. :-)

OK, sprobuje inaczej, a moglbys sprawdzic to dla mojej druzyny? ;-)
Skoro narzedzie juz masz pod reka...

--
pzdr
wiLQ