FB1 organizacja na 2013/14

Data: 2013-09-16 10:59:12
Autor: wiLQ
FB1 organizacja na 2013/14

Hej,

Yahoo juz ruszylo z koszykowka, wiec powoli mozna sie ogarniac w
grupowych ligach... ale jest jeden haczyk.

Przy odnowieniu ligi jak i przy zalozeniu nowej trzeba zaznaczyc opcje:

"I give Yahoo permission to share with NBA.com my Account Info (first
name, last name, year of birth, gender, registration zip code, country,
Yahoo! email address) and In-Game Activity, so NBA.com can create an
NBA.com account and send me communications. I agree to NBA.com’s Terms
of Use and Privacy Policy. Learn More."
Linki prowadza do:
http://www.nba.com/news/privacy_policy.html
http://www.nba.com/news/termsofuse.html

Tego nie bylo wczesniej, prawda? Srednio mi sie to podoba, ale w takim
razie przy potwierdzaniu udzialu na najblizszy sezon dajcie znac czy sie
na to zgadzacie... bo jak nie to trudno bedzie pograc na tej platformie.

Co do konkretow to sklad 1 ligi wyglada nastepujaco:

1. Mason
2. Siner
3. Gerard
4. yanoos
5. Kuupa
6. Washko
7. wiLQ
8. Kriszot
9. Zagi

+ awansujacy z 2 ligi [wg komisza]

1: Sławek, 2: Tocheck oraz 3.Kuba

Z 1 ligi spadaja Rasheed, Marcin i Striker...

Takze trwa jakas ciekawa klatwa mistrzostwa ;-)
Sezon po mistrz spada? Nadmiar pewnosci siebie czy jak?
W kazdym badz razie uwazaj Mason bo jestes nastepny!

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2013-09-16 02:25:24
Autor: lik
FB1 organizacja na 2013/14
potwierdzam wyrazam zgode.

Data: 2013-09-16 02:27:46
Autor: lik
FB1 organizacja na 2013/14
to byłem ja Kriszot :)
Pozdro,

Data: 2013-09-16 03:19:35
Autor: Kriszot
FB1 organizacja na 2013/14
W dniu poniedziałek, 16 września 2013 11:27:46 UTC+2 użytkownik l...@op.pl napisał:
to byłem ja Kriszot :)

Pozdro,

Data: 2013-09-16 03:20:54
Autor: lik
FB1 organizacja na 2013/14
Potwierdzam i wyrazam zgode Kriszot Pozdro ,

Data: 2013-09-16 16:22:51
Autor: wiLQ
FB1 organizacja na 2013/14
lik@op.pl napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Potwierdzam i wyrazam zgode

Nie musiales tego robic 4 razy ;-)

Data: 2013-09-16 11:05:04
Autor: kuba.zolnowski
FB1 organizacja na 2013/14
mi nie robi różnicy, nie po to turlałem się tu tyle czasu z trzeciej i drugiej ligi, żeby teraz się przejmować swoja prywatnością ;)

Data: 2013-09-16 20:22:30
Autor: wiLQ
FB1 organizacja na 2013/14
kuba.zolnowski@gmail.com napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

mi nie robi różnicy, nie po to turlałem się tu tyle czasu z trzeciej i
drugiej ligi, żeby teraz się przejmować swoja prywatnością ;)

Ty jestes tym Kuba, ktory awansowal z FB2?
Wole sie upewnic zanim wysle zaproszenie na w/w maila ;-)

Data: 2013-09-17 10:09:32
Autor: kuba.zolnowski
FB1 organizacja na 2013/14
Tak tak, to ja :]

Data: 2013-09-16 12:20:30
Autor: Tomasz Waszczyński
FB1 organizacja na 2013/14
W dniu poniedziałek, 16 września 2013 10:59:12 UTC+2 użytkownik wiLQ napisał:
[...]

Ale potem w opcjach można odznaczyć przekazywanie danych do nba.com i w związku z tym nie powinny one być przekazywane.

Pzdr. Washko

Data: 2013-09-17 13:46:57
Autor: wiLQ
FB1 organizacja na 2013/14
Tomasz Waszczyński napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Ale potem w opcjach można odznaczyć przekazywanie danych do nba.com i w
związku z tym nie powinny one być przekazywane.

Zauwazylem, ale przeciez moga je wysylac automatycznie po zapisaniu.

Data: 2013-09-17 07:12:17
Autor: Tomasz Waszczyński
FB1 organizacja na 2013/14
W dniu wtorek, 17 września 2013 13:46:57 UTC+2 użytkownik wiLQ napisał:

> związku z tym nie powinny one być przekazywane.

Zauwazylem, ale przeciez moga je wysylac automatycznie po zapisaniu.

pzdr

wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Ale na skutek tej zmiany powinni skasować ;]

Pzdr. Washko

Data: 2013-09-16 12:54:43
Autor: mrachwaniec
FB1 organizacja na 2013/14
Bronie tytulu i mam nadzieje nie spasc ligi;)

Obecnie kazdy termin w drugiej polowie pazdziernika mi pasuje na draft. Oby wieczorem, 20-21.

Pzdr
Mason

Data: 2013-09-16 14:50:52
Autor: Tocheck
FB1 organizacja na 2013/14
[...]

1: S�awek, 2: Tocheck oraz 3.Kuba

[...]

potwierdzam i wyrazam zgode na wszystko ;)

Data: 2013-09-17 13:46:08
Autor: wiLQ
FB1 organizacja na 2013/14
Tocheck napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

potwierdzam i wyrazam zgode na wszystko ;)

Wszystko? Znaczy mozesz mi przelac pewna kwote na podane konto? ;-)

A powazniej, wyslalem zaproszenie na maila z naglowka Twojego posta.

Data: 2013-09-16 15:03:50
Autor: Gerard
FB1 organizacja na 2013/14
W dniu 2013-09-16 10:59, wiLQ pisze:

Tego nie bylo wczesniej, prawda?

Nie było.

Srednio mi sie to podoba, ale w takim
razie przy potwierdzaniu udzialu na najblizszy sezon dajcie znac czy sie
na to zgadzacie... bo jak nie to trudno bedzie pograc na tej platformie.

Ja jeszcze pogram.

PS: To pisałem ja, Gerard ;-)

Data: 2013-09-16 20:21:31
Autor: wiLQ
FB1 organizacja na 2013/14
wiLQ napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

FYI: dzieki zaproszeniu w innej lidze wlasnie sie zorientowalem, ze
kazdy GM i tak musi wyrazic zgode na to przetwarzanie danych przed
zapisem do ligi na Yahoo takze sobie darujcie te deklaracje na PRSK ;-)

W zwiazku z tym juz zalozylem lige i zaproszenia powinny dojsc mailem.

Data: 2013-09-17 10:11:08
Autor: kuba.zolnowski
FB1 organizacja na 2013/14
Hej, Tak tak, to ja i mój mail, awansowałem z FB2 jako Isiah Thomas (Duodecuple Double).

Pozdr.

Data: 2013-09-17 15:18:44
Autor: Witek Jakubowski
FB1 organizacja na 2013/14
W dniu 2013-09-16 10:59, wiLQ pisze:

Hej,

Yahoo juz ruszylo z koszykowka, wiec powoli mozna sie ogarniac w
grupowych ligach... ale jest jeden haczyk.

Dajcie znać jak już zostanie ogarnięta lista graczy FB1, to ruszymy z FB2

Witek

Data: 2013-09-17 15:54:41
Autor: wiLQ
FB1 organizacja na 2013/14
Witek Jakubowski napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Yahoo juz ruszylo z koszykowka, wiec powoli mozna sie ogarniac w
> grupowych ligach... ale jest jeden haczyk.

Dajcie znać jak już zostanie ogarnięta lista graczy FB1, to ruszymy z FB2

Jak Ty albo sam Kuba potwierdza, ze kuba.zolnowski to gracz, ktory
awansowal z FB2 to wlasciwie juz jestesmy ogarnieci.

Do Tochecka wyslalem dzisiaj zaproszenie i tylko Siner sie nie zapisal z
zeszlorocznych GMow [i tez dzis poszlo przypomnienie].

Data: 2013-09-17 18:51:50
Autor: wiLQ
FB1 organizacja na 2013/14
wiLQ napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Witek Jakubowski napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Dajcie znać jak już zostanie ogarnięta lista graczy FB1, to ruszymy z FB2

Siner juz dolaczyl takze jeszcze 2 GMow awansujacych i po temacie FB1.
Takze w FB2 spokojnie juz mozecie zaczac sie ogarniac.

Data: 2013-09-17 10:13:50
Autor: kuba.zolnowski
FB1 organizacja na 2013/14
W dniu wtorek, 17 września 2013 18:51:50 UTC+2 użytkownik wiLQ napisał:
> [...]

Siner juz dolaczyl takze jeszcze 2 GMow awansujacych i po temacie FB1.

Takze w FB2 spokojnie juz mozecie zaczac sie ogarniac.

Tak tak, to ja i mój mail, awansowałem z FB2 jako Isiah Thomas (Duodecuple Double). Jeśli zaraz pojawi się kilka moich odpowiedzi to wybaczcie Google'owi innowacyjność :]

Pozdr.

Data: 2013-09-17 20:33:35
Autor: Witek Jakubowski
FB1 organizacja na 2013/14
W dniu 2013-09-17 19:13, kuba.zolnowski@gmail.com pisze:
[...]

No to wygląda, że macie komplet ;-)

To my też się zaraz zbieramy ;-)
Witek

Data: 2013-09-19 10:17:05
Autor: kuba.zolnowski
FB1 organizacja na 2013/14
W dniu wtorek, 17 września 2013 20:33:35 UTC+2 użytkownik Witek Jakubowski napisał:

> Tak tak, to ja i mój mail, awansowałem z FB2 jako Isiah Thomas (Duodecuple Double). Jeśli zaraz pojawi się kilka moich odpowiedzi to wybaczcie Google'owi innowacyjność :]

> [...]

to ja czekam na zaproszenie do ligi :)

Data: 2013-09-19 19:57:07
Autor: wiLQ
FB1 organizacja na 2013/14
kuba.zolnowski@gmail.com napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

^^^^^^^^^^^^^^^^

> To my też się zaraz zbieramy ;-)

to ja czekam na zaproszenie do ligi :)

Chwila, chcesz grac w FB2 czy FB1? ;-)
Wyslalem 17 wrzesnia zaproszenie do FB1 na w/w adres mailowy. Nie
dostales go? Nie jest aktualny? W razie czego napisz gdzie mam wyslac.

Data: 2013-09-19 12:06:26
Autor: kuba.zolnowski
FB1 organizacja na 2013/14

fb1 rzecz jasna, wysyłałeś tutaj - kuba.zolnowski@gmail.com ?. nic nie dostałem, nawet w spamie nie widzę, dziwne, spróbujmy jeszcze raz ;)

Data: 2013-09-20 14:54:10
Autor: wiLQ
FB1 organizacja na 2013/14
kuba.zolnowski@gmail.com napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

fb1 rzecz jasna, wysyłałeś tutaj - kuba.zolnowski@gmail.com ?. nic nie
dostałem, nawet w spamie nie widzę, dziwne, spróbujmy jeszcze raz ;)

30 sekund temu wyslalem drugi raz zaproszenie na tego maila ;-)

Data: 2013-09-24 21:31:57
Autor: Witek Jakubowski
FB1 organizacja na 2013/14
W dniu 2013-09-17 15:54, wiLQ pisze:
[...]

Czy możesz mi wysłać namiary na spadkowiczów, żebym wysłał im zaproszenia do FB2?
Witek

Data: 2013-09-24 15:13:51
Autor: Tomasz Waszczyński
FB1 organizacja na 2013/14
[...]

Mając na względzie organizację lig na e-nba.pl proponowałbym zmienić budżet na standardowe 200, żeby nie generować zamieszania. Główny argument za kwotą 500 z deka się zdezaktualizował, bo tylko 5 osób z ligi gra aktualnie w FBBest, a część z nich i tak startuje na e-nba, gdzie budżet będzie 200.

Pzdr. Washko

Data: 2013-09-27 01:33:48
Autor: pl.rec.sport.koszykowka
FB1 organizacja na 2013/14

[...]

Też w zasadzie popieram 200 - łatwiej będzie mi zaimportować listę z eNBA lub LE i potem jeno dostosować do FP, zamiast od nowa się z tym bujać.

Ale przede wszystkim - ustalmy i ustawmy ostateczną wersję jak najszybciej. Tak, żebym mógł sobie ustawić values i mieć temat załatwiony, zanim się ruch draftowy zacznie.

FB1 organizacja na 2013/14