FB1 organizacja na 2013/14

Data: 2013-09-16 03:20:54
Autor: lik
FB1 organizacja na 2013/14
Potwierdzam i wyrazam zgode Kriszot Pozdro ,

Data: 2013-09-16 16:22:51
Autor: wiLQ
FB1 organizacja na 2013/14
lik@op.pl napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Potwierdzam i wyrazam zgode

Nie musiales tego robic 4 razy ;-)

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2013-09-16 11:05:04
Autor: kuba.zolnowski
FB1 organizacja na 2013/14
mi nie robi różnicy, nie po to turlałem się tu tyle czasu z trzeciej i drugiej ligi, żeby teraz się przejmować swoja prywatnością ;)

Data: 2013-09-16 20:22:30
Autor: wiLQ
FB1 organizacja na 2013/14
kuba.zolnowski@gmail.com napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

mi nie robi różnicy, nie po to turlałem się tu tyle czasu z trzeciej i
drugiej ligi, żeby teraz się przejmować swoja prywatnością ;)

Ty jestes tym Kuba, ktory awansowal z FB2?
Wole sie upewnic zanim wysle zaproszenie na w/w maila ;-)

Data: 2013-09-17 10:09:32
Autor: kuba.zolnowski
FB1 organizacja na 2013/14
Tak tak, to ja :]