FB1 organizacja na 2013/14

Data: 2013-09-17 15:18:44
Autor: Witek Jakubowski
FB1 organizacja na 2013/14
W dniu 2013-09-16 10:59, wiLQ pisze:

Hej,

Yahoo juz ruszylo z koszykowka, wiec powoli mozna sie ogarniac w
grupowych ligach... ale jest jeden haczyk.

Dajcie znać jak już zostanie ogarnięta lista graczy FB1, to ruszymy z FB2

Witek

Data: 2013-09-17 15:54:41
Autor: wiLQ
FB1 organizacja na 2013/14
Witek Jakubowski napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Yahoo juz ruszylo z koszykowka, wiec powoli mozna sie ogarniac w
> grupowych ligach... ale jest jeden haczyk.

Dajcie znać jak już zostanie ogarnięta lista graczy FB1, to ruszymy z FB2

Jak Ty albo sam Kuba potwierdza, ze kuba.zolnowski to gracz, ktory
awansowal z FB2 to wlasciwie juz jestesmy ogarnieci.

Do Tochecka wyslalem dzisiaj zaproszenie i tylko Siner sie nie zapisal z
zeszlorocznych GMow [i tez dzis poszlo przypomnienie].

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2013-09-17 18:51:50
Autor: wiLQ
FB1 organizacja na 2013/14
wiLQ napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Witek Jakubowski napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Dajcie znać jak już zostanie ogarnięta lista graczy FB1, to ruszymy z FB2

Siner juz dolaczyl takze jeszcze 2 GMow awansujacych i po temacie FB1.
Takze w FB2 spokojnie juz mozecie zaczac sie ogarniac.

Data: 2013-09-17 10:13:50
Autor: kuba.zolnowski
FB1 organizacja na 2013/14
W dniu wtorek, 17 września 2013 18:51:50 UTC+2 użytkownik wiLQ napisał:
> [...]

Siner juz dolaczyl takze jeszcze 2 GMow awansujacych i po temacie FB1.

Takze w FB2 spokojnie juz mozecie zaczac sie ogarniac.

Tak tak, to ja i mój mail, awansowałem z FB2 jako Isiah Thomas (Duodecuple Double). Jeśli zaraz pojawi się kilka moich odpowiedzi to wybaczcie Google'owi innowacyjność :]

Pozdr.

Data: 2013-09-17 20:33:35
Autor: Witek Jakubowski
FB1 organizacja na 2013/14
W dniu 2013-09-17 19:13, kuba.zolnowski@gmail.com pisze:
[...]

No to wygląda, że macie komplet ;-)

To my też się zaraz zbieramy ;-)
Witek

Data: 2013-09-19 10:17:05
Autor: kuba.zolnowski
FB1 organizacja na 2013/14
W dniu wtorek, 17 września 2013 20:33:35 UTC+2 użytkownik Witek Jakubowski napisał:

> Tak tak, to ja i mój mail, awansowałem z FB2 jako Isiah Thomas (Duodecuple Double). Jeśli zaraz pojawi się kilka moich odpowiedzi to wybaczcie Google'owi innowacyjność :]

> [...]

to ja czekam na zaproszenie do ligi :)

Data: 2013-09-19 19:57:07
Autor: wiLQ
FB1 organizacja na 2013/14
kuba.zolnowski@gmail.com napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

^^^^^^^^^^^^^^^^

> To my też się zaraz zbieramy ;-)

to ja czekam na zaproszenie do ligi :)

Chwila, chcesz grac w FB2 czy FB1? ;-)
Wyslalem 17 wrzesnia zaproszenie do FB1 na w/w adres mailowy. Nie
dostales go? Nie jest aktualny? W razie czego napisz gdzie mam wyslac.

Data: 2013-09-19 12:06:26
Autor: kuba.zolnowski
FB1 organizacja na 2013/14

fb1 rzecz jasna, wysyłałeś tutaj - kuba.zolnowski@gmail.com ?. nic nie dostałem, nawet w spamie nie widzę, dziwne, spróbujmy jeszcze raz ;)

Data: 2013-09-20 14:54:10
Autor: wiLQ
FB1 organizacja na 2013/14
kuba.zolnowski@gmail.com napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

fb1 rzecz jasna, wysyłałeś tutaj - kuba.zolnowski@gmail.com ?. nic nie
dostałem, nawet w spamie nie widzę, dziwne, spróbujmy jeszcze raz ;)

30 sekund temu wyslalem drugi raz zaproszenie na tego maila ;-)

Data: 2013-09-24 21:31:57
Autor: Witek Jakubowski
FB1 organizacja na 2013/14
W dniu 2013-09-17 15:54, wiLQ pisze:
[...]

Czy możesz mi wysłać namiary na spadkowiczów, żebym wysłał im zaproszenia do FB2?
Witek

FB1 organizacja na 2013/14