FB1, po sezonie

Data: 2012-04-27 10:56:10
Autor: lorak
FB1, po sezonie
W dniu 2012-04-27 10:24, s pisze:

12. Florida Pensioners 21712.00

lol
co się staƂo? jaki miaƂeƛ draft? nic na FA nie robiƂeƛ?

Data: 2012-04-27 11:30:29
Autor: s
FB1, po sezonie
W dniu 2012-04-27 10:56, lorak pisze:
W dniu 2012-04-27 10:24, s pisze:

12. Florida Pensioners 21712.00

lol
co się staƂo? jaki miaƂeƛ draft? nic na FA nie robiƂeƛ?

No comments.
Draft - przede wszystkim Zach i Lowry. Ale i GWall.
Na FA próbowaƂem, ale od pewnego czasu cudow tam nie odkrywam w fb1. Moze to po czesci efekt preferencji. Gdy widze ciekawy prospekt, najpierw sprawdzam, czy dostepny jest w LE. Potem w kipie. Czasem odwrotnie. Dopiero potem sprawdzam jeszcze fb1. Zazwyczaj po ptokach.

Nic to, mam sie od czego odbijac :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2012-05-04 20:21:24
Autor: sooobi
FB1, po sezonie
Gdy widze ciekawy prospekt,
najpierw sprawdzam, czy dostepny jest w LE. Potem w kipie.

No ja przez ostatnie n-nascie dni sezonu tez mialem LE wyzej w hierarchi niz keepera.

Data: 2012-05-06 09:25:10
Autor: s
FB1, po sezonie
W dniu 2012-05-04 20:21, sooobi pisze:
Gdy widze ciekawy prospekt,
najpierw sprawdzam, czy dostepny jest w LE. Potem w kipie.

No ja przez ostatnie n-nascie dni sezonu tez mialem LE wyzej w hierarchi
niz keepera.

:-)

Ja miaƂem znacznie wyĆŒej.
Do tego stopnia, ĆŒe po raz pierwszy bodaj wisiaƂem na stat trackerze zanim poszƂy update'y.

Pozdr
Slawek

FB1, po sezonie