FB1 - srednie po Nowym Yorku

Data: 2010-01-04 20:58:34
Autor: Artur
FB1 - srednie po Nowym Yorku
On 2010-01-04 12:33, s wrote:
Hello,

Pozostale ligi publikuja, to juz sie nie bede na wstyd narazal i tez
wrzuce.

Zwlaszcza, ze pozostale moje ligi kopnely mnie w weekend ostro w zadek i
to jedyny sposob, bym sobie troche humor fbowy poprawil ;-(

rank __ team __ total __ gry __ srednia __ srednia poprzednio __ delta

1. __ Florida Pensioners __ 15905,7 __ 354 __ 44,93 __ 43,20 __ 1,73
2. __ Gostynin Spurs __ 14391,6 __ 333 __ 43,22 __ 41,90 __ 1,32
3. __ Menele Nowa Huta __ 13879,9 __ 325 __ 42,71 __ 42,34 __ 0,37
4. __ EmbracedEmbarassment __ 13716,8 __ 333 __ 41,19 __ 40,32 __ 0,87
5. __ fiasco __ 13319,3 __ 324 __ 41,11 __ 41,30 __ -0,19
6. __ Solid as a Rock __ 13078,5 __ 323 __ 40,49 __ 40,97 __ -0,47
7. __ Mea Culpa __ 12436 __ 311 __ 39,99 __ 40,36 __ -0,37
8. __ Szalone kefiry __ 12888,7 __ 329 __ 39,18 __ 39,18 __ -0,01
9. __ Flaming Lips __ 13193,4 __ 347 __ 38,02 __ 38,30 __ -0,28
10. __ Bytkow Jazz __ 11494,6 __ 315 __ 36,49 __ 35,94 __ 0,55

Liga zdaje sie nieco polaryzowac.
Czolowka idzie w gore z dokladnoscia do L'e (EmbracedEmbarassment),
ktory zamienil sie miejscami ze swoim kontrahentem z dnia draftu -
Szczepanem (fiasco).

Szczepanowi wiLQ wrozyl rychly zjazd, bo niby jego zawodnicy mieli
zaczac tracic sily i w zasadzie sie to sprawdzilo. Do tego padl Anthony,
ale za to Bynum pewnie teraz zacznie szalec.

Artur (Solid as a Rock) mial w opinii wielu jeden z lepszych teamow
wyjetych z draftu, poki co sezon tego nie potwierdza. I tak mial
szczescie, ze oddal Strikerowi swego czasu Gasola za Duncana, ale czegos
jeszcze brakuje. Oczywiscie poza zdrowiem Martina i Calderona, ktorzy
jakkolwiek na pewno stanowia pewna strate, to jednak nie sa w zalozeniu
lokomotywami.

Martin poki gral to na pewno byl lokomotywa (56 FP/G) i mam nadzieje ze juz niedlugo znowu bedzie. Z tym szczeciem przy zamianie Gasol/Duncan to bym jeszcze nie przesadzal, w ostatnich tygodniach Gasol gral bardzo dobrze. Teraz wiadomo - kontuzja, ale jak powazna to sie jeszcze okaze a sezon jeszcze dlugi przed nami.
Ogolnie ostatnie tygodnie mialem bardzo slabe. Poza wspomnianymi kontuzjami Martina i Calderona meczyly mnie kontuzja Biedrinsa oraz beznadziejna gra Jeffa Greena (ktory po dobrym poczatku sezonu oklapl) oraz w ostatnich meczach obiecujacych pickupow - Curry'ego, Landry'ego i Ilyasovy.
Pocieszam sie, ze perspektywy moga byc tylko lepsze. Biedrins wraca do gry, Calderon i Martin powinni lada chwila. Ryzyko wplywu kontuzji na zespol rozlozylem sobie nieco dzisiejszym dealem ze Slawkiem (oddalem Bosha za Horforda, Davida Westa i Ty Thomasa). Ciagle mam nadzieje na podium, chociaz pierwsza trojka juz mocno nam uciekla.

Pozdrawiam
Artur

Data: 2010-01-04 21:09:05
Autor: s
FB1 - srednie po Nowym Yorku
[...]

Napisze tak.
Martin w zeszlym sezonie trzaskal w okolicach 40fp.
Wczesniej bylo podobnie. Taki profil gracza.

Owszem, zaczal rewelacyjnie, ale jezeli lokomotywa, w moim ujeciu, to jest 55 +, to jestem pewny, ze nie utrzyma.
Ja go typuje na okolice 45-47 za sezon zwlaszcza, ze wraca juz do innych Kings.

[...]

Z Gasolem to wiesz jak jest - ja wszystkim bardzo wspolczuje, bardzo mi zal chlopaka itd, itp. Na zasadzie zaklinania deszczu :-) Bardzo bym chcial, zeby ktos za tydzien mi tu wytknal - "tak lamentowales nad tym Gasolem, a on wrocil i znow wymiata" :-)

Z innych tego typu dzialan - podjalem znow Lawsona w kipie i chetnie bym go za chwile wyrzucil.

[...]

Dzisiejszy dzien smialo mozna nazwac dniem Bosha. Poszedl tez w kipie za Kidda (Strikerowi oplacalo sie twardo negocjowac, zamiast pospiesznie wyprzedac swoja trzodke PGs).

Pozdr

Data: 2010-01-04 22:06:38
Autor: wiLQ
FB1 - srednie po Nowym Yorku
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Dzisiejszy dzien smialo mozna nazwac dniem Bosha. Poszedl tez w kipie za Kidda (Strikerowi oplacalo sie twardo negocjowac, zamiast pospiesznie wyprzedac swoja trzodke PGs).

Chyba zartujesz, przeciez Kidd jest wyzej notowany niz Bosh (w zeszlym
sezonie tez tak bylo), wiec to dla Strikera zaden rarytas. Powiem
wiecej, o ile sam trejd jest bardzo sensowny i obie strony zalatwiaja
swoje potrzeby o tyle narzuca sie pytanie: dlaczego u licha tak pozno?
Te same potrzeby i zawodnikow mieli miesiac temu ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-04 13:16:26
Autor: Leszczur
FB1 - srednie po Nowym Yorku
On 4 Sty, 22:06, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Chyba zartujesz, przeciez Kidd jest wyzej notowany niz Bosh (w zeszlym
sezonie tez tak bylo), wiec to dla Strikera zaden rarytas.

Teraz to Ty zartujesz. To jak najbardziej rarytas. Bardzo dobry PF-C,
za bardzo dobrego PG.

Powiem wiecej, o ile sam trejd jest bardzo sensowny i obie strony zalatwiaja
swoje potrzeby o tyle narzuca sie pytanie: dlaczego u licha tak pozno?
Te same potrzeby i zawodnikow mieli miesiac temu ;-)

Ale jedna ze stron nieco stonowała oczekiwania, a druga nie
potrzebowała już Bosha ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-04 22:29:45
Autor: wiLQ
FB1 - srednie po Nowym Yorku
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> sezonie tez tak bylo), wiec to dla Strikera zaden rarytas.

Teraz to Ty zartujesz. To jak najbardziej rarytas. Bardzo dobry PF-C,

I w jaki sposob to uzasadnia stracony miesiac nabijania statystyk?
Gdyby przez to czekanie wyciagnal od Ciebie dodatkowo chociaz Haywooda
[albo i kogos lepszego] moznaby uznac, ze warto bylo czekac, az
skruszejesz, ale tak wg mnie po prostu straciliscie sporo gier.
 Aha, nie zrozum mnie zle, trejd jest swietnym przykladem na urok roto bo
jesli zaden z nich sie nie polamie to obaj zyskacie w punktach, ale
zupelnie nie zgadzam sie, ze to byl "oplacalny wynik twardego
negocjowania", wrecz przeciwnie, negocjowanie zmieklo.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-04 13:49:59
Autor: Leszczur
FB1 - srednie po Nowym Yorku
On 4 Sty, 22:29, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Teraz to Ty zartujesz. To jak najbardziej rarytas. Bardzo dobry PF-C,
> za bardzo dobrego PG.

I w jaki sposob to uzasadnia stracony miesiac nabijania statystyk?

Czemu stracony? Obie strony chcialy sie przekonac jak duze maja
mozliwosci negocjacyjne. Toz Striker nie rozmawiał tylko ze mną, a ja
nie tylko ze Strikerem o analogicznym dealu. Miesiac temu sytuacja
byla nieco inna. Ja czekałem na Love, Striker z tego co wiem na
Biedrinsa i powrot Harrisa do jako takiej formy. Teraz obaj juz wiemy
na czym stoimy i płaszczyzna negocjacji uległa znacznemu zblizeniu.

Gdyby przez to czekanie wyciagnal od Ciebie dodatkowo chociaz Haywooda
[albo i kogos lepszego] moznaby uznac, ze warto bylo czekac, az
skruszejesz, ale tak wg mnie po prostu straciliscie sporo gier.

Nie bylo szans na to, zebym dolozyl kogokolwiek do tej wymiany. A
teraz jestem zadowolony, ze ja zrobilem nie ruszajac zadnego ze swoich
keeperow i  zachowalem amunicje na wymiany w oknie keeper-gwiazda.

[...]

Dokladnie. Striker złagodził nieco swoje podejście, bo w pierwsza cena
jaka uslyszalem za Kidda byla para Bosh+Love.
Ja tez zmienilem podejscie, bo na poczatku w ogole Bosha nie chcialem
oddawac - w parze, czy straight-up.
Ot znalezlismy logiczne rozwiazanie i tyle.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-05 00:16:02
Autor: wiLQ
FB1 - srednie po Nowym Yorku

> I w jaki sposob to uzasadnia stracony miesiac nabijania statystyk?

Czemu stracony? [...]

> [...]
> zupelnie nie zgadzam sie, ze to byl "oplacalny wynik twardego
> negocjowania", wrecz przeciwnie, negocjowanie zmieklo.
[...]
Ot znalezlismy logiczne rozwiazanie i tyle.

Bo bylo ono logiczne rowniez na poczatku grudnia.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-05 09:11:25
Autor: s
FB1 - srednie po Nowym Yorku
Dokladnie. Striker złagodził nieco swoje podejście, bo w pierwsza cena
jaka uslyszalem za Kidda byla para Bosh+Love.

Aaa, jezeli tak, to ja faktycznie nie wiedzialem, jak TWARDY byl Striker w listopadzie :D Wobec tego faktycznie zmiekl!

Ale nadal nie zgadzam sie z wiLQiem, ze Striker zle sprzedal Kidda, co wiLQ zdaje sie sugerowac. Bo to nasuwaloby wrazenie, jakoby Striker zostal przyparty do muru i zogdzil sie na nie wiadomo jakie ustepstwa. A tak nie jest. Zwlaszcza w porownaniu z innymi przypieranymi w przeszlosci :-)

Pozdr

Data: 2010-01-05 00:14:55
Autor: Leszczur
FB1 - srednie po Nowym Yorku
On 5 Sty, 09:11, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

w listopadzie :D Wobec tego faktycznie zmiekl!

Ale nadal nie zgadzam sie z wiLQiem, ze Striker zle sprzedal Kidda, co

A gdzież tam! Z tego co widze (i co mnie niepokoi ;-) wiLQ chwali
wymiane dla obu stron stwierdzając przy okazji ze Kidd jest wyzej w
rankingach od Bosha, wiec ocena Bartka (negatywna dla mnie - a jakże!)
nie do konca ma podstawy.

Bo to nasuwaloby wrazenie, jakoby Striker zostal przyparty do muru i zogdzil sie na nie
wiadomo jakie ustepstwa.

Nie poszedł na ustępstwa rozdając gwiazdy tak jak zrobiłeś to Ty z
Kobe na początku sezonu, ale zszedł z oczekiwaniami do naszych
ziemskich rejonów i deal mógł zostać klepnięty.

A tak nie jest. Zwlaszcza w porownaniu z innymi przypieranymi w
przeszlosci :-)

Ano zdarza sie nawet najlepszym.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-05 09:33:01
Autor: s
FB1 - srednie po Nowym Yorku
[...]

Bardzo mozliwe, ze Kidd Ci sie przyda i ogolnie zyskasz, ale z ta przewaga Kidda w rankach to juz bylbym ostrozny, o czym pisalem wiLQowi.

[...]

Juz sie pogodzilem z tym, ze Kobe sie bedzie za mna ciagnal do konca kariery fbowej, tak jak za Toba Nash czy inni tacy :-)
Bywa.

A co do Strikera - jezeli rzeczywiscie mial w listopadzie kosmiczne oczekiwania, to moze i zszedl. Ale wobec tego warto miec na poczatku kosmiczne oczekiwania :-)

A tak nie jest. Zwlaszcza w porownaniu z innymi przypieranymi w
przeszlosci :-)

Ano zdarza sie nawet najlepszym.

Oooj, tak :-)

Pozdr

Data: 2010-01-05 00:54:03
Autor: Leszczur
FB1 - srednie po Nowym Yorku
On 5 Sty, 09:33, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> A gdzie tam! Z tego co widze (i co mnie niepokoi ;-) wiLQ chwali
> wymiane dla obu stron stwierdzaj c przy okazji ze Kidd jest wyzej w
> rankingach od Bosha, wiec ocena Bartka (negatywna dla mnie - a jak e!)
> nie do konca ma podstawy.

Bardzo mozliwe, ze Kidd Ci sie przyda i ogolnie zyskasz, ale z ta
przewaga Kidda w rankach to juz bylbym ostrozny, o czym pisalem wiLQowi.

Ale mnie przewaga Kidda w rankach mało interesuje - nie ona byłaa
motywem wymiany. Poza tym różne rankingi różnie to interpretują -
monster wyżej ceni Kidda, FSPI, czy ranking Y! - Bosha.
Grunt, ze jest produktywny w kategoriach w ktorych potrzebuję
wsparcia, oraz, że oddałem kategorie w których mam czym walczyć (poza
FG%, którego nie nadrobię, ale i tak byłbym pod koniec rankingu po
powrocie Grangera).

Juz sie pogodzilem z tym, ze Kobe sie bedzie za mna ciagnal do konca
kariery fbowej, tak jak za Toba Nash czy inni tacy :-)
Bywa.

Nie Nash tylko również Kobe. Ale mimo wszystko chyba jednak więcej
robię wymian dobrych niż złych. Mam nadzieję że ta będzie dobra..

A co do Strikera - jezeli rzeczywiscie mial w listopadzie kosmiczne
oczekiwania, to moze i zszedl. Ale wobec tego warto miec na poczatku
kosmiczne oczekiwania :-)

Oczywiście - trzeba cenić swoich zawodników. Ale jeśli chce się robić
wymiany, a nie tylko wiatr to warto jednak poruszać się w chociażby
potencjalnie logicznym zakresie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-05 10:13:01
Autor: s
FB1 - srednie po Nowym Yorku
Leszczur pisze:
[...]

wiLQ o tym pisal i jemu odpowiadalem.
A jezeli Ciebie ranki nie interesuja, to zwyczajnie zbyt rzadko
dealujemy :-)
Jakich statow jeszcze potrzebujesz:-)?

Juz sie pogodzilem z tym, ze Kobe sie bedzie za mna ciagnal do konca
kariery fbowej, tak jak za Toba Nash czy inni tacy :-)
Bywa.

Nie Nash tylko również Kobe.

Aaa, no fakt.

Ale mimo wszystko chyba jednak więcej
robię wymian dobrych niż złych. Mam nadzieję że ta będzie dobra.

Nic dziwnego.
Trudno, zebys robil deal, nie majac takiej nadziei.

A co do Strikera - jezeli rzeczywiscie mial w listopadzie kosmiczne
oczekiwania, to moze i zszedl. Ale wobec tego warto miec na poczatku
kosmiczne oczekiwania :-)ie

Oczywiście - trzeba cenić swoich zawodników. Ale jeśli chce się robić
wymiany, a nie tylko wiatr to warto jednak poruszać się w chociażby
potencjalnie logicznym zakresie.

No i do logicznego zszedl. Wiesz, cos jak przecena w Outlecie. Ze 150% wartosci na 110% i ludzie ida jak w dym :-)
A niektorym managos to i tyle przyzwoitosci by sie przydalo, zeby chociaz propose'y z 150% wysylac, nie wiecej :-)

Pozdr

Data: 2010-01-05 02:15:17
Autor: Leszczur
FB1 - srednie po Nowym Yorku
On 5 Sty, 10:13, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Jakich statow jeszcze potrzebujesz:-)?

Teraz? Procentów :-)

> [...]

A niektorym managos to i tyle przyzwoitosci by sie przydalo, zeby
chociaz propose'y z 150% wysylac, nie wiecej :-)

Skoro uważasz, że na tej wymianie tracę, to przedstaw swoją analizę?
Bo na razie ograniczyłeś się do wspominania o wieku, wadze i
zdolnościach negocjacyjnych Strikera.
Ja naprawdę chętnie poznam inny punkt widzenia.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-05 11:32:08
Autor: s
FB1 - srednie po Nowym Yorku
[...]

?
Ja napisalem tyle, ze Striker sprzedal dobrze Kidda.
Czy tracisz - wyjdzie w praniu.

A reszta to przekomarzanie sie, L'e-manowce i takie tam, czyli dzien jak codzien na prsku :-)

Pozdr

Data: 2010-01-05 13:42:07
Autor: sooobi
FB1 - srednie po Nowym Yorku
[...]

Minuty Kidda beda ograniczone, oczywiscie jesli pozostali beda zdrowi, pare minut na pg przejmie Barea a na sg bedzie gral Howard Terry i pare minut Barea. Przy tym zalozeniu moge sie mylic i Kidd bedzie gral tyle ile gra obecnie, ale to nieistotne. Chciales poznac inny punkt widzenia to masz;)

A co do rankingow, monster jest wadliwy, ja mam swoj wlasny a w nim Bosh na dzien dzisiejszy juz jest wyzej niz Kidd, a jesli brac pod uwage np last month to coz... roznica ~30miejsc w rankingu.

Data: 2010-01-05 05:35:56
Autor: Leszczur
FB1 - srednie po Nowym Yorku
On 5 Sty, 13:42, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
> Skoro uwa asz, e na tej wymianie trac , to przedstaw swoj analiz ?
> Bo na razie ograniczy e si do wspominania o wieku, wadze i
> zdolno ciach negocjacyjnych Strikera.
> Ja naprawd ch tnie poznam inny punkt widzenia.

Minuty Kidda beda ograniczone,

Jedyna rzecz ograniczająca minuty Kidda poki co to blowouty.

oczywiscie jesli pozostali beda zdrowi, pare minut na pg przejmie Barea
a na sg bedzie gral Howard Terry i pare minut Barea.

Ja to widzę nieco inaczej. Jezeli juz ktos straci to wlasnie Barea.
Byl uzupelnieniem na czas kontuzji Howarda, co wymuszało przesunięcia
Kidda na SG, a Tery'ego czasami aż do SF. Teraz Kidd bedzie mogl sie
bardziej skupic na grze na swojej pozycji, a to wymusi obcięcie minut
Barei.
No i na sam koniec - ofensywa Dallas jest oparta na Kiddzie i raczej
nie stac ich na obcinanie mu minut.

Przy tym zalozeniu moge sie mylic i Kidd bedzie gral tyle
ile gra obecnie, ale to nieistotne.

Istotne skoro podstawą Twojej krytyki były mniejsze minuty Jasona w
niedalekiej przyszłości.

A co do rankingow, monster jest wadliwy, ja mam swoj wlasny a w nim Bosh
na dzien dzisiejszy juz jest wyzej niz Kidd, a jesli brac pod uwage np
last month to coz... roznica ~30miejsc w rankingu.

1. Nie ma zadnej gwarancji, ze wady monstera sa wieksze niz Twojego
prywatnego rankingu.
2. Monster to tylko jeden z punktow odniesienia. Pisalem tez o innych
powszechnie dostepnych. Odnosnie swoich nie pisałem, bo i po co skoro
dyskutować z nimi nie można.
3. Samo miejsce w rankingu jest bez znaczenia w systamach innych niz
oparte o fp.
4. Opieranie sie na statystykach cząstkowych predzej prowadzi na
manowce niz dane z pełnego sezonu. Ba - mozna nawet wykraczać poza
jeden sezon i opierać się o modele - przydatne zwłaszcza u zawodników
wiekowych.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-05 16:19:53
Autor: sooobi
FB1 - srednie po Nowym Yorku
oczywiscie jesli pozostali beda zdrowi, pare minut na pg przejmie Barea
a na sg bedzie gral Howard Terry i pare minut Barea.

Ja to widzę nieco inaczej.

No i tu jest jedna z roznic w ocenie naszego dealu.

[...]

No to zobaczymy, ja uwazam ze Kidda;)

No i na sam koniec - ofensywa Dallas jest oparta na Kiddzie i raczej
nie stac ich na obcinanie mu minut.

A ja myslalem ze na Dirku:)

Przy tym zalozeniu moge sie mylic i Kidd bedzie gral tyle
ile gra obecnie, ale to nieistotne.

Istotne skoro podstawą Twojej krytyki były mniejsze minuty Jasona w
niedalekiej przyszłości.

Ale nieistotne w tej dyskusji bo poki co gdybamy, jak bedzie czas pokaze.

[...]

yup, ale oceniajac deal korzystam z mojego wg ktorego Bosh>Kidd

3. Samo miejsce w rankingu jest bez znaczenia w systamach innych niz
oparte o fp.

dla mnie ma

Data: 2010-01-05 08:47:12
Autor: Leszczur
FB1 - srednie po Nowym Yorku
On 5 Sty, 16:19, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
> No i na sam koniec - ofensywa Dallas jest oparta na Kiddzie i raczej
> nie stac ich na obcinanie mu minut.

A ja myslalem ze na Dirku:)

A to on gra tez na G?

> Istotne skoro podstawą Twojej krytyki były mniejsze minuty Jasona w
> niedalekiej przyszłości.

Ale nieistotne w tej dyskusji bo poki co gdybamy, jak bedzie czas pokaze.

Cool.

> 1. Nie ma zadnej gwarancji, ze wady monstera sa wieksze niz Twojego
> prywatnego rankingu.

yup, ale oceniajac deal korzystam z mojego wg ktorego Bosh>Kidd

Rozumiem, ze Ty dałbyś za Bosha lepszą ofertę. Spróbuję
zapamiętać. :-)

> 3. Samo miejsce w rankingu jest bez znaczenia w systamach innych niz
> oparte o fp.

dla mnie ma

Fakt.  Pamietam zeszłoroczną sprzedaż Odena :-))))

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-05 21:16:45
Autor: sooobi
FB1 - srednie po Nowym Yorku
Leszczur pisze:
[...]

A kto w mistrzowskich Bulls gral na G?? hmmm?
Niekoniecznie na G jest oparta ofensywa klubow NBA, w tym przypadku tez tak nie jest.

[...]

Nie wiem czy dalbym lepsza, bo polamalnego Calderona bys pewnie nie kupil. Ale ogolnie tanio go sprzedales, ale widze nadrobiles kolejnym tradem z Mariuszem. Teraz i poprzedni deal wyglada ciekawej. Na jednym straciles na drugim zyskales w sumie pozostales na swoim i otrzymales statystyki ktorych oczekiwales.

Gratulacje.

3. Samo miejsce w rankingu jest bez znaczenia w systamach innych niz
oparte o fp.
dla mnie ma

Fakt.  Pamietam zeszłoroczną sprzedaż Odena :-))))

Korzystalem z prognozowanej na kolejny sezon:)
Jakby deal poszedl to jeszcze miesiac temu bys zachwalal jakiego to Tomek kupil swietnego keepera.

Data: 2010-01-05 12:28:50
Autor: Leszczur
FB1 - srednie po Nowym Yorku
On 5 Sty, 21:16, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
> A to on gra tez na G?

A kto w mistrzowskich Bulls gral na G?? hmmm?

Pax, Armstrong, Harper, Hodges - troche tego szajsu się przewinęło.

Niekoniecznie na G jest oparta ofensywa klubow NBA, w tym przypadku tez
tak nie jest.

Przeciez pisalismy o dystrybucji czasu wsrod obroncow. Ale nie widze
tez nic złego w twierdzeniu, ze Kidd jest dla Mavs równie istotny jak
Nowik.

> Rozumiem, ze Ty dałbyś za Bosha lepszą ofertę. Spróbuję
> zapamiętać. :-)

Nie wiem czy dalbym lepsza, bo polamalnego Calderona bys pewnie nie kupil..

Za Bosha? Nawet zdrowego.

Ale ogolnie tanio go sprzedales, ale widze nadrobiles kolejnym
tradem z Mariuszem.

Drugim dealem udowadniamy z Mariuszem że twierdzenie "Kuupa nie
diluje" jest fałszywe ;-)

Teraz i poprzedni deal wyglada ciekawej. Na jednym
straciles na drugim zyskales w sumie pozostales na swoim i otrzymales
statystyki ktorych oczekiwales.

Ta wymiana pozwoli mi grać Grangerem na PF i taki był cel tej całej
eskapady.

Gratulacje.

A dziekuję. Jutro robię kolejna wymianę :-)

> Fakt.  Pamietam zeszłoroczną sprzedaż Odena :-))))

Korzystalem z prognozowanej na kolejny sezon:)

Taaaa. Tylko z tej w której ktoś usunął kolumne dotyczącą kontuzji ;-)

Jakby deal poszedl to jeszcze miesiac temu bys zachwalal jakiego to
Tomek kupil swietnego keepera.

Na pewno nie :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-05 22:22:23
Autor: sooobi
FB1 - srednie po Nowym Yorku
Jakby deal poszedl to jeszcze miesiac temu bys zachwalal jakiego to
Tomek kupil swietnego keepera.

Na pewno nie :-)

Pamietaj mam na dyktafonie co mowiles o Odenie;)

Data: 2010-01-05 22:24:54
Autor: sooobi
FB1 - srednie po Nowym Yorku
Leszczur pisze:
[...]

Nikt nie zabrania Ci tak tego widziec;)

[...]

No wiec pewnie nie dalbym Ci wiecej.

Data: 2010-01-05 22:09:29
Autor: wiLQ
FB1 - srednie po Nowym Yorku
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

widze nadrobiles kolejnym tradem z Mariuszem.

... ktory nie bardzo rozumiem ze strony Kuupy. Wrecz wyglada jakby to nie on go klepnal ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-05 14:07:33
Autor: wiLQ
FB1 - srednie po Nowym Yorku
> [...]

> wiLQ zdaje sie sugerowac.

A gdzież tam! Z tego co widze (i co mnie niepokoi ;-) wiLQ chwali

Otoz to. Pogratulowalem OBU GMom.

stwierdzając przy okazji ze Kidd jest wyzej w
rankingach od Bosha, wiec ocena Bartka (negatywna dla mnie - a jakże!)
nie do konca ma podstawy.

Ba! Po przeczytaniu wypowiedzi Washki ["bez sensu"] mam watpliwosci czy
gramy w tej samej lidze ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-05 14:24:29
Autor: s
FB1 - srednie po Nowym Yorku
[...]

Z Tomkiem?
Szczerze?? :-)

Pozdr

Data: 2010-01-05 09:29:30
Autor: s
FB1 - srednie po Nowym Yorku
Dzisiejszy dzien smialo mozna nazwac dniem Bosha. Poszedl tez w kipie za Kidda (Strikerowi oplacalo sie twardo negocjowac, zamiast pospiesznie wyprzedac swoja trzodke PGs).

Chyba zartujesz,

No bez jaj, czy ja wygladam na zartownisia?

przeciez Kidd jest wyzej notowany niz Bosh (w zeszlym
sezonie tez tak bylo), wiec to dla Strikera zaden rarytas.

1. centry sa drozsze. Zawsze.
2. Rok temu Kidd byl o rok mlodszy, Bosh o rok chudszy i mniej doswiadczony.
3. Rank za biezacy sezon moze tez mylic. Zobacz last month, to Ci sie wyprostuje swiatopoglad na jedyny sluszny ;-P

[...]

To juz Ci L'e wyklarowal.
Ja mam wrazenie, ze Striker by Bosha za Kidda nie dostal w listopdzie.
Wtedy jeszcze grala magia cen draftowych i machinacji kiperowych.
Poza tym - gdyby Striker mial z zalozenia Bosha w skladzie zamiast Kidda - wcale nie jest powiedziane, ze wygralby ATO!
Tzn teraz tez nie jest powiedziane, ale przewage ma imponujaca.

Pozdr

Data: 2010-01-05 00:59:05
Autor: Leszczur
FB1 - srednie po Nowym Yorku
On 5 Sty, 09:29, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Chyba zartujesz,

No bez jaj, czy ja wygladam na zartownisia?

Bez jaj? Raczej nie.

> przeciez Kidd jest wyzej notowany niz Bosh (w zeszlym
> sezonie tez tak bylo), wiec to dla Strikera zaden rarytas.

1. centry sa drozsze. Zawsze.

C i PG to najdroższe pozycje.

2. Rok temu Kidd byl o rok mlodszy, Bosh o rok chudszy i mniej doswiadczony.

Hu kres?

3. Rank za biezacy sezon moze tez mylic. Zobacz last month, to Ci sie
wyprostuje swiatopoglad na jedyny sluszny ;-P

A za 2 ostatnie mecze jeszcze lepszy. Tylko my nie kupujemy statystyk
przeszłych, a przyszłe.

Ja mam wrazenie, ze Striker by Bosha za Kidda nie dostal w listopdzie.

Nie.

Wtedy jeszcze grala magia cen draftowych i machinacji kiperowych.

Nope. Pisałem już co wtedy miało decydujące znaczenie dla mnie. Cena
draftowa przestała się dla mnie liczyć jeszcze przed wyjściem z hotelu
po zakończeniu licytacyj.

Poza tym - gdyby Striker mial z zalozenia Bosha w skladzie zamiast Kidda
- wcale nie jest powiedziane, ze wygralby ATO!
Tzn teraz tez nie jest powiedziane, ale przewage ma imponujaca.

Kidd ma znacznie lepszy wplyw na A/T niz Nash. Jezeli sprzeda jeszcze
Nasha - tak jak się odgrażał - poleci na twarz.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-05 10:08:29
Autor: s
FB1 - srednie po Nowym Yorku
Chyba zartujesz,
No bez jaj, czy ja wygladam na zartownisia?

Bez jaj? Raczej nie.

No!
Nie ma to jak szczery komplement przeczytac na poczatek dnia :-)

[...]

Kresowiacy!
i wiLQ.

[...]

Dlatego wlasnie ranki wiLQ moze sobie o zad potluc.
I to mu pokazalem.

[...]

Eeeech, PR :-)
A jezeli rzeczywiscie masz takie wyzwolone podejscie, to zazdroszcze.
U mnie takie stereotypy zazwyczaj jakis czas siedza. I ciezko sie z nimi bije czasmi.

Nie sprzeda.

Pozdr

Data: 2010-01-05 01:21:06
Autor: Leszczur
FB1 - srednie po Nowym Yorku
On 5 Sty, 10:08, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Hu kres?

Kresowiacy! i wiLQ.

A my górale mamy to w nosie! Wszak nie gramy w kategorie wiek i waga,
więc argument jest dość średni. Oczywiście rozumiem potencjalne
implikacje - Kidd będzie zwalniał, Bosh będzie dalej wymiatał.
Możliwe. Nie byłby to pierwszy trejd w którym kupiłem zawodnika
mającego off-year.
Równie możliwe jest, że jeden się połamie a drugi będzie grał na 200%
normy.
Tak jak mówiłem cieszy mnie to, że pomimo wymiany będę miał czym
wojować w oknie.

Dlatego wlasnie ranki wiLQ moze sobie o zad potluc.
I to mu pokazalem.

Nie gadaj. Ranki nie są zupełnie nieprzydatne w ocenie wymian, a i ich
wartość przy prognozach nie jest pomijalna.
Chociaz faktycznie w tym przypadku warto jest zejść o poziom niżej i
popatrzeć na konkretne kategorie. Wtedy się przekonamy o co chodziło.

> Nope. Pisałem już co wtedy miało decydujące znaczenie dla mnie. Cena
> draftowa przestała się dla mnie liczyć jeszcze przed wyjściem z hotelu
> po zakończeniu licytacyj.

Eeeech, PR :-)

Nigdy w życiu. Ja takich chwytów nie stosuję. Oczywiście nie
sprzedałbym zaraz po drafcie Bosha za Kidda, ale wierz mi, że ich cena
nie miałaby z tym nic, a nic wspólnego.

A jezeli rzeczywiscie masz takie wyzwolone podejscie, to zazdroszcze.
U mnie takie stereotypy zazwyczaj jakis czas siedza. I ciezko sie z nimi
bije czasmi.

Taaa - widziałem przy okazji trejdu z Hubertem. Strasznieś kurde
konserwatywny.

I niech mu będzie na zdrowie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-05 11:36:52
Autor: s
FB1 - srednie po Nowym Yorku
[...]

O biurwa mac! Nie gramy w kategoriach wiek?
Dopiero teraz mowisz? To po cholere ja sciagalem Kure, CDRa i Lawsona itp?

[...]

Dokladnie. Nikt przeciez nie wie, czy aby najlepiej nie byloby teraz dla Ciebie, zebys oddal Bosha za Udriha. Taki urok fb.

Tak jak mówiłem cieszy mnie to, że pomimo wymiany będę miał czym
wojować w oknie.

Tylko uwazaj, zebys sie o parapet nie potknal i nie wylecial :-)
Na parterze mieszkasz?

[...]

Oo, az tyle czasu to ja nie mam :-)

[...]

No pewnie!
Cena Kobo < cena Billa + cena Diawa => wygralemmmmmmmmm!!!!!

Konserwa jak cholera...

Pozdr

Data: 2010-01-05 03:04:38
Autor: Leszczur
FB1 - srednie po Nowym Yorku
On 5 Sty, 11:36, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

O biurwa mac! Nie gramy w kategoriach wiek?
Dopiero teraz mowisz? To po cholere ja sciagalem Kure, CDRa i Lawsona itp?

Boś łoś?

> [...]

Dokladnie. Nikt przeciez nie wie, czy aby najlepiej nie byloby teraz dla
Ciebie, zebys oddal Bosha za Udriha. Taki urok fb.

Mysle, ze Hubert mialby tu wyrobiony pogląd ;-)

> Tak jak mówiłem cieszy mnie to, że pomimo wymiany będę miał czym
> wojować w oknie.

Tylko uwazaj, zebys sie o parapet nie potknal i nie wylecial :-)
Na parterze mieszkasz?

Yup. Ale to wysoki parter. Jak wysokcze to powinienem doleciec do
podium. ;-)

> [...]
> konserwatywny.

No pewnie!
Cena Kobo < cena Billa + cena Diawa => wygralemmmmmmmmm!!!!!

To ja chetnie dam Ci jeszcze jedną szanse na wygranie.
Marion (7.2M$) za Gaya i Barona (7.1M$). Wygrasz znowu!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-05 12:13:39
Autor: s
FB1 - srednie po Nowym Yorku
[...]

Widzisz, z kim Ty musisz rywalizowac!

[...]

Bylo proponowac w pazdzierniku.
Teraz to zawistni managos zawetuja ;-(

Powaznie tyle siana za Matrixa dales?

Pozdr

Data: 2010-01-05 03:36:25
Autor: Leszczur
FB1 - srednie po Nowym Yorku
On 5 Sty, 12:13, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Boś łoś?

Widzisz, z kim Ty musisz rywalizowac!

Przeciez wiem

> To ja chetnie dam Ci jeszcze jedną szanse na wygranie.
> Marion (7.2M$) za Gaya i Barona (7.1M$). Wygrasz znowu!

Bylo proponowac w pazdzierniku.
Teraz to zawistni managos zawetuja ;-(

Dam Ci jeszcze Howarda i nie zawetują. :-) Klikajmy!

Powaznie tyle siana za Matrixa dales?

Tak. Nie spodziewalem sie, ze Mavs beda go wykorzystywac wylacznie
jako defensive stopera. Oj duzo mi sie robi przestrzelonych kontraktow
- Matrix, Sess, Arenas (chociaz ten akurat w ostatnich dniach mocno
skoczył w rankach).

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-05 12:42:12
Autor: Tomasz Radko
FB1 - srednie po Nowym Yorku
Leszczur pisze:

- Matrix, Sess, Arenas (chociaz ten akurat w ostatnich dniach mocno
skoczył w rankach).

Ponoć bardzo celnie strzela.

pzdr

TRad

Data: 2010-01-05 04:10:38
Autor: Leszczur
FB1 - srednie po Nowym Yorku
On 5 Sty, 12:42, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> - Matrix, Sess, Arenas (chociaz ten akurat w ostatnich dniach mocno
> skoczył w rankach).

Ponoć bardzo celnie strzela.

Mozliwe, ale chyba tylko do ruchomego celu. Do kosza dalej nie umie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-05 13:46:35
Autor: sooobi
FB1 - srednie po Nowym Yorku
Tomasz Radko pisze:
Leszczur pisze:

- Matrix, Sess, Arenas (chociaz ten akurat w ostatnich dniach mocno
skoczył w rankach).

Ponoć bardzo celnie strzela.

Szkoda ze sobie w stope

Data: 2010-01-05 12:48:44
Autor: s
FB1 - srednie po Nowym Yorku
[...]

Okafora...

Chociaz... Wielu z nas moze tak wymieniac.
Ty za to na FA nieco odkules.
Gallo w zasadzie roznice w cenie i produkcji Matrixa wynagradza (choc wiLQ pewnie policzy to inaczej :-)).

Duhon chyba tez ok ostatnio.

Pozdr

Data: 2010-01-05 04:25:20
Autor: Leszczur
FB1 - srednie po Nowym Yorku
On 5 Sty, 12:48, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]
> jako defensive stopera. Oj duzo mi sie robi przestrzelonych kontraktow
> - Matrix, Sess, Arenas (chociaz ten akurat w ostatnich dniach mocno

Okafora...

Kalafior nie kosztował aż tak dużo i sporadycznie się przydaje.

Chociaz... Wielu z nas moze tak wymieniac.
Ty za to na FA nieco odkules.

Pewnie. Teraz głównie cierpię przez kontuzje.

Gallo w zasadzie roznice w cenie i produkcji Matrixa wynagradza (choc
wiLQ pewnie policzy to inaczej :-)).

Gallo jest w Top40-50, wiec nie narzekam.

Duhon chyba tez ok ostatnio.

Ano niezle sie spisuje od czasu udupienia Robinsona. Dostał większe
minuty i zaczął coś trafiać. Powiem szczerze że Knicks nawet da sie w
tym sezonie oglądać.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-05 13:48:58
Autor: sooobi
FB1 - srednie po Nowym Yorku
Duhon chyba tez ok ostatnio.

Ano niezle sie spisuje od czasu udupienia Robinsona. Dostał większe
minuty i zaczął coś trafiać. Powiem szczerze że Knicks nawet da sie w
tym sezonie oglądać.

Ale Gallo sie nie da;)

Data: 2010-01-05 05:46:09
Autor: Leszczur
FB1 - srednie po Nowym Yorku
On 5 Sty, 13:48, sooobi <t...@slo.pl> wrote:

> Ano niezle sie spisuje od czasu udupienia Robinsona. Dostał większe
> minuty i zaczął coś trafiać. Powiem szczerze że Knicks nawet da sie w
> tym sezonie oglądać.

Ale Gallo sie nie da;)

Fakt. Gallo z twarzy i mimiki przypomina mi nawalonego, rosyjskiego
marynarza. Rusza sie bez wielkiej gracji, ale rzut ma znakomity i tym
nadrabia wszystkie fizyczne niedoskonałości. :-)
Ale czasami moze przyprawic niemal o zawał. Pamiętam ten mecz w któym
Knicks walnęli cos ze 45 trójek. Gallo zaczął bodaj od 1-8, czy 1-9,
ale ciskał dalej i trafił 5 na 6 kolejnych - w tym jedną w ostatniej
sekundzie akcji, gdzies z boku i wypadając na aut.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-05 16:22:29
Autor: sooobi
FB1 - srednie po Nowym Yorku
Leszczur pisze:
[...]

No i ja dodam od siebie ze dobrze blokuje.

Bedzie drogi za rok!

Data: 2010-01-05 13:48:16
Autor: sooobi
FB1 - srednie po Nowym Yorku
s pisze:
[...]

Wilq dodaje do gracza z literka Sf + 0,5mln:)

Data: 2010-01-05 14:38:17
Autor: wiLQ
FB1 - srednie po Nowym Yorku
> [...]

Wilq dodaje do gracza z literka Sf + 0,5mln:)

ROTFL, choc tez zart jest spozniony o jakies dwa lata ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-05 14:42:46
Autor: s
FB1 - srednie po Nowym Yorku
Wilq dodaje do gracza z literka Sf + 0,5mln:)

ROTFL, choc tez zart jest spozniony o jakies dwa lata ;-)

Slusznie.
Obecny jest taki, ze wiLQ moze dodac do dowolnego gracza, w ktorego celuje, 0.5 MLN :-)

Pozdr

Data: 2010-01-05 15:07:08
Autor: wiLQ
FB1 - srednie po Nowym Yorku

Slusznie.
Obecny jest taki, ze wiLQ moze dodac do dowolnego gracza, w ktorego celuje, 0.5 MLN :-)

Raczej "moge dodac 0,5M$ do dowolnego leszcza grajacego z lawki" ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-05 13:44:51
Autor: sooobi
FB1 - srednie po Nowym Yorku
[...]

Przekonaly go wpisy Matrixa na twitterze. Co bratniej duszy nie kupi za 7,2?

Data: 2010-01-05 13:44:09
Autor: sooobi
FB1 - srednie po Nowym Yorku
[...]

I wyladawac zaraz za moimi plecami:)

Data: 2010-01-05 13:48:42
Autor: s
FB1 - srednie po Nowym Yorku
Yup. Ale to wysoki parter. Jak wysokcze to powinienem doleciec do
podium. ;-)

I wyladawac zaraz za moimi plecami:)

Zdziwilbym sie mocno, gdybyscie obaj wyladowali na podium.
Konkurencja zbyt mocno rosnie w sile.

Pozdr

Data: 2010-01-05 05:49:09
Autor: Leszczur
FB1 - srednie po Nowym Yorku
On 5 Sty, 13:48, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> I wyladawac zaraz za moimi plecami:)

Zdziwilbym sie mocno, gdybyscie obaj wyladowali na podium.

Ja też uważam, że Bartek nie musi. :-)

Konkurencja zbyt mocno rosnie w sile.

Wiele tygodni jeszcze przed nami. I przed naszą konkurencją.
W tym roku przynajmniej przez bite dwa miesiące celuję w okolice
podium - rok temu dawno już było po zawodach. Kolejny sukces. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-05 14:11:47
Autor: sooobi
FB1 - srednie po Nowym Yorku
s pisze:
[...]

Jak bede na Kumbh Mela to pomodle sie za to zeby konkurencja nie rosla za bardzo w sile;)

Data: 2010-01-05 14:02:55
Autor: wiLQ
FB1 - srednie po Nowym Yorku

> przeszłych, a przyszłe.

Dlatego wlasnie ranki wiLQ moze sobie o zad potluc.
I to mu pokazalem.

Guzik pokazales ;-P Choc na to odpowiem w stosownym watku.

> [...]

U mnie takie stereotypy zazwyczaj jakis czas siedza. I ciezko sie z nimi bije czasmi.

Wg mnie to nie stereotypy, ot pensje odzwierciedlaja nasze oczekiwania i
przynajmniej na poczatku sezonu trudno przed soba przyznac "spartolilem
ten pick, wiec moge go oddac za polowe oczekiwanej wartosci" bo wtedy
jeszcze mozna wierzyc, ze sie to zmieni na lepsze.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-05 14:21:26
Autor: s
FB1 - srednie po Nowym Yorku
Dlatego wlasnie ranki wiLQ moze sobie o zad potluc.
I to mu pokazalem.

Guzik pokazales ;-P

Zadnego guzika nie pokazalem.
W kazdym razie - nie Tobie!

[...]

Jak zwal, tak zwal.
Fakt, ze jest ciezko.

Pozdr

Data: 2010-01-05 14:29:35
Autor: wiLQ
FB1 - srednie po Nowym Yorku
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Chyba zartujesz, No bez jaj, czy ja wygladam na zartownisia?

Wyglad bywa mylacy ;-P

> przeciez Kidd jest wyzej notowany niz Bosh (w zeszlym
> sezonie tez tak bylo), wiec to dla Strikera zaden rarytas. 1. centry sa drozsze. Zawsze.

No i? To ma znaczenie na drafcie, ale nie w czasie sezonu.
Chyba, ze mowa o potencjalnych keeperach... a tym predzej jest Kidd.

2. Rok temu Kidd byl o rok mlodszy, Bosh o rok chudszy i mniej doswiadczony.

Dopoki nie przenosi sie to na statsy [a jak pisalem na razie wg naszego
systemu lepiej gra Kidd] nie ma to zadnego znaczenia.

3. Rank za biezacy sezon moze tez mylic. Zobacz last month, to Ci sie wyprostuje swiatopoglad na jedyny sluszny ;-P

A dlaczego w tym przypadku ostatni miesiac ma miec wieksze znaczenie niz
caly sezon?

Ja mam wrazenie, ze Striker by Bosha za Kidda nie dostal w listopdzie.

L'e, odrzuciles taka oferte?

Poza tym - gdyby Striker mial z zalozenia Bosha w skladzie zamiast Kidda - wcale nie jest powiedziane, ze wygralby ATO!

Wciaz ma chmare PG, zreszta co za roznica, jego celem nie jest wygranie
As/to, a uzbieranie jak najwiecej punktow roto, a to latwiej osiagnac
gdy ma sie innych graczy niz samych PG ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-05 05:53:08
Autor: Leszczur
FB1 - srednie po Nowym Yorku
On 5 Sty, 14:29, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Ja mam wrazenie, ze Striker by Bosha za Kidda nie dostal w listopdzie.

L'e, odrzuciles taka oferte?

Odrzuciłem Bosh+Love, ale pisałem też, że samego Bosha nie chciałem
sprzedawać nie wiedząc co będzie z Love.
Ale szczerze powiem, ze przy tamtych cenach zwyczajnie mnie nie było
stać na takie zakupy - zwlaszcza, ze Bart powaznie rozwazał oddanie
paczki Nene+LouWilliams ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-05 16:23:12
Autor: sooobi
FB1 - srednie po Nowym Yorku
Leszczur pisze:
[...]

Polamanego Lou ktory wtedy mial pauzowac jeszcze ponad miesiac i nie za Kidda;)

Data: 2010-01-05 14:38:05
Autor: s
FB1 - srednie po Nowym Yorku
przeciez Kidd jest wyzej notowany niz Bosh (w zeszlym
sezonie tez tak bylo), wiec to dla Strikera zaden rarytas.
1. centry sa drozsze. Zawsze.

No i? To ma znaczenie na drafcie, ale nie w czasie sezonu.

Tak?
I kto to mowi!

Chyba, ze mowa o potencjalnych keeperach... a tym predzej jest Kidd.

Ooo, tak.

2. Rok temu Kidd byl o rok mlodszy, Bosh o rok chudszy i mniej doswiadczony.

Dopoki nie przenosi sie to na statsy [a jak pisalem na razie wg naszego
systemu lepiej gra Kidd] nie ma to zadnego znaczenia.

Dlaczego gra lepiej?

[...]

Ja widze tu trend. IMO ma szanse sie utrzymac.

[...]

Jedna 12tke warto miec jako tie-breakera.
Zeby sie potem jaki wiLQ nie napatoczyl na remis ;-P

A Striker IMO powinien dalej handlowac, jezeli chce jeszcze w tym sezonie walczyc.
IMO nie do konca szczesliwie sobie ten team poukladal i juz nawet nie mowie tu o samych PGs.

Pozdr

Data: 2010-01-05 15:33:53
Autor: wiLQ
FB1 - srednie po Nowym Yorku

Tak? I kto to mowi!

Ktos kto korzysta z tej zasady choc ma pecha z kontuzjami [lub
ewentualnie kiepsko dobiera konkretne nazwiska] ;-)

> systemu lepiej gra Kidd] nie ma to zadnego znaczenia.

Dlaczego gra lepiej?

Bo jest wyzej w rankingu.

> caly sezon?

Ja widze tu trend. IMO ma szanse sie utrzymac.

Coz, widac mamy inne wymagania by uznac cos za trend ;-)

Jedna 12tke warto miec jako tie-breakera.
Zeby sie potem jaki wiLQ nie napatoczyl na remis ;-P

Na remis moze sie ktos napatoczyc nawet jak masz jedna 12tke ;-P

A Striker IMO powinien dalej handlowac, jezeli chce jeszcze w tym sezonie walczyc.

To dosyc oczywiste...

IMO nie do konca szczesliwie sobie ten team poukladal i juz nawet nie mowie tu o samych PGs.

... ale to problem wlasciwie wszystkich poza Hubertem.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-05 15:40:54
Autor: s
FB1 - srednie po Nowym Yorku
[...]

W odgornie ustalonych parametrach?

[...]

Co robic...

Jedna 12tke warto miec jako tie-breakera.
Zeby sie potem jaki wiLQ nie napatoczyl na remis ;-P

Na remis moze sie ktos napatoczyc nawet jak masz jedna 12tke ;-P

Ale wtedy latwiej sie wytiebreakowac.

[...]

Eeee, widczonie niewlasciwie zinterpretowales przyslowek "szczesliwie".

Pozdr

Data: 2010-01-05 17:21:33
Autor: wiLQ
FB1 - srednie po Nowym Yorku

W odgornie ustalonych parametrach?

Tak, chociaz gdybys probowal ustawiac parametry pod druzyne Leszczura to
jestem przekonany, ze Kidd wypadalby jeszcze lepiej.
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-05 16:26:47
Autor: sooobi
FB1 - srednie po Nowym Yorku
[...]

Twoim czy bazujesz na monsterze?:)

Data: 2010-01-05 17:19:34
Autor: wiLQ
FB1 - srednie po Nowym Yorku

Twoim czy bazujesz na monsterze?:)

W tej chwili wg obu tak jest.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-05 21:10:12
Autor: sooobi
FB1 - srednie po Nowym Yorku
wiLQ pisze:
[...]

A ktory jest Camby? Pytam oczywiscie o Twoj:)

Data: 2010-01-05 12:13:35
Autor: Leszczur
FB1 - srednie po Nowym Yorku
On 5 Sty, 21:10, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
wiLQ pisze:> sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> W tej chwili wg obu tak jest.

A ktory jest Camby? Pytam oczywiscie o Twoj:)

Nie wazne ktory jest u wiLQ'a - wazne ze u Ciebie jest w Top5 :)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-05 21:17:33
Autor: sooobi
FB1 - srednie po Nowym Yorku
Leszczur pisze:
[...]

Jest dokladnie 10ty.

Data: 2010-01-05 13:09:33
Autor: Leszczur
FB1 - srednie po Nowym Yorku
On 5 Sty, 21:17, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Nie wazne ktory jest u wiLQ'a - wazne ze u Ciebie jest w Top5 :)

Jest dokladnie 10ty.

Według Monstera jest 12-13. Wedlug Y! jest 8. Nie sa to wielkie
róznice.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-05 22:23:34
Autor: sooobi
FB1 - srednie po Nowym Yorku
Leszczur pisze:

[...]

Niespodziewales sie chyba rewolucji?:)

Data: 2010-01-05 14:24:44
Autor: Leszczur
FB1 - srednie po Nowym Yorku
On 5 Sty, 22:23, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
> Według Monstera jest 12-13. Wedlug Y! jest 8. Nie sa to wielkie
> róznice.

Niespodziewales sie chyba rewolucji?:)

Nie. Bo przeciez mamy ten sam ranking :)

Data: 2010-01-05 22:00:32
Autor: wiLQ
FB1 - srednie po Nowym Yorku

> A ktory jest Camby? Pytam oczywiscie o Twoj:)

9 czyli kilkanascie miejsc wyzej niz prognozowalem, wiec masz steala.
A niech go szlag za to trafi! Bo poki co spudlowal i trafil Griffina ;-)

--
pzdr
wiLQ

FB1 - srednie po Nowym Yorku