FB1: to już jest koniec.

Data: 2011-04-16 19:04:34
Autor: wiLQ
FB1: to już jest koniec.
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Nie piszę nic o wynikach, bo prsk ostatnio nie jest miejscem zbyt
wielu dyskusji o fantasy, czy w ogóle koszykówce.

Ergo ja sie zastanawiam czy nie czas napisac pozegnanie dla grupy...

Okazuje się, ze jestem w niej ostatnim z dinozaurów, wiec najwyższy
już czas ustąpić miejsca trochę młodszym i zdecydowanie zdolniejszym
managos. Odchodzę z FB1 po raz drugi, ale tym razem to nie urlop od
systemu fp, ale rozstanie ostateczne i nieodwołalne.

W takim razie dzieki za gre, historie i za kontynuowanie tradycji dzieki
czemu mogli do niej dolaczyc nowi gracze ;-)

No cóż - mogę powiedzieć, że chociaż trochę czuję ten żal, który czuli
Ewing, czy Malone przechodzac na emeryturę bez tytułu mistrzowskiego.
Ale tak jak ich czas w końcu nastał, tak i na mnie przyszła pora.
Dzięki jeszcze raz i powodzenia.

Hmmmm, trzymajac sie tej analogii... Malone i Ewing caly czas graja w lidze meksykanskiej i japonskiej? ;-)

--
pzdr
wiLQ

FB1: to już jest koniec.