FB1 - wyniki

Data: 2010-04-15 18:55:24
Autor: wiLQ
FB1 - wyniki
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ja spodziewalem sie lepszej postawy L'e i jego EmbracedEmbarassment  (tu chyba kontuzje sie namnozyly)

Byl zbyt zajety i podekscytowany keeperem ;-)

No i przykro mi to stwierdzic, ale malzenstwo chyba nie sluzy formie w fb

Szokujace spostrzezenie, kto by sie spodziewal? ;-)

Co do mojego teamu - od momentu kontuzji Paula jakos przestalem te druzyne czuc.

Matko Jedyna, strach pomyslec co by bylo gdybys czul swoja druzyne ;-)
Niemniej gratuluje kolejnego blowoutu w FB1. Zdajesz sie miec
rozstrzaskana ta lige, wiec za rok zabieramy Ci 2 pierwsze picki ;-)

Dzieki wszystkim za gre i do zobaczenia jesienia... na drafcie licytowanym?

Yup, nie wiem jakim trybem i kiedy to ustalamy, ale zdecydowanie
wnioslbym taka propozycje do omowienia bedac oczywiscie za.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-04-15 19:18:33
Autor: s
FB1 - wyniki
No i przykro mi to stwierdzic, ale malzenstwo chyba nie sluzy formie w fb

Szokujace spostrzezenie, kto by sie spodziewal? ;-)

Nie wiem, dlaczego uogolniasz?
Czyzbys nie zauwazyl, ze tegoroczni mistrz i vice z kiperka to malzonkowie.

BTW - z cyklu trudnych pytan od dzieci:

Sebol zerknal mi kiedys przez ramie, gdy siedzialem na kompie i odczytal liste kontaktow z gg.
- Tata, a Hubert Janiszewski to ma dzieci?
- ????????
- Bo mam kolege, Kube Janiszewskiego i moze to syn jego jest?

:-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-04-15 10:36:10
Autor: Leszczur
FB1 - wyniki
On 15 Kwi, 19:18, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Szokujace spostrzezenie, kto by sie spodziewal? ;-)

Nie wiem, dlaczego uogolniasz?
Czyzbys nie zauwazyl, ze tegoroczni mistrz i vice z kiperka to malzonkowie.

Ale my sie obijamy w pracy :-) Hubi nawet nie musi udawać, że robi
zajmuje się czym¶ innym niż siedzenie w excelu.
U mnie jaki¶ arkusik kiperowy zawsze w tle siedział i czekał na chwilę
uwagi ;-)
BTW Bartek do niedawna też się obijał, ale zachciało mu się zmian, to
ma za swoje ;-)

[...]

Dlaczego to trudne pytanie? A w zasadzie dla kogo trudne? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-15 22:00:16
Autor: s
FB1 - wyniki
[...]

Dlaczego to trudne pytanie?

A bo w pierwszym odruchu musialem sie zastanowic, czy aby nie ma.
Ale jakos nie kojarze, zeby mial :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-04-16 01:17:59
Autor: sooobi
FB1 - wyniki
BTW Bartek do niedawna też się obijał, ale zachciało mu się zmian, to
ma za swoje ;-)

Z czasem mam troszke wiecej czasu, troche zajelo mi organizowanie
sobie czasu w nowej pracy. Poza tym jak juz potworzylem sobie pewne
szablony do niektorych rzeczy to tez oszczednosci czasowe sie
znajduja. Dzis na przyklad pracuje z domu, wiec... sobi roto 3.0 moze
ruszac z kopyta:)

FB1 - wyniki