FB2 2010/01/03

Data: 2010-01-04 13:16:01
Autor: Jarosław Zagulski
FB2 2010/01/03
  3. Słówko pochwały również dla ekipy Kriszota - będąc liderem w ilości gier i totalach oraz (prawie) w średniej i jeszcze się poprawić? Oklaski na stojąco!

Hola, hola czy na pewno chodzi o pochwaly dla Kriszota? W kazdym razie dziekuje. Troche gier mam nadgranych i juz niedlugo mam zamiar skrocic rotacje, co mam nadzieje pozwoli jeszcze podniesc srednia, ale poki chlopaki graja niezle nabijam mecze. Troche ostatnio obnizyl loty Josh Smith ale za to Odom mial udany tydzien a teraz jeszcze kontuzja Gasola wiec powinien utrzymac produkcje na tym poziomie. Pobrani z waiverow Mo Williams i O.J.Mayo tez ladnie grali w tym tygodniu. Nierowno za to Varejao i chyba on pierwszy pojdzie na dluzej na lawke. Lou Willmas (tez z waiverow) po kontuzji tez na razie nierowno ale jemu dam szanse. Poza tym Douglas-Robert na razie na stale na lawce wiec mam teraz tylko jednego zawodnika do rotacji a do tego lekko sie zepsul Rondo - oby szybko wrocil bo w tym tygodniu mial srednia 57,3.

pozdro
zagi

Data: 2010-01-04 14:24:08
Autor: s
FB2 2010/01/03
Jarosław Zagulski pisze:
[...]

Ooo, ciekawi gracze u Was po waiverach lataja...

Pozdr

Data: 2010-01-04 14:44:41
Autor: wiLQ
FB2 2010/01/03
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Pobrani z waiverow Mo Williams i > O.J.Mayo tez ladnie grali w tym tygodniu. Nierowno za to Varejao i chyba on > pierwszy pojdzie na dluzej na lawke. Lou Willmas (tez z waiverow) po > kontuzji tez na razie nierowno ale jemu dam szanse. Ooo, ciekawi gracze u Was po waiverach lataja...

Hmmmmmmm, po przeczytaniu posta zagiego mialem identyczna reakcje ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-04 14:42:51
Autor: Zagi
FB2 2010/01/03
wiLQ <NIE@spam.com> napisał(a):

Hmmmmmmm, po przeczytaniu posta zagiego mialem identyczna reakcje ;-)
 Moje dobra pozycja w lidze wynika wlasnie w duzej mierze z udanych pobran z waiverow, bo lokomotywa w postaci Howarda zawodzi. Lou Williamsa pozyskalem kosztem Ripa Hamiltona chyba jeszcze przed rozpoczaciem sezonu. Mo Williamsa pozyskalem w listpadzie kiedy faktycznie cieniowal ale wzialem go liczac na jego przebudzenie. Tydzien pozniej pobralem Mayo za Redda ktory chyba byl wtedy jeszcze kontuzowany, a ktorego pobralem wczesniej tez z waiverow, ale Mayo wydawal mi sie w koncu bardziej lakomym kaskiem. Varejao przszedl na poczatku grudnia za Millsapa do ktorego w koncu starcilem cierpliowsc i nadzieje, a Douglas-Roberts ostatnio i w tym przypadku czekam na rozwoj, poza tym to jest pg-sg-sf wiec w razie kontuzji kilka pozycji mam obstawionych.
Po drodze byli pobrani:
Blair, Frye, Dunleavy (kilka dobrych meczow ale znowu zaczal cieniowac i go wywalilem) i Bayless ktorego ostatnio wymienilem wlasnie na Douglasa-
Robertsa. Tak wiec chyba tak duzo tych ruchow nie mialem ale w wiekszoci trafione.

pozdro
zagi

Data: 2010-01-04 14:47:09
Autor: Tomasz Waszczyński
FB2 2010/01/03
On 4 Sty, 14:44, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Ooo, ciekawi gracze u Was po waiverach lataja...

Hmmmmmmm, po przeczytaniu posta zagiego mialem identyczna reakcje ;-)

> [...]

Byli też inni nienajgorsi: Yi (po kontuzji 41 fp), A. Randolph
(ostatnie 14 gier 39 FP) i Duhon (ostatnie 15 gier 40,5 FP).

Pzdr. Washko

Data: 2010-01-05 00:09:28
Autor: wiLQ
FB2 2010/01/03
Tomasz Waszczyński napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Hmmmmmmm, po przeczytaniu posta zagiego mialem identyczna reakcje ;-)

Byli też inni nienajgorsi: Yi (po kontuzji 41 fp), A. Randolph
(ostatnie 14 gier 39 FP) i Duhon (ostatnie 15 gier 40,5 FP).

Akurat Yi i Duhon to chyba wszedzie lezeli z powodu kiepskiego poczatku,
ale Mo, Mayo i Lou grali na tyle dobrze, ze jest to zaskoczenie.
Albo przyklad jak latwo mozna stracic cierpliwosc ;-)

--
pzdr
wiLQ

FB2 2010/01/03