FB2 Klasyfikacja koncowa

Data: 2009-04-20 16:51:00
Autor: Rasheed
FB2 Klasyfikacja koncowa
"Rasheed" <rasheed@vp.pl> wrote in message news:gs7bk0$gp9$1news.onet.pl...
miejsce Zespol srednia mecze suma

2 Gostynin Spurs        41,67        819        34124,7

Po drafcie:

LeBron
Gasol
Camby
R Wallace
Oden
TJ Ford
Jason Terry
Garcia
Parker
Warrick
Belinelli
T Thomas
S Howes

A na koniec sezonu z tego skladu zostali mi Bron, Gasol, TJ Ford i Howes, ktory raz odpoczywal na FA. Wszystkie 50 ruchow zrobione plus 4 trejdy, ktore ogolnie mowiac srednio mi cos daly. Wiec mieszanka teamu byla konkretna, ale 2 miejsce udalo sie wywalczyc. Najpierw Wallace niezle dawal rade, a jak sie popsul to wytrejdowalem go za Kevina Martina, ktory tez na koniec sezonu sie troche popsul. Za dobre pobrania z waivers uwazam Nate Robinsona, Sessiona i  Diawa. Inni mieli swoje dni, ale ogolnie wczesniej czy pozniej zrobili wypad z druzyny :) Krotko mowiac Bron i Gasol, ktory obsunal sie do konca 2 rundy i chlopaki z FA dali mi tak wysoka pozycje, Camby tez mial swoje dni na poczatku sezonu.

Plan wykonany, awans do FB1 :) Bojcie sie, bo w przyszlym roku podwojna korona :)

Rasheed

FB2 Klasyfikacja koncowa