FB2 - organizacja na 2013/2014

Data: 2013-09-19 11:34:07
Autor: Witek Jakubowski
FB2 - organizacja na 2013/2014
Witajcie
WilQ dał dobry przykład i FB1 jest już zorganizowane ;-)
Najwyższy czas ruszyć i z FB2.
Sytuacja wygląda następująco:
Po zeszłym roku 3 pierwsze drużyny awansowały do ligi wyższej, trzy spadły do naszej
Awans wywalczyli:
1.    Florida Pensioners
2.    Beer Force One
3.    Duodecuple Double

A spadek zaliczyli:
10. Flaming Lips
11. Obroncy Krzyza
12. Gostynin
  ktĂłrych serdecznie witamy ;-)  (prześlijcie mi proszę namiary, w celu wysłania zaproszenia do ligi)

Pierwsza sprawa do rozstrzygnięcia to liczba drużyn. W zeszłym roku z braku FB3 graliśmy w 14, gdymyśmy mieli wrócić do formuły 12-drużynowej pozostaje los dwóch graczy bez ligi - pytanie moje czy czekamy chwilę (10 dni na chętnych i sprawdzamy czy jest sens formowania FB3, czy gramy w 14 - jeśli wszyscy z zeszłego roku się odliczą).

Do podstawowego trzonu czyli drużyn z miejsc 4-12 wyślę zaraz zaproszenia, a z decyzją wobec pozostałych proponuję poczekać - jednak od razu chciałbym, żeby było jasne, że w przypadku brak ligi FB3 dołączamy chętnych do nas.

Pozdrawiam Witek

Data: 2013-09-19 03:00:31
Autor: Wojtek J.
FB2 - organizacja na 2013/2014
Cześć,
Już jestem w FB2.
Wydaje mi się, że na FB3 nie ma co liczyć, a i z FB2 może być kłopot. Inicjatywa na http://www.e-nba.pl/forumdisplay.php?84-Roto-League
przyciąga masę chętnych.
http://www.e-nba.pl/showthread.php?8773-Sezon-2013-14-nowe-zgłoszenia
Część graczy może się przenieść i zmienić format na roto.

Wojtek

Data: 2013-09-29 04:38:33
Autor: rasheeeeed
W dniu czwartek, 19 września 2013 11:34:07 UTC+2 użytkownik Witek Jakubowski napisał:
[...]

  których serdecznie witamy ;-)  (prześlijcie mi proszę namiary, w celu wysłania zaproszenia do ligi)

[...]

Elo,

ja jednocześnie dziękując za dotychczasową grę odpuszczam ten sezon. I powodem nie jest mój spadek z FB1 :) Powodzenia dla wszystkie

Pozdr
Rasheed

Data: 2013-09-29 19:13:55
Autor: Witek Jakubowski
W dniu 2013-09-29 13:38, rasheeeeed@gmail.com pisze:
[...]

No bez jaj dawaj do FB2.
Witek

Data: 2013-09-29 18:11:32
Autor: wiLQ
Witek Jakubowski napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Najwyższy czas ruszyć i z FB2. [...]
Pierwsza sprawa do rozstrzygnięcia to liczba drużyn.

Sadzac po dotychczasowej reakcji to FB2 w ogole moze nie powstac...
czy na Yahoo sie zglosili niemal wszyscy i tylko tu milcza?

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2013-09-29 19:13:02
Autor: Witek Jakubowski
W dniu 2013-09-29 18:11, wiLQ pisze:
[...]

Nie jest tak, źle - 6 zespołów już jest, do dwóch najsłabszych w zeszłym sezonie nie wysłałem zaproszeń, czekając na rozstrzygnięcie czy gramy w 12 czy w 14 no i nie mam informacji od spadkowiczów (oprócz Rasheeeda niestety)
Witek

Data: 2013-10-16 11:55:12
Autor: wiLQ
> [...]

Nie jest tak, źle - 6 zespołów już jest, do dwóch najsłabszych w zeszłym sezonie nie wysłałem zaproszeń, czekając na rozstrzygnięcie czy gramy w 12 czy w 14 no i nie mam informacji od spadkowiczów (oprócz Rasheeeda niestety)

A jak teraz stoicie? Bo w razie potrzeb moge Wam podeslac niedobitki z
zapisow do lig e-nba roto... choc to glownie rookie.

Data: 2013-10-17 08:36:45
Autor: Witek Jakubowski
W dniu 2013-10-16 11:55, wiLQ pisze:
[...]

No raczej kicha ;-( Zainteresowanie na poziomie 4-5 graczy, chyba wszyscy uciekli na e-nba.
Przy okazji, nie wiesz czy jest tam jeszcze możliwość dołączenia, bo nie korzystałem z tego forum, a widać, że prsk pada na pysk ;-(
Witek

Data: 2013-10-17 11:48:49
Autor: wiLQ
> [...]

> zapisow do lig e-nba roto... choc to glownie rookie.

No raczej kicha ;-( Zainteresowanie na poziomie 4-5 graczy, chyba wszyscy uciekli na e-nba.

Tzn gorzej niz bylo pod koniec wrzesnia?? Heh, to czemu nie dales znac? Mozna byloby pokombinowac np z powiekszeniem FB1.

Przy okazji, nie wiesz czy jest tam jeszcze możliwość dołączenia

Nie bardzo, wszystkie ligi pelne... i ponownie szkoda, ze nie dales znac
wczesniej bo jeszcze kilka dni temu bylo uzupelnianie brakow.

Data: 2013-10-17 12:57:07
Autor: Witek Jakubowski
W dniu 2013-10-17 11:48, wiLQ pisze:
[...]

W obu przypadkach odpowiedzialność muszę zrzucić na nadmiar pracy i przesunięcie innych aktywności na później ;-(

Data: 2013-10-10 11:08:02
Autor: marcin.gamza
[...]

Czesc,

Ja w tym roku odpuszczam FB2, druzyna Obroncow Krzyza.

Dzieki za wspolna gre - z czescia pewnie bede gral na e-nba :)

Pozdro,
Marcin

Data: 2013-10-10 17:11:20
Autor: striker
FB2 - organizacja na 2013/2014

Czesc,

Ja w tym roku odpuszczam FB2, druzyna Obroncow Krzyza.

Panowie, mnie też nawał pracy i chęc skoncentrowania swych sił na keeperze zmusza do odpuszczenia ligi na prsk, dzięki za wspólną grę!

Striker

Data: 2013-10-25 14:10:19
Autor: Jacenty
FB2 - organizacja na 2013/2014
Można się jeszcze gdzieś dopisać? W poprzednim roku miałem 8 miejsce  w fb2

FB2 - organizacja na 2013/2014