FB2 start - termin draftu i losowanie

Data: 2009-10-01 03:43:02
Autor: Tomasz Waszczyński
FB2 start - termin draftu i losowanie
On 1 Paź, 11:56, "Witold Jakubowski" <jakubo1313.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
Hej,
nareszczie można ruszyć dalej
3.Termin i metoda draftu
Najlepiej by było oczywiście w niedziele wieczorem - stąd propozycja
11.10.09 np na godzinę 20.00

Pasuje

Najczęściej przewija sie propozycja wykorzystania dratu na yahoo.

Mnie yahoo pasuje. Wczoraj uczestniczyłem w mock drafcie i jestem
bardzo zadowolony. Tylko koniecznie muszą być 3 minuty na wybór.

Pozdrawiam
Witek (kubki)

Pzdr. Washko

Data: 2009-10-01 04:02:42
Autor: L'e-szczur
wrote:

> [...]

Mnie yahoo pasuje. Wczoraj uczestniczyłem w mock drafcie i jestem
bardzo zadowolony. Tylko koniecznie muszą być 3 minuty na wybór.

A co Ty chesz przez te 3 minuty robic? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-01 13:15:07
Autor: Tomasz Radko
L'e-szczur pisze:

[...]

No jak to co?

- Mr Bryant, are you ready to be a member of Naprzód Kuropięty?

pzdr

TRad

Data: 2009-10-01 13:44:37
Autor: s
[...]

?
A da sie to jakos ustawic?
Bo ja nie bylem o takie preferencje pytany.

Pozdr

Data: 2009-10-01 04:50:51
Autor: L'e-szczur
On 1 Paź, 13:44, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

?
A da sie to jakos ustawic?
Bo ja nie bylem o takie preferencje pytany.

Nie wchodz w ogole na ten teren. Bo zaraz sie okaze, ze wiLQ musi w
czasie swojego picka nie tylko wybrac zawodnika, ale i koze wydoić i
potrzeba mu 10 minut.
Ja swoje kozy jestem w stanie wydoic w 85 sekund, a pozostaly czas
przeznaczam na czytanie poezji i list rankingowych. Basta!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-01 05:32:21
Autor: Tomasz Waszczyński
> [...]

?
A da sie to jakos ustawic?
Bo ja nie bylem o takie preferencje pytany.

Na mocku nikt nikogo o nic nie pyta, ale ktoś pisał, że na yahoo czas
na wybór jest 3 minuty, więc uznałem, że to w prywatnych draftach jest
ustawialne.
Jak będzie 1,5 min, to nędza i wolę irca

Pzdr. Washko

FB2 start - termin draftu i losowanie