FB2 start - termin draftu i losowanie

Data: 2009-10-01 14:41:29
Autor: Wojtek
FB2 start - termin draftu i losowanie
On 1 Paź, 11:56, "Witold Jakubowski" <jakubo1313.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
Hej,
nareszczie można ruszyć dalej
Też się cieszę :))

2. Losowanie
Przysyłajcie mi swoje numery, najlepiej na konto
jakubo@do_wywalenia.p.lodz.pl albo na gg 4136286
Numer wysłałem na adres z profilu, bo powyższy nie wchodził na
interii.

3.Termin i metoda draftu
Najlepiej by było oczywiście w niedziele wieczorem - stąd propozycja
11.10.09 np na godzinę 20.00
11.10.09 OK. ale proponuję 21 zamiast 20.

Najczęściej przewija sie propozycja wykorzystania dratu na yahoo.
Jestem za tą propozycją, nawet jeśli na wybór bedzie 90 sek. Mock
draft pokazał, że w 30 można się wyrobic :)

Pozdrawiam - Wojtek

Data: 2009-10-02 07:55:28
Autor: Witold Jakubowski
Wojtek <w.janowiak@interia.pl> napisał(a):

> 2. Losowanie
> Przysy=B3ajcie mi swoje numery, najlepiej na konto
> jakubo@do_wywalenia.p.lodz.pl albo na gg 4136286
Numer wys=B3a=B3em na adres z profilu, bo powy=BFszy nie wchodzi=B3 na
interii.

Niestety nic nie dostałem - a wywaliłeś co bylo do wywalenia z adresu?
Przeprasza, ale może to to.

> 3.Termin i metoda draftu
> Najlepiej by by=B3o oczywi=B6cie w niedziele wieczorem - st=B1d
propozycj=
> 11.10.09 np na godzin=EA 20.00
11.10.09 OK. ale proponuj=EA 21 zamiast 20.

Pozdrawiam - Wojtek

Dla mnie może byc 21.00, chyba nawet lepiej

Przetestowałem yahoo i moim zdaniem niewygląda to źle, tym bardziej że nie ma wtedy problemów z omyłkami w imionach zawodników :-)
pozdrowienia Witek

Data: 2009-10-02 01:07:46
Autor: Wojtek
FB2 start - termin draftu i losowanie
On 2 Paź, 09:55, "Witold Jakubowski" <jakubo1...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
Wojtek <w.janow...@interia.pl> napisał(a):

> Numer wys=B3a=B3em na adres z profilu, bo powy=BFszy nie wchodzi=B3 na
> interii.

Niestety nic nie dostałem - a wywaliłeś co bylo do wywalenia z adresu?
Przeprasza, ale może to to.
Wysłałem raz jeszcze, na różne powycinane adresy ;)

> 11.10.09 OK. ale proponuj=EA 21 zamiast 20.

Dla mnie może byc 21.00, chyba nawet lepiej

Przetestowałem yahoo i moim zdaniem niewygląda to źle, tym bardziej że nie
ma wtedy problemów z omyłkami w imionach zawodników :-)
Dla komisarza dodatkową korzyścią jest to, że wyniki (AFAR) wczytają
się automatycznie do ligi.

pzdr - Wojtek

Data: 2009-10-02 08:24:57
Autor: Witold Jakubowski
FB2 start - termin draftu i losowanie
Wojtek <w.janowiak@interia.pl> napisał(a):
Dla komisarza dodatkow=B1 korzy=B6ci=B1 jest to, =BFe wyniki (AFAR)
wczytają się automatycznie do ligi.

pzdr - Wojtek

To jest prawda! Inna sprawą jest że, prowadziłem już draft za siebie i innego zawodnika, i grzebanie w dwóch odmiennych listach, sprawdzanie wypełnień pozycji i takie tam to masakra - i 90 sek mogłobybyc trochę za mało.
A tak idzie z automatu :-)
Pozdrowienia
Witek

Data: 2009-10-02 10:15:58
Autor: s
FB2 start - termin draftu i losowanie
Dla komisarza dodatkową korzyścią jest to, że wyniki (AFAR) wczytają
się automatycznie do ligi.

wiLQa to gila :-)
On i tak nie wklepuje ;-(

Pozdr

Data: 2009-10-05 16:02:50
Autor: wiLQ
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Dla komisarza dodatkową korzyścią jest to, że wyniki (AFAR) wczytają
> się automatycznie do ligi.

wiLQa to gila :-)
On i tak nie wklepuje ;-(

Taaaaa, owca zjedzona, wiec nic mnie nie obchodzi...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-05 16:07:04
Autor: s
FB2 start - termin draftu i losowanie
On i tak nie wklepuje ;-(

Taaaaa, owca zjedzona, wiec nic mnie nie obchodzi...

Ty nie marudz tylko zapisz sie na testowanie jutrzejsze!

Pozdr

Data: 2009-10-05 21:36:07
Autor: wiLQ
FB2 start - termin draftu i losowanie

Ty nie marudz tylko zapisz sie na testowanie jutrzejsze!

A czym sie rozni jutrzejsze testowanie od setek mockow, ktore leca przez
prawie caly czas? Bo mi to wyglada jakbys to ustawil tylko po to by cos
sprawdzic... po czym sie tego dowiedziales od Gerarda ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-06 00:02:36
Autor: s
wiLQ pisze:
[...]

Nie wiem, ale sie przekonam (buc moze, bo yahoo cos rzezbi), a Ty nie :-)

Pozdr

Data: 2009-10-07 12:49:54
Autor: Tomasz Waszczyński
On 5 Paź, 16:07, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Taaaaa, owca zjedzona, wiec nic mnie nie obchodzi...

Ty nie marudz tylko zapisz sie na testowanie jutrzejsze!

Pozdr

Widzę, że znowu się cuś przesunęło - tym razem na sobotę? Chyba tego
nie przetestujemy ;]
Pzdr. Washko

Data: 2009-10-07 14:20:30
Autor: L'e-szczur
On 7 Paź, 21:49, Tomasz Waszczyński <was...@washko.org> wrote:

> Ty nie marudz tylko zapisz sie na testowanie jutrzejsze!

> Pozdr

Widzę, że znowu się cuś przesunęło - tym razem na sobotę? Chyba tego
nie przetestujemy ;]

Musze sie przyznac, ze ogladalem House'a i zupelnie mi wyleciało z
głowy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-07 23:25:41
Autor: wiLQ
Tomasz Waszczyński napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Ty nie marudz tylko zapisz sie na testowanie jutrzejsze!

Widzę, że znowu się cuś przesunęło - tym razem na sobotę? Chyba tego
nie przetestujemy ;]

Jak tak dalej pojdzie to sie przeprosicie z IRCem ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-08 06:58:59
Autor: s
FB2 start - termin draftu i losowanie
Widzę, że znowu się cuś przesunęło - tym razem na sobotę? Chyba tego
nie przetestujemy ;]

Rece opadaja.
Pol godziny przed draftem yahoo znowu zmienil na autopick.

Nie wiem, moze to wina tego, ze mamy w lidze tylko 3 zespoly.

W kazdym razie - miejcie w niedziele IRCa pod reka i badzcie online ok 20.45

Pozdr

FB2 start - termin draftu i losowanie