FB2 - wyniki końcowe

Data: 2013-04-18 20:34:19
Autor: Zansibar
FB2 - wyniki końcowe
Witajcie
W FB2 walk o miejsca premiowane awansem byĹ‚a do samego koĹ„ca, a finalny ukĹ‚ad  wyglÄ…da tak:
1. Florida Pensioners 32382.20
2. Beer Force One         32120.90
3. Duodecuple Double 32056.00
4. Disposable heroes 2 31772.50
5. Kubki                 31412.70
6. Okrutni Siepacze Zua 30768.90
7. Or                 29321.20
8. Sharkz Rybnik         29077.90
9. BluesBrothers         27868.30
10. Black Creams         27066.30
11. Williamsburg Hipster 25579.00
12. Bardzo Dzikie Koty 25528.50
13. Flopper For Real 25177.00
14. los_pistoletos         24440.50

Awans pozycji 1: SĹ‚awek, 2: Tocheck oraz 3.Kuba
Teoretyczny spadek to pozycje 10-14, piszę teoretyczny, bo po wakacjach zobaczymy czy będzie FB3 czy "FB2 size+"
Wszystkim dziękuję za grę i emocje do końca.
Gratulacje dla awansowiczĂłw
Witek

Data: 2013-05-07 22:48:13
Autor: wiLQ
FB2 - wyniki końcowe
Zansibar napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

W FB2 walk o miejsca premiowane awansem była do samego końca, a finalny układ  wygl±da tak:
1.     Florida Pensioners      32382.20
2.     Beer Force One          32120.90
3.     Duodecuple Double       32056.00
4.     Disposable heroes 2     31772.50
5.     Kubki                   31412.70

Napiszcie cos wiecej co rozstrzygnelo...
bo to wyglada jak jedno dobre pobranie pod koniec...

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2013-05-17 10:20:40
Autor: s
FB2 - wyniki końcowe
W dniu 2013-05-07 22:48, wiLQ pisze:
[...]

Nie do końca ¶ledziłem ruchy konkurencji, skupiłem się na maksymalizacji swojej drużyny.
Chyba klucz to był skok formy Walla. Choć oczywi¶cie pobrania typu Hawes, J.Butler, Amir, czy wczesniej Trystan tez nie byly bez znaczenia.

Pozdr
Slawek

FB2 - wyniki końcowe