FB2 - wyniki losowania draftu

Data: 2009-10-06 05:48:35
Autor: Tomasz Waszczyński
FB2 - wyniki losowania draftu
On 6 Paź, 13:44, "Witold Jakubowski" <jakubo1...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:

Czyli kolejność na drafcie jest taka:

1    Latajace taborety czara
2    Wazki Wroclaw FPTomasz Waszczynski
3    Kriszot TEAMKriszot
4    The SaintsZagi
5    EntropiaAxd
6    BraciaWBluesie hubertus_blues
7    Disposable Heroes Wojciech
8    Kubkijakubo1313
9    Tloki II Warszawa marian k
10    kenke boyzPiotr

Heh, chyba nigdy nie wybierałem z dwójką, choć jak pamiętam, to lepiej
być 4-5.

Przypominam, że termin wcześniej proponowany czyli 11.06 (niedziela) nie

Chyba 11.10 ;]

został oprotestowany, natomiast przesunięta została godzina na 21.00
Draftujemy na yahoo (nie oprotestowana propozycja)
Pozdrawiam
Witek

Jakby były problemy - a jak pisze Sławek, to mogą być - to niech
wszyscy będą gotowi na draft na ircu.

Pzdr, Washko

Data: 2009-10-06 13:48:53
Autor: Witold Jakubowski
FB2 - wyniki losowania draftu

Chyba 11.10 ;]

Oczywiście, że 11.10.2009
Mam dzisiaj dzień literówek :-(
pozdrowienia Witek

Data: 2009-10-06 15:58:16
Autor: s
FB2 - wyniki losowania draftu
Heh, chyba nigdy nie wybierałem z dwójką, choć jak pamiętam, to lepiej
być 4-5.

LOL
To zaproponuj chlopakom z 4-5 wymiane pickow.
Zaryzykuje teze, ze Cie ozloca :-)

A tak swoja droga, to jak widac, mozna nazekac na kazdy niemal wynik losowania :D

Pozdr

Data: 2009-10-06 22:20:13
Autor: wiLQ
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

A tak swoja droga, to jak widac, mozna nazekac na kazdy niemal wynik losowania :D

True, true. Tak samo mozna narzekac na niemal kazda wpadke ;-)

--
pzdr
wiLQ

FB2 - wyniki losowania draftu