FB3 2009/10

Data: 2009-10-06 22:59:59
Autor: Gerard
FB3 2009/10
Liga założona na yahoo - fb3_pl, id# 196629, hasło: prsk
Zaproszenia na maila wysłałem Jacentemu, Kempesowi i Lukasowi.
Gramy na pkt, wg ustawień z fb1 [z tego miejsca chciałbym podziękować komisarzowi tej ligi za udostepnienie tajnych danych ;-)]. Losowanie kolejności draftu przez serwer.
Do ustalenia termin draftu [jest propozycja wieczór 17.10 ale to sobota, więc może nie wszystkim pasować], moja propozycja to dzień powszedni, np. 19.10 [poniedziałek] wieczór. Kazdy kto się zapisze proszony jest o zabranie głosu wewtym wątku w tej waznej kwestii.
Ew. pytania tutaj lub  -> ger24@wytnij.o2.pl
Draft do przećwiczenia -> http://basketball.fantasysports.yahoo.com/nba/196629/mock_lobby

pozdr

Data: 2009-10-07 03:21:58
Autor: Jacenty
FB3 2009/10
poniedzialek to tylko godz 21:30 mi np. pasuje

pozdrawiam
Jacek

Data: 2009-10-08 11:42:25
Autor: Lucas
FB3 2009/10
Poniedziałek nie bardzo mi pasuje. Wolałbym sobotę koło 20 lub 21.
Pozdrawiam
Lucas

Data: 2009-10-08 23:30:00
Autor: Gerard
FB3 2009/10

Użytkownik "Lucas" <lukaszwozniak1@gmail.com> napisał w wiadomości news:5a32e101-00ba-4249-b51b-7674a9115129p36g2000vbn.googlegroups.com...
Poniedziałek nie bardzo mi pasuje. Wolałbym sobotę koło 20 lub 21.

Jeżeli wszystkim pasuje, to może być i sobota 17.10 lub 24.10.
Ok, date draftu już mamy, teraz tylko potrzeba nam graczy ;-)

pozdr

Data: 2009-10-09 17:19:22
Autor: wojtek g
FB3 2009/10

"Gerard" <gerard24@poczta.onet.pl> wrote in message news:hallkr$ivs$1news.onet.pl...

[...]

to moze zrobcie liste chetnych na dzien dzisiejszy ja chwile nie mialem okazji tu zagladac ale jesli macie miejsce potwierdzam chec udzialu mojego kolegi .organizujcie sie .
pozdrawiam Wojtek G

Data: 2009-10-11 10:45:46
Autor: D.Wade
FB3 2009/10
ja jestem chętny tylko coś mi ten link do ligi z yahoo nie działa

Data: 2009-10-11 10:57:53
Autor: D.Wade
FB3 2009/10
jestem chętny tylko mam jedno pytanie, mozna na yahoo fantasy grac w
dwóch ligach jednoczesnie. juz sie zapisalem do jednej i nie widze
opcji dodanie kolejnej

pozdro

Data: 2009-10-11 11:16:54
Autor: Krx
FB3 2009/10
Ja jestem chętny

Data: 2009-10-11 20:17:41
Autor: Rasheed
FB3 2009/10
"Krx" <kamilex93@gmail.com> wrote in message news:6a3c6c03-b974-4043-a75a-065c5b71bd4cg23g2000yqh.googlegroups.com...

Ja jestem chętny

No to dolaczaj do ligi:

Liga na yahoo - fb3_pl, id# 196629, hasło: prsk

I czytaj grupe zeby byc w temacie

Rasheed

Data: 2009-10-11 20:12:58
Autor: Rasheed
FB3 2009/10
"D.Wade" <arek.sz1985@gmail.com> wrote in message news:441168a9-8846-4c5b-9d7b-100226a516bfo41g2000yqb.googlegroups.com...
jestem chętny tylko mam jedno pytanie, mozna na yahoo fantasy grac w
dwóch ligach jednoczesnie. juz sie zapisalem do jednej i nie widze
opcji dodanie kolejnej

Mozna, nawet w kilku

Rasheed

Data: 2009-10-11 12:28:05
Autor: Mekciu
FB3 2009/10
Ew. pytania tutaj lub  -> ge...@wytnij.o2.pl
Draft do przećwiczenia ->http://basketball.fantasysports.yahoo.com/nba/196629/mock_lobby

pozdr

Siema! Chętnie w to zagram tylko napiszcie mi krótki opis gdzie się
logować i kiedy startujemy pozdro, acha a nazwy drużyny wymyślamy sami?

Data: 2009-10-11 13:07:25
Autor: Mekciu
FB3 2009/10
A jak sie loguje na tym yahoo?

Data: 2009-10-11 22:26:50
Autor: Gerard
FB3 2009/10
Mekciu wrote:
A jak sie loguje na tym yahoo?

Krótka instrukcja:
BTW jest juz 11 druzyn w FB3, wiec zostalo tylko 1 miejsce, chyba, ze powstanie FB4:
Aby zagrac na Yahoo FB, kazdy musi stworzyc sobie konto na Yahoo, czyli wypelnic te pola
http://tinyurl.com/yk6vnnw
 i kliknac "create my account". Po zarejestrowaniu wchodzimy na strone:
http://basketball.fantasysports.yahoo.com/nba
Klikamy "join a league" i podajemy dane
id# 196629, haslo: prsk

Zaraz kazdy na maila dostanie wiadomosc o terminie draftu.

pozdr

Data: 2009-10-11 14:35:48
Autor: Mekciu
FB3 2009/10
pomóżcie mi skonfigurować tą gre, nie wiem jakie mam opcje wybierać na
fantasybasketball.yahoo z góry dzięki

Data: 2009-10-11 14:38:05
Autor: Tomasz Waszczyński
FB3 2009/10
On 11 Paź, 23:35, Mekciu <tprochow...@wp.pl> wrote:
pomóżcie mi skonfigurować tą gre, nie wiem jakie mam opcje wybierać na
fantasybasketball.yahoo z góry dzięki

My też nie wiemy. To jest strasznie skomplikowana gra i mało kto daje
radę. Na tej grupie, to chyba ze trzy osoby jarzą, ale one to już
chyba doktorat mają i w fantasy house'a grają.

Pzdr. Washko

Data: 2009-10-11 14:41:38
Autor: Mekciu
FB3 2009/10
a założy ktoś lige bo z chęcią się dołącze!

Data: 2009-10-12 07:57:24
Autor: Mekciu
FB3 2009/10
Miałbym prośbe do osoby która już w to grała, otóż widzę tę gre
pierwszy raz na oczy, stworzyłem lige i chciałbym dostać kilka cennych
wskazówek na temat jak tą grą się zajmować, jakie opcje wybrać i takie
tam. Z góry wielkie propsy

Data: 2009-10-13 08:54:13
Autor: s
FB3 2009/10
Mekciu pisze:
[...]

Hmmm, ustawienia to sprawa mocno indywidualna, kazdy ustawia wg swoich preferencji.
Ogolnie naplodzilem sie ostatnio nt fantasy na zawszepopierwsze.bloog.pl, przejrzyj caly dzial, bedziesz miec przyblizone rozeznanie, w jakich formatach mozna grac, ich plusy i minusy w mojej ocenie.

Tu, na grupie, gdy oglaszalem start fb1 - wrzucilem nasze ustawienia w temacie punktowania. Przejrzyj, ocen, czy taki sposob Tobie odpowiada.

Jezeli bedziesz miec pytania o konkretne ustawienia - wal smialo.

Pozdr

Data: 2009-10-13 03:05:26
Autor: Mekciu
FB3 2009/10
Założyłem lige, szukam chętnych do gry !! Narazie w lidze są 3 drużyny

Data: 2009-10-13 12:09:32
Autor: s
FB3 2009/10
Założyłem lige, szukam chętnych do gry !! Narazie w lidze są 3 drużyny

Znaczy co?
FB4 pod egida prsk, czy liga niezalezna?:-)

Pozdr

Data: 2009-10-11 16:13:55
Autor: goldenstate
FB3 2009/10
zapisałem się, data draftu pasuje, mam nadzieje, ze liga bedzie mega
konkurencyjna, mozna awansowac do drugiej? no i mam nadzieje, ze score
settings ktos przywroci do porzadku, bo sa generalnie pomylone.

Data: 2009-10-12 08:35:55
Autor: s
FB3 2009/10
goldenstate pisze:
zapisałem się, data draftu pasuje, mam nadzieje, ze liga bedzie mega
konkurencyjna, mozna awansowac do drugiej?

Pewnie, ze mozna.
A rok pozniej do pierwszej :-)

Powodzenia!

Pozdr

Data: 2009-10-12 06:30:18
Autor: Krx
FB3 2009/10
Będzie Mega fajnie data draftu powinna mi pasować, a na jakiej
zasadzie odbędzie się losowanie pick'ów??

Data: 2009-10-12 20:55:16
Autor: Gerard
FB3 2009/10

Użytkownik "Krx" <kamilex93@gmail.com> napisał w wiadomości news:03060009-ccde-4518-80fa-daca7d4cba97k19g2000yqc.googlegroups.com...
Będzie Mega fajnie data draftu powinna mi pasować, a na jakiej
zasadzie odbędzie się losowanie pick'ów??

Mega fajna data jeszcze nie jest ustalona na 100%. Zerknij na stronie ligi w zakładke messages i podaj który termin Ci pasuje. Losowanie picków bedzie automatycznie przez serwer na 30 min przed draftem.

pozdr

Data: 2009-10-12 20:58:24
Autor: Gerard
FB3 2009/10

Użytkownik "goldenstate" <kuba.zolnowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:f0de775b-c11f-44c3-8816-f125de92e7c5h13g2000yqk.googlegroups.com...
zapisałem się, data draftu pasuje, mam nadzieje, ze liga bedzie mega
konkurencyjna, mozna awansowac do drugiej? no i mam nadzieje, ze score
settings ktos przywroci do porzadku, bo sa generalnie pomylone.

Score settings są znormalizowane byśmy byli dostosowani do wymogów unii FBowej ;-)
Co konkretnie Ci nie pasuje?

pozdr

Data: 2009-10-12 12:33:47
Autor: goldenstate
FB3 2009/10
On 12 Paź, 20:58, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "goldenstate" <kuba.zolnow...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:f0de775b-c11f-44c3-8816-f125de92e7c5h13g2000yqk.googlegroups.com....

> [...]
> settings ktos przywroci do porzadku, bo sa generalnie pomylone.

Score settings są znormalizowane byśmy byli dostosowani do wymogów unii

dzieki za wziecie pod uwage, no wlasnie jest strasznie zaskakujaca,
myslalem, ze bedzie jak pisał sławek mróz na blogu: FB1 (komiszowana
przeze mnie liga fantasy points) liczy punkty w sposób następujący:

1 x PPG + 1 x FGM - 0.45 x FGA + 1 x FTM - 0.75 x FTA + 1 x 3PM + 2.5
x ORB + 2 x DRB + 2.5 x AS - 2 x TO + 3 x BL + 3 x ST

i to mi sie wydaje jak najbardziej miarodajne.

obecnie wyglada to tak (przynajmniej na moim kompie, moze to jakis
blad):

1 x PPG + 2 x FGM - 0.9 x FGA + 2 x FTM - 1.5 x FTA + 2 x 3PM + 2 x
3PA (!) + 2.5 x ORB + 2 x DRB + 2x TRB (!) + 2.5 x AS - 2 x TO + 3 x
BL + 3 x ST

z czego wynika, ze przynajemy 2 punkty za kazdy oddany rzut za 3, przy
okazji dorzucając kolejne 2 pkt za trafiony! i za każdą zbiórkę
ofensywną pryznajemy 4.5 pkt, za defensywna 4 pkt, czyli gosc ktory
zbierze 10 pilek w obronie dostaje 40 pkt, o jeden punkt wiecej niz
gosc ktory nazbiera 13 blokow w meczu, albo 13 przechwytow, jestem
pewien, ze to po prostu jakies drobne pomylki, chyba, ze jestem w
jakims przebrzydlbym bledzie, ale watpie. pomijam fakt, ze wedlug tej
punktacji, w poprzednim sezonie troy murphy byl znacznie lepszy od
dwayne'a wade'a, chrisa paula i reszty, jedynie lebron dal mu rade, co
z calym szacunkiem dla solidnego troya, zupelnie przeczy prawom fizyki
nba :) jesli pieprze glupoty poprawcie mnie :)

Data: 2009-10-12 13:02:31
Autor: Tomasz Waszczyński
FB3 2009/10
On 12 Paź, 21:33, goldenstate <kuba.zolnow...@gmail.com> wrote:

> [...]

1 x PPG + 2 x FGM - 0.9 x FGA + 2 x FTM - 1.5 x FTA + 2 x 3PM + 2 x
3PA (!) + 2.5 x ORB + 2 x DRB + 2x TRB (!) + 2.5 x AS - 2 x TO + 3 x

Hehe, ale centrzy będą mieli wypasione średnie ;]

Data: 2009-10-12 23:30:42
Autor: Gerard
FB3 2009/10
goldenstate wrote:
[...]

Racja, mój błąd przy przepisywaniu. Poprawiłem wg ustawień FB1, czyli:

Field Goals Attempted (FGA)      -0.9
Field Goals Made (FGM)     2
Free Throws Attempted (FTA)     -1.5
Free Throws Made (FTM)     2
3-point Shots Made (3PTM)     1
Points Scored (PTS)     1
Offensive Rebounds (OREB)     2.5
Defensive Rebounds (DREB)     2
Assists (AST)     2.5
Steals (ST)     3
Blocked Shots (BLK)     3
Turnovers (TO)     -2

Zostało trochę mało czasu, ale można je jeszcze przedyskutować.

pozdr

Data: 2009-10-12 15:32:05
Autor: goldenstate
FB3 2009/10
od razu lepiej :), dla mnie juz wszystko git, tylko jeszcze jeden
drobiazg: widze, ze statystyki dotyczace skutecznosci rzutow - fga,
fgm, fta i ftm - sa wszystkie przemnozone jakby przez 2 w stosunku do
poprzedniego sezonu, dla mnie bomba, tylko mysle, ze zeby byc do konca
konsekwentnym, powinnismy tak samo potraktowac 3ptm i z jedynki zrobic
dwojke tam, tak zeby nie dyskryminowac specjalistow od rzucania
trojek :). czy nie? :) to ostatnia propozycja, glupio mi tak zawracac
Ci glowe, ale po prostu wydaje mi sie, ze im lepiej zasady punktacji
beda odzwierciedlac wydarzenia na boisku, tym wiekszy bedzie fun.
pozdro!

Data: 2009-10-12 18:05:04
Autor: goldenstate
FB3 2009/10
ok, dobra, z tym ostatnim akurat przesadzilem, wlasnie sobie
przypomnialem, ze kazdy 3ptm liczy sie tez w koncu jako fgm, sorry za
zamieszanie, punktacja jest w sam raz, cud malina, mucha nie siada,
pozdro :p

Data: 2009-10-12 22:28:05
Autor: L'e-szczur
FB3 2009/10
On 13 Paź, 03:05, goldenstate <kuba.zolnow...@gmail.com> wrote:
[...]

To jest punktacja, ktora szlifowalismy latami. Mozna jej zaufac - nie
faworyzyje żadnej z pozycji.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-13 08:57:41
Autor: s
FB3 2009/10
fga,
fgm, fta i ftm - sa wszystkie przemnozone jakby przez 2 w stosunku do
poprzedniego sezonu,

Tu moja chyba wina.
Bo w miedzyczasie rzeczywiscie podnieslismy wagi dla skutecznosci i ja chyba zapomnialem naniesc te zmiane w publikacji.

Ale to zwiekszenie jest ok :-)

Pozdr

Data: 2009-10-13 03:09:10
Autor: Mekciu
FB3 2009/10
On 12 Paź, 23:30, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
goldenstate wrote:

> [...]

Blocked Shots (BLK)     3
Turnovers (TO)     -2

Zostało trochę mało czasu, ale można je jeszcze przedyskutować.

G- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

gdzie się ustawia te wspolczynniki do gry??

Data: 2009-10-13 12:28:57
Autor: s
FB3 2009/10

gdzie się ustawia te wspolczynniki do gry??

Commish Tools -> Edit Stat Categories

Pozdr

Data: 2009-10-13 05:17:34
Autor: Mekciu
FB3 2009/10
goldenstate wrote:

> [...]

Blocked Shots (BLK)     3
Turnovers (TO)     -2

Zostało trochę mało czasu, ale można je jeszcze przedyskutować.

W którym miejscu ustawia się te preferencje?

Data: 2009-10-13 14:24:47
Autor: Rasheed
FB3 2009/10
"Mekciu" <tprochownik@wp.pl> wrote in message news:27a30707-8d32-4d34-bda5-1ad5d117afc6b15g2000yqd.googlegroups.com...
On 12 Paź, 23:30, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:

W którym miejscu ustawia się te preferencje?

Slawek juz Ci odpisal:

Data: 2009-10-13 05:44:05
Autor: Mekciu
FB3 2009/10
Sorki nie zauwazylem ze to juz nastepna strona! Wiec tak dzieki za
pomoc w sprawie tych cyferek, zalozylem lige prywatna dla przyjaciol
jest nas narazie 3 wiec chetnych zapraszam, liga na max 8 druzyn!

Data: 2009-10-12 12:34:42
Autor: Krx
FB3 2009/10
jak wczoraj sprawdzałem to już data wisiała poniedziałek 26 ale
dzisiaj na Yahoo jeszcze nie wchodziłem

Data: 2009-10-12 21:35:44
Autor: wojtek g
FB3 2009/10

"Krx" <kamilex93@gmail.com> wrote in message news:58c4ec31-78ce-40b8-940a-43c3c712c505z24g2000yqb.googlegroups.com...
jak wczoraj sprawdzałem to już data wisiała poniedziałek 26 ale
dzisiaj na Yahoo jeszcze nie wchodziłem

to jak panowie macie juz pelny sklad w FB3 ???

pozdro Wojtek G

Data: 2009-10-13 15:52:26
Autor: Gerard
FB3 2009/10

Użytkownik "wojtek g" <azriel@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hb0li8$29si$1adenine.netfront.net...

[...]

FB3 już pełna, ale zdaje się, że jest już następna liga.

pozdr

Data: 2009-10-13 07:13:55
Autor: Mekciu
FB3 2009/10
Hej mam mega ważne pytanie! Gdzie się zmienia godzine draftu i jaka to
godzina żeby wypadło na 23:00 czasu polskiego (7p.m?) dzięki za pomoc

Data: 2009-10-13 11:44:37
Autor: Lucas
FB3 2009/10
może ktoś podać jakieś namiary żeby zapisać się do fb4?
Pozdrawiam Lucas

Data: 2009-10-13 11:58:19
Autor: L'e-szczur
FB3 2009/10
On 13 Paź, 20:44, Lucas <lukaszwozni...@gmail.com> wrote:
może ktoś podać jakieś namiary żeby zapisać się do fb4?
Pozdrawiam Lucas

OMG! 3 pełne ligi? Kandydaci do czwartej? Nie pamietam takiej
sytuacji!
Sławek - masz duze piwo za popularyzacje fb w Polsce :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-13 12:04:59
Autor: Mekciu
FB3 2009/10
o to liga szukam chętnych!! Narazie są 3 ekipy o to namiary
http://basketball.fantasysports.yahoo.com/nba

id# 237378, haslo: dwojkabrzeg

Data: 2009-10-13 12:43:19
Autor: Mekciu
FB3 2009/10

You must enter a valid draft time. (Error #208)

co to za blad? wyskakuje przy probie zmiany daty draftu...

sory ze tak czesto pytam o porade ale gram w to pierwszy raz a bardzo
zalezy mi na tym zeby to smigalo:)

Data: 2009-10-13 23:48:19
Autor: Rasheed
FB3 2009/10
"Mekciu" <tprochownik@wp.pl> wrote in message news:d8adc4e8-c73c-4f57-8f19-c1ea15507983k4g2000yqb.googlegroups.com...

You must enter a valid draft time. (Error #208)

co to za blad? wyskakuje przy probie zmiany daty draftu...

sory ze tak czesto pytam o porade ale gram w to pierwszy raz a bardzo
zalezy mi na tym zeby to smigalo:)

Tego nie wiem, moze sa jakies godziny, w ktorych draft nie moze sie odbyc, sprobuj inna godzine.

Rasheed

Data: 2009-10-14 09:02:40
Autor: s
FB3 2009/10
Mekciu pisze:

You must enter a valid draft time. (Error #208)

co to za blad? wyskakuje przy probie zmiany daty draftu...

sory ze tak czesto pytam o porade ale gram w to pierwszy raz a bardzo
zalezy mi na tym zeby to smigalo:)

Data sama nie wystarczy.
Pyta tez o godzine. Zerknij dokladnie.

Poza tym - godzina u mnie byla wschodnioeuropejska, wiec jezeli chcialem na 21, musialem ustawic na 22

Pozdr

Data: 2009-10-14 07:29:21
Autor: Mekciu
FB3 2009/10

Szukam chetnych do gry

http://basketball.fantasysports.yahoo.com/nba?lid=237378

haslo   dwojkabrzeg

sa trzy druzyny, potrzebujemy jeszcze kilku

Data: 2009-10-16 01:16:31
Autor: Wojtek
FB3 2009/10
On 14 Paź, 16:29, Mekciu <tprochow...@wp.pl> wrote:
Szukam chetnych do gry

http://basketball.fantasysports.yahoo.com/nba?lid=237378

haslo   dwojkabrzeg

sa trzy druzyny, potrzebujemy jeszcze kilku

A pozycje i punktowanie masz ustawione jak w FB1-3?

Pzdr - Wojtek

Data: 2009-10-16 12:27:25
Autor: s
FB3 2009/10
Mekciu pisze:

Szukam chetnych do gry

http://basketball.fantasysports.yahoo.com/nba?lid=237378

haslo   dwojkabrzeg

sa trzy druzyny, potrzebujemy jeszcze kilku

Wojtek pytal o punktowanie, ja zapytam jeszcze raz, dla pewnosci:

To Twoja prywatna liga i nie chcesz jej podczepic pod rozgrywki fb1/2/3...4?
Tzn dwie pierwsze druzyny za rok nie beda awansowac do fb3?

Zastanowcie sie, bo fb3 tez powinna wiedziec, czy jej outsiderzy beda za rok zagrozeni spadkiem, czy nie.

Pozdr

Data: 2009-10-16 03:36:26
Autor: Wojtek
FB3 2009/10
On 16 Paź, 12:27, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Mekciu pisze:

> [...]

Wojtek pytal o punktowanie, ja zapytam jeszcze raz, dla pewnosci:

To Twoja prywatna liga i nie chcesz jej podczepic pod rozgrywki fb1/2/3....4?
Pisał gdzieś, wyżej, że prywatna.

Tzn dwie pierwsze druzyny za rok nie beda awansowac do fb3?

Zastanowcie sie, bo fb3 tez powinna wiedziec, czy jej outsiderzy beda za
rok zagrozeni spadkiem, czy nie.
Postulat fb4 jak najbardziej słuszny. Tym bardziej, że znam chętnego,
który, będzie grał, jeżeli będzie miał możliwość awansu.
Jeżeli będzie za mało graczy, to chętnie założę drużyne również w fb4
(oczywiście bez prawa awansu :)). Warunek mam jeden - ustawienia jak w
fb1-3.

pzdr - Wojtek

P.s. ile drużyn jest w fb3? Wydaje mi się, że 12, ale proszę o
weryfikację

Data: 2009-10-16 11:24:33
Autor: Mekciu
FB3 2009/10
jak ja podpiac ? i jak ktos chce sie dolaczyc to zapraszam data draftu
oraz inne opcje mozna zmienic w razie potrzeby

Data: 2009-10-16 11:50:47
Autor: Wojtek
FB3 2009/10
On 16 Paź, 20:24, Mekciu <tprochow...@wp.pl> wrote:
jak ja podpiac ? i jak ktos chce sie dolaczyc to zapraszam data draftu
oraz inne opcje mozna zmienic w razie potrzeby

Rozumiem, że zmyliło Cię Sławkowe "...nie chcesz jej podczepic pod
rozgrywki fb1/2/3...4? ". Otóż w Yahoo nic nie musisz podpinac - nie
da się :). Załóż po prostu nowy wątek pod nazwą np. "FB4 nabór" lub
jakoś podobnie. Wpisz tam osoby, które już się zgłosiły oraz
zaproszenie dla chętnych (id, hasło do ligi). W yahoo zmień ustawienia
na obowiązujące w fb1-3 i już jest fb4.

Tu masz obowiązujące ustawienia:
Roster Positions: PG, SG, G, SF, PF, F, C, C, Util, Util, BN, BN, BN

Players Stat Category Value
Field Goals Attempted (FGA) -0.9
Field Goals Made (FGM) 2.0
Free Throws Attempted (FTA) -1.5
Free Throws Made (FTM) 2.0
3-point Shots Made (3PTM) 1.0
Points Scored (PTS) 1.0
Offensive Rebounds (OREB) 2.5
Defensive Rebounds (DREB) 2
Assists (AST) 2.5
Steals (ST) 3.0
Blocked Shots (BLK) 3.0
Turnovers (TO) -2.0

Pozdrawiam - Wojtek

Data: 2009-10-16 13:35:42
Autor: Michał Mazurek
FB3 2009/10
On 16 Paź, 12:36, Wojtek <w.janow...@interia.pl> wrote:

> [...]

fb1-3.

pzdr - Wojtek

P.s. ile drużyn jest w fb3? Wydaje mi się, że 12, ale proszę o

Też bym zagrał, ale tylko wtedy, jeżeli ustawienia będą takie jak w
fb1-3

Data: 2009-10-17 05:28:18
Autor: Michał Mazurek
FB3 2009/10
On 16 Paź, 22:35, Michał Mazurek <mich.mazu...@gmail.com> wrote:

> [...]

> weryfikację

Też bym zagrał, ale tylko wtedy, jeżeli ustawienia będą takie jak w

Sorka, że głupie pytanie, ale nie mogę znaleźć odpowiedzi :)

Jeżeli roster wygląda tak, jak napisał Wojtek:

Roster Positions: PG, SG, G, SF, PF, F, C, C, Util, Util, BN, BN, BN

To ile rund draftu będzie 10 czy 13 ?? I tak naprawdę to czym różni
się Util od BN ?

Data: 2009-10-17 05:38:05
Autor: Wojtek
FB3 2009/10
On 17 Paź, 14:28, Michał Mazurek <mich.mazu...@gmail.com> wrote:

> [...]

Roster Positions: PG, SG, G, SF, PF, F, C, C, Util, Util, BN, BN, BN

To ile rund draftu będzie 10 czy 13 ?? I tak naprawdę to czym różni
się Util od BN ?- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Rund draftu będzie 13. Na Util możesz wstawic gracza z dowolnej
pozycji i jego punkty z danego dnia wliczą się do dorobku drużyny w
tym dniu. Jak posadzisz kogoś na ławie (BN), to jego punkty nie
zaliczą się.

Pzdr - Wojtek

Data: 2009-10-17 08:41:07
Autor: Lucas
FB3 2009/10
Cóż, myślę, że do fb4 znalazłoby się kilku chętnych tak, że moglibyśmy
ruszyć z 4 ligami:) Sam chętnie bym sobie pograł, lecz niestety miałem
kłopoty z kompem i nie mogłem dołączyć na czas do fb3 :( Także ilu by
było chętnych do fb4?
pozdrawiam
Lucas

Data: 2009-10-18 03:45:37
Autor: Jacenty
FB3 2009/10
A teraz pytanie, jak ustalamy pozycje w drafcie w fb3? Czas chyba
najwyzszy to ustalic gdyz draft juz niebawem.

pozdrawiam
Jacek

Data: 2009-10-18 15:24:02
Autor: s
FB3 2009/10
Jacenty pisze:
A teraz pytanie, jak ustalamy pozycje w drafcie w fb3? Czas chyba
najwyzszy to ustalic gdyz draft juz niebawem.

Nie ma takiej koniecznosci.
Tzn, mozecie wylosowac picki wczesniej i na sztywno ustawic w yahoo.
Moze tez byc tak, ze po prostu maszyna draftowa yahoo wylosuje sama za Was, na chwile przed rozpoczeciem draftu.

Tu kazda liga moze sobie spokojnie sama wybrac sposob.

Pozdr

Data: 2009-10-21 11:22:50
Autor: Michal Wiget Wardziejewski
FB3 2009/10
On 18 Paź, 15:24, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Jacenty pisze:

> [...]

Was, na chwile przed rozpoczeciem draftu.

Tu kazda liga moze sobie spokojnie sama wybrac sposob.

Jest jeszcze możliwość dołączenia do którejś z lig? Bardzo chętnie bym
zagrał fantasy. Dajcie znać

Data: 2009-10-22 06:27:36
Autor: Wojtek J.
FB3 2009/10
Jest jeszcze możliwość dołączenia do którejś z lig? Bardzo chętnie bym
zagrał fantasy. Dajcie znać

Dla wszystkich tych, którzy nie załapali się do FB3 mam dobrą
wiadomość. Właśnie założyłem FB4. Ustawienia jak w FB1-3. Draft na
Yahoo w niedzielę 25.10 o 21:00. Max. 12 drużyn. Moja "Disposable
Heroes 4" będzie grała bez prawa awansu do FB3.

League ID: 303020
Password: PRSK_FB4

Chcieliście, to macie ;) Zapraszam do zabawy!

Pzdr - Wojtek

Data: 2009-10-22 10:38:01
Autor: Mekciu
FB3 2009/10
Jestem po dracie, ale nie wiem gdzie sie ustala pierwsza piatke czy do
statystyk wliczaja sie wszyscy koszykarze?

Data: 2009-10-22 20:25:49
Autor: Rasheed
FB3 2009/10
"Mekciu" <tprochownik@wp.pl> wrote in message news:ac2a348d-92be-4937-86f4-146218cf439ep36g2000vbn.googlegroups.com...
Jestem po dracie, ale nie wiem gdzie sie ustala pierwsza piatke czy do
statystyk wliczaja sie wszyscy koszykarze?

Wlicza sie 10, a pozostala 3 siedzi na benchu.
Jesli chodzi o Yahoo to ustawiasz sklad lapiac za wiersz z nazwa zawodnika i przenosisz na pozycje na ktorej moze grac i bierzesz Submit Changes.

Rasheed

Data: 2009-10-23 00:12:30
Autor: Jacenty
FB3 2009/10
Ciekawe ze nikt nie opublikowal jeszcze wynikow naszego draftu :)

Data: 2009-10-24 10:11:33
Autor: weronika zielona
FB3 2009/10
On 23 Paź, 09:12, Jacenty <j.ras...@wp.pl> wrote:
Ciekawe ze nikt nie opublikowal jeszcze wynikow naszego draftu :)

A czemu FB4 nie bedzie miala awansow a FB3 spadkow? z nimi byloby o
wiele ciekawiej...
pozdrawiam

Data: 2009-10-24 19:16:15
Autor: s
FB3 2009/10
A czemu FB4 nie bedzie miala awansow a FB3 spadkow? z nimi byloby o
wiele ciekawiej...

Spadki/awanse beda, jak najbardziej.
To najwiekszy plus posiadania szerokiego systemu rozgrywek :-)

Pozdr

Data: 2009-10-25 20:13:07
Autor: wiLQ
FB3 2009/10
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> A czemu FB4 nie bedzie miala awansow a FB3 spadkow? z nimi byloby o
> wiele ciekawiej...

Spadki/awanse beda, jak najbardziej.
To najwiekszy plus posiadania szerokiego systemu rozgrywek :-)

Yup, to dobry pomysl na rotacje GMow i tak sie zastanawiam czy mozna to
zrobic takze dla ligi bez "nizszych" wersji? Roczna przerwa? Zastepstwo?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-26 01:46:18
Autor: Leszczur
FB3 2009/10
On 25 Paź, 19:13, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Yup, to dobry pomysl na rotacje GMow i tak sie zastanawiam czy mozna to
zrobic takze dla ligi bez "nizszych" wersji? Roczna przerwa? Zastepstwo?

Myslisz o zrobieniu druzyny wedlug schematu futbolowego Simmonsa?
W kiperze roczne wakacje raczej nie wchodzą w grę - ciągłość jest
podstawową cechą tej ligi.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-29 08:23:19
Autor: Guard6
FB3 2009/10
On 26 Paź, 09:46, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

Myslisz o zrobieniu druzyny wedlug schematu futbolowego Simmonsa?
W kiperze roczne wakacje raczej nie wchodzą w grę - ciągłość jest

Powstanie FB5 ?? Niekoniecznie 12 zespolow ale moze mniej...znam paru
chetnych na ta lige a poza tym chetnie bym zalozyl drugi zespol bez
prawa awansu...Ktos by sie za to wzial?

Data: 2009-10-30 09:06:11
Autor: s
FB3 2009/10
Powstanie FB5 ?? Niekoniecznie 12 zespolow ale moze mniej...znam paru
chetnych na ta lige a poza tym chetnie bym zalozyl drugi zespol bez
prawa awansu...Ktos by sie za to wzial?

Troche juz pozno...
Zakladac technicznie ligi pewnie jeszcze mozna, ale sezon juz leci, a liga musialaby sie zorganizowac, wydraftowac... A tu swieto, potem drugie...

Jezeli ktos ma chec sie za to zabrac - w sumie droga wolna, ale jakos szczegolnie optymistycznie to ja tego nie widze.

Pozdr

Data: 2009-10-26 08:38:56
Autor: s
FB3 2009/10
wiLQ pisze:
[...]

Na pewno nie w kiperze...

Pozdr

Data: 2009-10-17 17:34:08
Autor: Gerard
FB3 2009/10
Wojtek wrote:

Zastanowcie sie, bo fb3 tez powinna wiedziec, czy jej outsiderzy
beda za rok zagrozeni spadkiem, czy nie.

Boszsz, i tak napięcie sięga zenitu a tu jeszcze dokładają presji... ;-]

P.s. ile drużyn jest w fb3? Wydaje mi się, że 12, ale proszę o
weryfikację

Yup, 12.

pozdr

FB3 2009/10