FB3 2009/10

Data: 2009-10-07 03:21:58
Autor: Jacenty
FB3 2009/10
poniedzialek to tylko godz 21:30 mi np. pasuje

pozdrawiam
Jacek

Data: 2009-10-08 11:42:25
Autor: Lucas
FB3 2009/10
Poniedziałek nie bardzo mi pasuje. Wolałbym sobotę koło 20 lub 21.
Pozdrawiam
Lucas

Data: 2009-10-08 23:30:00
Autor: Gerard
FB3 2009/10

Użytkownik "Lucas" <lukaszwozniak1@gmail.com> napisał w wiadomości news:5a32e101-00ba-4249-b51b-7674a9115129p36g2000vbn.googlegroups.com...
Poniedziałek nie bardzo mi pasuje. Wolałbym sobotę koło 20 lub 21.

Jeżeli wszystkim pasuje, to może być i sobota 17.10 lub 24.10.
Ok, date draftu już mamy, teraz tylko potrzeba nam graczy ;-)

pozdr

Data: 2009-10-09 17:19:22
Autor: wojtek g
FB3 2009/10

"Gerard" <gerard24@poczta.onet.pl> wrote in message news:hallkr$ivs$1news.onet.pl...

[...]

to moze zrobcie liste chetnych na dzien dzisiejszy ja chwile nie mialem okazji tu zagladac ale jesli macie miejsce potwierdzam chec udzialu mojego kolegi .organizujcie sie .
pozdrawiam Wojtek G

Data: 2009-10-11 10:45:46
Autor: D.Wade
FB3 2009/10
ja jestem chętny tylko coś mi ten link do ligi z yahoo nie działa

Data: 2009-10-11 10:57:53
Autor: D.Wade
FB3 2009/10
jestem chętny tylko mam jedno pytanie, mozna na yahoo fantasy grac w
dwóch ligach jednoczesnie. juz sie zapisalem do jednej i nie widze
opcji dodanie kolejnej

pozdro

Data: 2009-10-11 11:16:54
Autor: Krx
FB3 2009/10
Ja jestem chętny

Data: 2009-10-11 20:17:41
Autor: Rasheed
FB3 2009/10
"Krx" <kamilex93@gmail.com> wrote in message news:6a3c6c03-b974-4043-a75a-065c5b71bd4cg23g2000yqh.googlegroups.com...

Ja jestem chętny

No to dolaczaj do ligi:

Liga na yahoo - fb3_pl, id# 196629, hasło: prsk

I czytaj grupe zeby byc w temacie

Rasheed

Data: 2009-10-11 20:12:58
Autor: Rasheed
FB3 2009/10
"D.Wade" <arek.sz1985@gmail.com> wrote in message news:441168a9-8846-4c5b-9d7b-100226a516bfo41g2000yqb.googlegroups.com...
jestem chętny tylko mam jedno pytanie, mozna na yahoo fantasy grac w
dwóch ligach jednoczesnie. juz sie zapisalem do jednej i nie widze
opcji dodanie kolejnej

Mozna, nawet w kilku

Rasheed

FB3 2009/10