FB3 - komisz potrzebny

Data: 2010-09-16 14:27:09
Autor: s
FB3 - komisz potrzebny
.... i to jak najszybciej.

Wiecie juz mniej wiecej, kto w fb3 bedzie grac, teraz smialo, zglaszac sie na ochotnika. To naprawde nie boli, roboty z komiszowaniem wiele nie ma, a szkoda, by przez to ligi ponizej fb2 sie mialy posypac.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-16 13:35:25
Autor: mrSlowFlow
FB3 - komisz potrzebny
On 16 Wrz, 14:27, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
[...]

Ja sie moge podjac tego tylko poprosze o ustawienia i jakies porady,
bo nigdy nie zakladalem ligi.

Data: 2010-09-16 14:51:04
Autor: Wojtek J.
FB3 - komisz potrzebny
On 16 Wrz, 22:35, mrSlowFlow <donro...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Pozdr
> Slawek

Ja sie moge podjac tego tylko poprosze o ustawienia i jakies porady,

Mam dla Ciebie niespodziankę ;) Założyłem FB3 (ustawienia skopiowane z
FB1). Na mailu masz ID i hasło. Zapisz się do ligi, to przekażę Ci
komiszowanie i się z niej usunę ;)

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-20 18:58:03
Autor: Marek May
FB3 - komisz potrzebny
On 16 Wrz, 23:51, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:

> [...]

Mam dla Ciebie niespodziankę ;) Założyłem FB3 (ustawienia skopiowane z
FB1). Na mailu masz ID i hasło. Zapisz się do ligi, to przekażę Ci

To już można się zapisywać do ligi FB3 bo nie dostałem  ID ligi

Data: 2010-09-21 03:36:32
Autor: mrSlowFlow
FB3 - komisz potrzebny
On 21 Wrz, 03:58, Marek May <cwebb8...@gmail.com> wrote:

> [...]
> komiszowanie i się z niej usunę ;)

> Pzdr - Wojtek J.

To już można się zapisywać do ligi FB3 bo nie dostałem  ID ligi

Jaka druzyne prowadzisz?

Data: 2010-09-21 05:23:14
Autor: mrSlowFlow
FB3 - komisz potrzebny
> [...]

> komiszowanie i się z niej usunę ;)

> Pzdr - Wojtek J.

To już można się zapisywać do ligi FB3 bo nie dostałem  ID ligi

Juz wyslalem dane na maila.

FB3 - komisz potrzebny