FB3 podsumowanie

Data: 2012-04-29 14:55:21
Autor: harrykot
FB3 podsumowanie
Miejsce Drużyna Suma Rozegrane mecze Średnia
1 ASPN 26869,90 660,00 40,71
2 Snajperzy 25798,00 660,00 39,09
3 Dzikie Koty 25556,30 660,00 38,72
4 Or 24958,80 652,00 38,28
5 Bucky Done Gun 23420,60 643,00 36,42
6 Byki Sopot 22986,40 659,00 34,88
7 William's Team 22520,90 618,00 36,44
8 TheSpaceDogs 21946,40 594,00 36,95
9 TheClippers 20958,00 554,00 37,83
10 Boston Big Shamrocks 20122,10 573,00 35,12

Kilka słów ode mnie (Dzikie Koty): Po fatalnym drafcie, *przy którym byłem nieobecny a tylko ustawiłem wagi - niestety dla sumy 300, a komisz ustalił maxa 200 - wydraftowałem pierwszych dwóch zawodników, a reszta to wrzutka losowa) myślałem, że będę walczył o utrzymanie. Na szczęście wachlowanie składem przyniosło efekt. Dopiero na samym finiszu dałem się wyprzedzić i spadłem na 3 miejsce.
Witaj FB2! ;)

FB3 podsumowanie