FB3 - próba pierwsza

Data: 2010-09-06 12:52:37
Autor: witek J
FB3 - próba pierwsza
Hej, jako że powoli ustalają się składy poszczególnych lig,
więc w oczekiwaniu na zamknięcie list w ligach wyższych zrobimy pierwszą przymiarkę do składu FB3.
Na dziń dzisiejszy sprawa wygląda mniej więcej tak:

1.     Trzeszczace Stawy   36162.50 (awans do FB2)
2.     los pistoletos   34277.20 (awans do FB2)

  1. Kubki  (spadek z FB2)
  2. Latajace taborety (spadek z FB2)

3.     Golden State of Mind  33328.60
4.     Sroki z Drengfurtu  32892.80
5.     Audioslave   32543.10
6.     Sharks Rybnik   32044.50
7.     Red Dragons   31977.00
8.     Polish Star   30126.20

Teoretycznie spadek do FB4
9.     213    29414.60
10.     Domonia   28127.90

Tutaj nie wiem jaie mieliście ustalenia, ale chyba standartem miały byc ligi 10 osobowe, z jasno określonym, jednolitym sytstemem awansów i spadków.
11.     yoyoma    25971.60
12.     Niwa    21971.50

Proszę o potwierdzenia uczestnictwa i ewentualnego chętnego na komisarza

Pozdrowienia Witek (Kubki)

Data: 2010-09-08 12:46:23
Autor: Czarek Zaleski
FB3 - próba pierwsza
On 6 Wrz, 12:52, witek J <jak...@preczztym.p.lodz.pl> wrote:
[...]

Latające taborety sie zgłaszaja.

Pozdrawiam, Czarek

Data: 2010-09-10 02:08:12
Autor: goldenstate
FB3 - próba pierwsza
Golden State też jak najbardziej. Rozumiem, że w dalszym ciągu format
Points, a draft tradycyjny? Co do pozostałych uczestników to warto
byłoby dogadać się jakoś z Gerardem, commissionerem z Trzeszczących,
co do rozesłania maili przez yahoo i ew. nowego commissionera jak
mniemam, nie wiem czy wszyscy są stałymi bywalcami grupy tutaj. W
każdym bądź razie o wypełnienie ligi 10-12 zaangażowanymi graczami nie
powinno być problemu. Pozdro

Data: 2010-09-13 01:47:36
Autor: mrSlowFlow
FB3 - próba pierwsza
[...]

213 to moja drużyna i potwierdzam chęć udziału. Czy w końcu ligi są 10
czy 12 drużynowe?

Data: 2010-09-13 10:52:45
Autor: s
FB3 - próba pierwsza
213 to moja drużyna i potwierdzam chęć udziału. Czy w końcu ligi są 10
czy 12 drużynowe?

W watku obok masz aktualne info - 12tki.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-14 06:14:18
Autor: Wojtek J.
FB3 - próba pierwsza
On 13 Wrz, 10:47, mrSlowFlow <donro...@gmail.com> wrote:

213 to moja drużyna i potwierdzam chęć udziału. Czy w końcu ligi są 10
czy 12 drużynowe?

Ligi 12 drużynowe. FB3, po zmianach, wygląda następująco:

1.     Audioslave
2.     Sharks Rybnik
3.     Red Dragons
4.     Polish Star
5.     213 - potwierdzone
6.     Domonia
7.     yoyoma
8.     Niwa
z FB4
9.     Piston4ever - potwierdzone
10.    The Guns
11.    Wroclaw Hawks
12.    BasketBoli

Z FB4 mogę poinformować The Guns. Wroclaw Hawks i BasketBoli mają
ukryte adresy.

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-14 16:55:14
Autor: s
FB3 - próba pierwsza
Ligi 12 drużynowe. FB3, po zmianach, wygląda następująco:

Jak to bylo, Gerard mial byc komiszem fb3?
Jak rozumiem, awansowal i teraz jest w fb2...

Pytanie zatem, kto z fb3 chce komiszowac.

Najlepiej ktos, kto ma male szanse na awans w przypadku, gdyby ktos z fb2 nie potwierdzil :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-19 00:38:19
Autor: Jacenty
FB3 - próba pierwsza
Witam,

W koncu wrocilem z wakacji i moge potwierdzic swoja obecnosc
Rekiny z Rybnika w gotowosci:)

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2010-09-19 05:34:11
Autor: Benon
FB3 - próba pierwsza
Siema!

Wygląda na to, że obywatel mrSlowFlow zgłosił chęć komiszowania, więc:
Dzię - ku - je my!!!
Dziękujemy i niecierpliwie czekamy na jakieś mejle z danymi,
ewentualnym terminem draftu, itp.

Pozdrawiam.

Data: 2010-09-19 06:49:45
Autor: mrSlowFlow
FB3 - próba pierwsza
Kto był komisarzem FB3 w poprzednim sezonie? Przydałyby mi się maile
do osób, które wcześniej grały w FB3, żeby poinformować ludzi o
dołączeniu. Liga jest już założona i póki co wysłałem informację z
hasłem tylko dwóm drużynom, więc proszę jak zgłaszać jak najszybciej.

Data: 2010-09-19 06:52:52
Autor: mrSlowFlow
FB3 - próba pierwsza
Ok wysłałem zaproszenia do:

Benon
Jacenty
goldenstate
Czarek Zaleski

Czekam na resztę.

Data: 2010-09-19 07:04:46
Autor: Benon
FB3 - próba pierwsza
On Sep 19, 2:52 pm, mrSlowFlow <donro...@gmail.com> wrote:
Ok wysłałem zaproszenia do:

Benon
Jacenty
goldenstate
Czarek Zaleski

Czekam na resztę.

Z tego co czytam komiszem był tutaj Gerard z Trzeszczących Stawów
(teraz FB2). Chyba będzie w stanie pomóc...
Pozdrawiam.

Data: 2010-09-20 08:50:39
Autor: s
FB3 - próba pierwsza
Z tego co czytam komiszem był tutaj Gerard z Trzeszczących Stawów
(teraz FB2). Chyba będzie w stanie pomóc...
Pozdrawiam.

Cos malo tu Gerarda ostatnio, moze urlopuje?
Hop, hop!!!

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-20 20:03:30
Autor: wiLQ
FB3 - próba pierwsza
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> (teraz FB2). Chyba będzie w stanie pomóc...
> Pozdrawiam.

Cos malo tu Gerarda ostatnio, moze urlopuje?

Oj, Slawek, nie uwazales na tych zajeciach... "byle draft był w
październiku, bo praktycznie do końca września mnie nie ma." ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-21 09:10:28
Autor: s
FB3 - próba pierwsza
Oj, Slawek, nie uwazales na tych zajeciach... "byle draft był w
październiku, bo praktycznie do końca września mnie nie ma." ;-)

Masz racje, kiepsko uwazalem, gdy chodzilo o dostepnosc managos z cudzych lig...
A i KDM takich informacji nie przechowuje :-(

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-20 00:23:52
Autor: Wojtek J.
FB3 - próba pierwsza
On 19 Wrz, 15:52, mrSlowFlow <donro...@gmail.com> wrote:
Ok wysłałem zaproszenia do:

Benon
Jacenty
goldenstate
Czarek Zaleski

Przeklejam info z wątku o FB4. Może mieć znaczenie dla składu FB3 i 4
"Od: Przemysław Dyjak <przemyslaw.dy...@gmail.com>

Gracz Niwa w ubiegłym sezonie zapisał się do FB3 ale nie wziął
udziału, przez caly sezon jego konto było martwe. Proponuje żeby się
upewnić czy w tym sezonie będzie grał bo jeśli nie to zajmuje tylko
miejsce na liście.

pzdr"

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-20 00:18:09
Autor: Wojtek J.
FB3 - próba pierwsza
On 19 Wrz, 15:49, mrSlowFlow <donro...@gmail.com> wrote:
[...]

Zeszłoroczny komisarz nie jest do tego potrzebny.
Na http://basketball.fantasysports.yahoo.com/nba wchodzisz w "Fantasy
Profile", gdzie masz spis wszystkich lig, w ktorych grałeś. Wchodzisz
w zeszłoroczne FB3, a następnie wybierasz "Managers". I właśnie tu są
adresy mailowe :)

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-20 05:19:52
Autor: mrSlowFlow
FB3 - próba pierwsza
Ok. Wiekszosc zaproszen juz wyslana. Jezeli niwa nie odpisze w
przeciagu najblizszych 3 dni na mojego mejla lub zrezygnuje z
uczestnictwa to bedzie jeszcze jedna druzyna z fb4 bedzie mogla
awansowac. Czekam teraz tylko az sie zglosza w temacie druzyny
spadajace z fb2 i awansujace z fb4.

Data: 2010-09-20 14:28:01
Autor: s
FB3 - próba pierwsza
W dniu 2010-09-20 14:19, mrSlowFlow pisze:
[...]

Spadajacych z fb2 pewnie nie bedzie, skoro ligi sie powiekszyly.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-20 20:34:12
Autor: witek J
FB3 - próba pierwsza
s brought next idea :
[...]

Co więcej, FB2 przejeła drużyny z FB3 dodatkowe dwie drużyny ;-)
Witek

Data: 2010-09-20 12:58:24
Autor: mrSlowFlow
FB3 - próba pierwsza
W takim razie maja byc jakies spadki w FB3?

Data: 2010-09-21 00:49:08
Autor: Wojtek J.
FB3 - próba pierwsza
On 20 Wrz, 21:58, mrSlowFlow <donro...@gmail.com> wrote:
W takim razie maja byc jakies spadki w FB3?

Nie ma spadków z FB3. 14.09 wrzuciłem listę osób do zaproszenia do
ligi

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-21 03:35:46
Autor: mrSlowFlow
FB3 - próba pierwsza
The Guns sa zapisani
Piston4ever, Wroclaw Hawks, BasketBoli - z tymi nie mam kontaktu
zadnego.
Zapisana jest takze druzyna, ktora nie grala w FB3 wczesniej o nazwie
Różowe krawęzniki. Czy to moze ktoras z tych druzyn pod inna nazwa?
Login managera tej druzyny na yahoo to czara.

Data: 2010-09-21 04:15:37
Autor: Wojtek J.
FB3 - próba pierwsza
On 21 Wrz, 12:35, mrSlowFlow <donro...@gmail.com> wrote:
The Guns sa zapisani
Piston4ever, Wroclaw Hawks, BasketBoli - z tymi nie mam kontaktu
zadnego.

Basket Boli to Benon, który pisał w tym wątku (np. 19.09), więc mail
do niego jest dotępny. Piston4ever to Marek May, który pisał w wątku o
FB4

Zapisana jest takze druzyna, ktora nie grala w FB3 wczesniej o nazwie
Różowe krawęzniki. Czy to moze ktoras z tych druzyn pod inna nazwa?
Login managera tej druzyny na yahoo to czara.

Czara grał w zeszłym roku w FB2 (latające taborety). Po zwiększeniu
lig do 12 gm, nadal powinien być w FB2

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-21 05:16:30
Autor: mrSlowFlow
FB3 - próba pierwsza
On 21 Wrz, 13:15, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
> [...]

> Login managera tej druzyny na yahoo to czara.

Czara grał w zeszłym roku w FB2 (latające taborety). Po zwiększeniu

Moj blad. Benon tez juz jest zapisany. Do Piston4ever poszedl mail.
Czara poki co jest zapisany w FB3, wiec nie wiem o co chodzi. Zaraz to
wyjasnie w temacie FB2. Poki co wyglada to tak:

1. The Guns (Audioslave) - zapisany
2. Sharks Rybnik - zapisany
3. Red Dragons - zaproszony
4. MIAMI VICE (Polish Star) - zapisany
5. 213 - zapisany
6. Domonia - zaproszony
7. yoyoma - zapisany
8. Niwa - zaproszony (nie gral w poprzednim sezonie, wiec mozliwy
jeszcze jeden spot z FB4)
9. BasketBoli - zapisany
10. Różowe krawęzniki - zapisany
11. Piston4ever - zaproszony
12. Wroclaw Hawks - brak kontaktu

Data: 2010-09-21 05:29:24
Autor: mrSlowFlow
FB3 - próba pierwsza
Ok Wroclaw Hawks tez juz zaproszeni, wiec pozostaje teraz czekac na
zapisy. Czekam na tydzien od wyslania zaproszenia.

Data: 2010-09-21 14:38:52
Autor: s
FB3 - próba pierwsza
W dniu 2010-09-21 14:29, mrSlowFlow pisze:
Ok Wroclaw Hawks tez juz zaproszeni, wiec pozostaje teraz czekac na
zapisy. Czekam na tydzien od wyslania zaproszenia.

Noo, dobra robota :-)
Za tydzien bedziemy tez znac sklad fb2, wiec bedzie mozna dokonac ostatecznych przesuniec i zamknac z grubsza ligi.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-21 06:17:00
Autor: Wojtek J.
FB3 - próba pierwsza
On 21 Wrz, 14:16, mrSlowFlow <donro...@gmail.com> wrote:
On 21 Wrz, 13:15, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:

1. The Guns (Audioslave) - zapisany

Jesteś pewny tego wpisu? The Guns, czyli Jurand grał w zeszłym roku w
FB4 i awansował. Audioslave grali w FB3. Nie wiem, kto był tam GM,
jeżeli Jurand, to jest ok.

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-21 06:41:49
Autor: mrSlowFlow
FB3 - próba pierwsza
On 21 Wrz, 15:17, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
> [...]

Jesteś pewny tego wpisu? The Guns, czyli Jurand grał w zeszłym roku w
FB4 i awansował. Audioslave grali w FB3. Nie wiem, kto był tam GM,

Managerem Audioslave byl Jurand. Widocznie gral w obydwu ligach.

Data: 2010-09-21 06:52:56
Autor: Wojtek J.
FB3 - próba pierwsza
On 21 Wrz, 15:41, mrSlowFlow <donro...@gmail.com> wrote:

> [...]
> jeżeli Jurand, to jest ok.

> Pzdr - Wojtek J.

Managerem Audioslave byl Jurand. Widocznie gral w obydwu ligach.

Ok. Wygląda na to, że będziesz miał dwa wolne sloty (Niwa, Czara). Daj
znać po deadlinie, to powiadomię w FB4.

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-21 22:25:49
Autor: mrSlowFlow
FB3 - próba pierwsza
On 21 Wrz, 15:52, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:

> Managerem Audioslave byl Jurand. Widocznie gral w obydwu ligach.

Ok. Wygląda na to, że będziesz miał dwa wolne sloty (Niwa, Czara).. Daj
znać po deadlinie, to powiadomię w FB4.

Pzdr - Wojtek J.

Wroclaw Hawks rezygnuje z udziału, więc jest jeszcze jeden wolno wolne
miejsce.

Data: 2010-09-22 04:25:34
Autor: Wojtek J.
FB3 - próba pierwsza
On 22 Wrz, 07:25, mrSlowFlow <donro...@gmail.com> wrote:

> Ok. Wygląda na to, że będziesz miał dwa wolne sloty (Niwa, Czara). Daj
> znać po deadlinie, to powiadomię w FB4.

> Pzdr - Wojtek J.

Wroclaw Hawks rezygnuje z udziału, więc jest jeszcze jeden wolno wolne
miejsce.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Skontaktuje się z Tobą najwyżej rozstawiony GM z FB4 tj. kjubn -
kjubn's Nurses.

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-24 03:52:04
Autor: mrSlowFlow
FB3 - próba pierwsza
On 22 Wrz, 13:25, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:

> [...]
> miejsce.- Ukryj cytowany tekst -

> - Pokaż cytowany tekst -

Skontaktuje się z Tobą najwyżej rozstawiony GM z FB4 tj. kjubn -

Utworzyły się jeszcze 2 miejsca w fb3. Poza tym została jeszcze jedna
osoba do potwierdzenia.

Data: 2010-09-24 04:11:12
Autor: Wojtek J.
FB3 - próba pierwsza
On 24 Wrz, 12:52, mrSlowFlow <donro...@gmail.com> wrote:

Utworzyły się jeszcze 2 miejsca w fb3. Poza tym została jeszcze jedna
osoba do potwierdzenia.

Ok. Poinformiję Lopez Team (Ecfour) i Lucas Suns (lucasmistrz)

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-28 10:06:04
Autor: mrSlowFlow
FB3 - próba pierwsza
On 24 Wrz, 13:11, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
> [...]

> osoba do potwierdzenia.

Ok. Poinformiję Lopez Team (Ecfour) i Lucas Suns (lucasmistrz)

Lopez Team (Ecfour) jeszcze sie nie odezwal, a tylko na niego juz
tylko czekamy.

Data: 2010-09-28 11:03:40
Autor: Wojtek J.
FB3 - próba pierwsza
On 28 Wrz, 19:06, mrSlowFlow <donro...@gmail.com> wrote:

> Ok. Poinformiję Lopez Team (Ecfour) i Lucas Suns (lucasmistrz)

> Pzdr - Wojtek J.

Lopez Team (Ecfour) jeszcze sie nie odezwal, a tylko na niego juz
tylko czekamy.

W takim razie wyślę ponownie informację o możliwości przejścia. Termin
na decyzję 24h. Jeśli dalej będzie cisza powiadomię następnego w
kolejce.

pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-10-01 02:05:04
Autor: mrSlowFlow
FB3 - próba pierwsza
Ok. FB3 ma już komplet. Dogodne terminy draftu proszę przedstawiać na
boardzie ligi.

Data: 2010-10-01 11:08:10
Autor: s
FB3 - próba pierwsza
W dniu 2010-10-01 11:05, mrSlowFlow pisze:
Ok. FB3 ma już komplet. Dogodne terminy draftu proszę przedstawiać na
boardzie ligi.

Czyli, rozumiem, ligi juz pozamykane i mozemy jechac z koksem?
No to milo, ze do konca wrzesnia udalo sie z tematem uwinac, teraz studiujcie newsy z campow :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-21 09:11:28
Autor: s
FB3 - próba pierwsza
W dniu 2010-09-20 21:58, mrSlowFlow pisze:
W takim razie maja byc jakies spadki w FB3?

Watpie. A raczej jestem pewny, ze nie.

Tym bardziej, ze nie wiadomo, czy wszyscy dotychczasowi wroca do gry.

Pozdr
Slawek

FB3 - próba pierwsza