FB3 - próba pierwsza

Data: 2010-09-19 06:49:45
Autor: mrSlowFlow
FB3 - próba pierwsza
Kto był komisarzem FB3 w poprzednim sezonie? Przydałyby mi się maile
do osób, które wcześniej grały w FB3, żeby poinformować ludzi o
dołączeniu. Liga jest już założona i póki co wysłałem informację z
hasłem tylko dwóm drużynom, więc proszę jak zgłaszać jak najszybciej.

Data: 2010-09-19 06:52:52
Autor: mrSlowFlow
FB3 - próba pierwsza
Ok wysłałem zaproszenia do:

Benon
Jacenty
goldenstate
Czarek Zaleski

Czekam na resztę.

Data: 2010-09-19 07:04:46
Autor: Benon
FB3 - próba pierwsza
On Sep 19, 2:52 pm, mrSlowFlow <donro...@gmail.com> wrote:
Ok wysłałem zaproszenia do:

Benon
Jacenty
goldenstate
Czarek Zaleski

Czekam na resztę.

Z tego co czytam komiszem był tutaj Gerard z Trzeszczących Stawów
(teraz FB2). Chyba będzie w stanie pomóc...
Pozdrawiam.

Data: 2010-09-20 08:50:39
Autor: s
FB3 - próba pierwsza
Z tego co czytam komiszem był tutaj Gerard z Trzeszczących Stawów
(teraz FB2). Chyba będzie w stanie pomóc...
Pozdrawiam.

Cos malo tu Gerarda ostatnio, moze urlopuje?
Hop, hop!!!

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-20 20:03:30
Autor: wiLQ
FB3 - próba pierwsza
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> (teraz FB2). Chyba będzie w stanie pomóc...
> Pozdrawiam.

Cos malo tu Gerarda ostatnio, moze urlopuje?

Oj, Slawek, nie uwazales na tych zajeciach... "byle draft był w
październiku, bo praktycznie do końca września mnie nie ma." ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-21 09:10:28
Autor: s
FB3 - próba pierwsza
Oj, Slawek, nie uwazales na tych zajeciach... "byle draft był w
październiku, bo praktycznie do końca września mnie nie ma." ;-)

Masz racje, kiepsko uwazalem, gdy chodzilo o dostepnosc managos z cudzych lig...
A i KDM takich informacji nie przechowuje :-(

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-20 00:23:52
Autor: Wojtek J.
FB3 - próba pierwsza
On 19 Wrz, 15:52, mrSlowFlow <donro...@gmail.com> wrote:
Ok wysłałem zaproszenia do:

Benon
Jacenty
goldenstate
Czarek Zaleski

Przeklejam info z wątku o FB4. Może mieć znaczenie dla składu FB3 i 4
"Od: Przemysław Dyjak <przemyslaw.dy...@gmail.com>

Gracz Niwa w ubiegłym sezonie zapisał się do FB3 ale nie wziął
udziału, przez caly sezon jego konto było martwe. Proponuje żeby się
upewnić czy w tym sezonie będzie grał bo jeśli nie to zajmuje tylko
miejsce na liście.

pzdr"

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-20 00:18:09
Autor: Wojtek J.
FB3 - próba pierwsza
On 19 Wrz, 15:49, mrSlowFlow <donro...@gmail.com> wrote:
[...]

Zeszłoroczny komisarz nie jest do tego potrzebny.
Na http://basketball.fantasysports.yahoo.com/nba wchodzisz w "Fantasy
Profile", gdzie masz spis wszystkich lig, w ktorych grałeś. Wchodzisz
w zeszłoroczne FB3, a następnie wybierasz "Managers". I właśnie tu są
adresy mailowe :)

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-20 05:19:52
Autor: mrSlowFlow
FB3 - próba pierwsza
Ok. Wiekszosc zaproszen juz wyslana. Jezeli niwa nie odpisze w
przeciagu najblizszych 3 dni na mojego mejla lub zrezygnuje z
uczestnictwa to bedzie jeszcze jedna druzyna z fb4 bedzie mogla
awansowac. Czekam teraz tylko az sie zglosza w temacie druzyny
spadajace z fb2 i awansujace z fb4.

Data: 2010-09-20 14:28:01
Autor: s
FB3 - próba pierwsza
W dniu 2010-09-20 14:19, mrSlowFlow pisze:
[...]

Spadajacych z fb2 pewnie nie bedzie, skoro ligi sie powiekszyly.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-20 20:34:12
Autor: witek J
FB3 - próba pierwsza
s brought next idea :
[...]

Co więcej, FB2 przejeła drużyny z FB3 dodatkowe dwie drużyny ;-)
Witek

Data: 2010-09-20 12:58:24
Autor: mrSlowFlow
FB3 - próba pierwsza
W takim razie maja byc jakies spadki w FB3?

Data: 2010-09-21 00:49:08
Autor: Wojtek J.
FB3 - próba pierwsza
On 20 Wrz, 21:58, mrSlowFlow <donro...@gmail.com> wrote:
W takim razie maja byc jakies spadki w FB3?

Nie ma spadków z FB3. 14.09 wrzuciłem listę osób do zaproszenia do
ligi

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-21 03:35:46
Autor: mrSlowFlow
FB3 - próba pierwsza
The Guns sa zapisani
Piston4ever, Wroclaw Hawks, BasketBoli - z tymi nie mam kontaktu
zadnego.
Zapisana jest takze druzyna, ktora nie grala w FB3 wczesniej o nazwie
Różowe krawęzniki. Czy to moze ktoras z tych druzyn pod inna nazwa?
Login managera tej druzyny na yahoo to czara.

Data: 2010-09-21 04:15:37
Autor: Wojtek J.
FB3 - próba pierwsza
On 21 Wrz, 12:35, mrSlowFlow <donro...@gmail.com> wrote:
The Guns sa zapisani
Piston4ever, Wroclaw Hawks, BasketBoli - z tymi nie mam kontaktu
zadnego.

Basket Boli to Benon, który pisał w tym wątku (np. 19.09), więc mail
do niego jest dotępny. Piston4ever to Marek May, który pisał w wątku o
FB4

Zapisana jest takze druzyna, ktora nie grala w FB3 wczesniej o nazwie
Różowe krawęzniki. Czy to moze ktoras z tych druzyn pod inna nazwa?
Login managera tej druzyny na yahoo to czara.

Czara grał w zeszłym roku w FB2 (latające taborety). Po zwiększeniu
lig do 12 gm, nadal powinien być w FB2

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-21 05:16:30
Autor: mrSlowFlow
FB3 - próba pierwsza
On 21 Wrz, 13:15, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
> [...]

> Login managera tej druzyny na yahoo to czara.

Czara grał w zeszłym roku w FB2 (latające taborety). Po zwiększeniu

Moj blad. Benon tez juz jest zapisany. Do Piston4ever poszedl mail.
Czara poki co jest zapisany w FB3, wiec nie wiem o co chodzi. Zaraz to
wyjasnie w temacie FB2. Poki co wyglada to tak:

1. The Guns (Audioslave) - zapisany
2. Sharks Rybnik - zapisany
3. Red Dragons - zaproszony
4. MIAMI VICE (Polish Star) - zapisany
5. 213 - zapisany
6. Domonia - zaproszony
7. yoyoma - zapisany
8. Niwa - zaproszony (nie gral w poprzednim sezonie, wiec mozliwy
jeszcze jeden spot z FB4)
9. BasketBoli - zapisany
10. Różowe krawęzniki - zapisany
11. Piston4ever - zaproszony
12. Wroclaw Hawks - brak kontaktu

Data: 2010-09-21 05:29:24
Autor: mrSlowFlow
FB3 - próba pierwsza
Ok Wroclaw Hawks tez juz zaproszeni, wiec pozostaje teraz czekac na
zapisy. Czekam na tydzien od wyslania zaproszenia.

Data: 2010-09-21 14:38:52
Autor: s
FB3 - próba pierwsza
W dniu 2010-09-21 14:29, mrSlowFlow pisze:
Ok Wroclaw Hawks tez juz zaproszeni, wiec pozostaje teraz czekac na
zapisy. Czekam na tydzien od wyslania zaproszenia.

Noo, dobra robota :-)
Za tydzien bedziemy tez znac sklad fb2, wiec bedzie mozna dokonac ostatecznych przesuniec i zamknac z grubsza ligi.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-21 06:17:00
Autor: Wojtek J.
FB3 - próba pierwsza
On 21 Wrz, 14:16, mrSlowFlow <donro...@gmail.com> wrote:
On 21 Wrz, 13:15, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:

1. The Guns (Audioslave) - zapisany

Jesteś pewny tego wpisu? The Guns, czyli Jurand grał w zeszłym roku w
FB4 i awansował. Audioslave grali w FB3. Nie wiem, kto był tam GM,
jeżeli Jurand, to jest ok.

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-21 06:41:49
Autor: mrSlowFlow
FB3 - próba pierwsza
On 21 Wrz, 15:17, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
> [...]

Jesteś pewny tego wpisu? The Guns, czyli Jurand grał w zeszłym roku w
FB4 i awansował. Audioslave grali w FB3. Nie wiem, kto był tam GM,

Managerem Audioslave byl Jurand. Widocznie gral w obydwu ligach.

Data: 2010-09-21 06:52:56
Autor: Wojtek J.
FB3 - próba pierwsza
On 21 Wrz, 15:41, mrSlowFlow <donro...@gmail.com> wrote:

> [...]
> jeżeli Jurand, to jest ok.

> Pzdr - Wojtek J.

Managerem Audioslave byl Jurand. Widocznie gral w obydwu ligach.

Ok. Wygląda na to, że będziesz miał dwa wolne sloty (Niwa, Czara). Daj
znać po deadlinie, to powiadomię w FB4.

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-21 22:25:49
Autor: mrSlowFlow
FB3 - próba pierwsza
On 21 Wrz, 15:52, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:

> Managerem Audioslave byl Jurand. Widocznie gral w obydwu ligach.

Ok. Wygląda na to, że będziesz miał dwa wolne sloty (Niwa, Czara).. Daj
znać po deadlinie, to powiadomię w FB4.

Pzdr - Wojtek J.

Wroclaw Hawks rezygnuje z udziału, więc jest jeszcze jeden wolno wolne
miejsce.

Data: 2010-09-22 04:25:34
Autor: Wojtek J.
FB3 - próba pierwsza
On 22 Wrz, 07:25, mrSlowFlow <donro...@gmail.com> wrote:

> Ok. Wygląda na to, że będziesz miał dwa wolne sloty (Niwa, Czara). Daj
> znać po deadlinie, to powiadomię w FB4.

> Pzdr - Wojtek J.

Wroclaw Hawks rezygnuje z udziału, więc jest jeszcze jeden wolno wolne
miejsce.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Skontaktuje się z Tobą najwyżej rozstawiony GM z FB4 tj. kjubn -
kjubn's Nurses.

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-24 03:52:04
Autor: mrSlowFlow
FB3 - próba pierwsza
On 22 Wrz, 13:25, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:

> [...]
> miejsce.- Ukryj cytowany tekst -

> - Pokaż cytowany tekst -

Skontaktuje się z Tobą najwyżej rozstawiony GM z FB4 tj. kjubn -

Utworzyły się jeszcze 2 miejsca w fb3. Poza tym została jeszcze jedna
osoba do potwierdzenia.

Data: 2010-09-24 04:11:12
Autor: Wojtek J.
FB3 - próba pierwsza
On 24 Wrz, 12:52, mrSlowFlow <donro...@gmail.com> wrote:

Utworzyły się jeszcze 2 miejsca w fb3. Poza tym została jeszcze jedna
osoba do potwierdzenia.

Ok. Poinformiję Lopez Team (Ecfour) i Lucas Suns (lucasmistrz)

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-28 10:06:04
Autor: mrSlowFlow
FB3 - próba pierwsza
On 24 Wrz, 13:11, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
> [...]

> osoba do potwierdzenia.

Ok. Poinformiję Lopez Team (Ecfour) i Lucas Suns (lucasmistrz)

Lopez Team (Ecfour) jeszcze sie nie odezwal, a tylko na niego juz
tylko czekamy.

Data: 2010-09-28 11:03:40
Autor: Wojtek J.
FB3 - próba pierwsza
On 28 Wrz, 19:06, mrSlowFlow <donro...@gmail.com> wrote:

> Ok. Poinformiję Lopez Team (Ecfour) i Lucas Suns (lucasmistrz)

> Pzdr - Wojtek J.

Lopez Team (Ecfour) jeszcze sie nie odezwal, a tylko na niego juz
tylko czekamy.

W takim razie wyślę ponownie informację o możliwości przejścia. Termin
na decyzję 24h. Jeśli dalej będzie cisza powiadomię następnego w
kolejce.

pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-10-01 02:05:04
Autor: mrSlowFlow
FB3 - próba pierwsza
Ok. FB3 ma już komplet. Dogodne terminy draftu proszę przedstawiać na
boardzie ligi.

Data: 2010-10-01 11:08:10
Autor: s
FB3 - próba pierwsza
W dniu 2010-10-01 11:05, mrSlowFlow pisze:
Ok. FB3 ma już komplet. Dogodne terminy draftu proszę przedstawiać na
boardzie ligi.

Czyli, rozumiem, ligi juz pozamykane i mozemy jechac z koksem?
No to milo, ze do konca wrzesnia udalo sie z tematem uwinac, teraz studiujcie newsy z campow :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-21 09:11:28
Autor: s
FB3 - próba pierwsza
W dniu 2010-09-20 21:58, mrSlowFlow pisze:
W takim razie maja byc jakies spadki w FB3?

Watpie. A raczej jestem pewny, ze nie.

Tym bardziej, ze nie wiadomo, czy wszyscy dotychczasowi wroca do gry.

Pozdr
Slawek

FB3 - próba pierwsza