FB3 - wątek organizacyjny

Data: 2011-12-11 14:40:02
Autor: harrykot
FB3 - wątek organizacyjny
Przepatrzyłem ostatnie posty i z tego co widzę narazie zorganizowane
jest FB1.
O FB2 nie wiadomo nic.
O FB3 też w zasadzie nic, tylko jeden człowiek poinformował, że grał
nie będzie.

Wobec tego ułożyłem kolejność dziobania w przypadku sformułowania
FB3.
(Jeśli nie pozgłaszają się manago z FB2, to traktowałbym tą listę jako
listę aplikantów do FB2)

1 Spadkowicz z FB2
2 Spadkowicz z FB2
3 Spadkowicz z FB2
4 Cules
5 The Guns
6 Lucas Suns
7 Shark Rybnik
8 Red Dragons
9 Okrutni Siepacze Zła (grał w FB4)
10 Koty za płoty (grał w FB4)
11 Wielkie Yol (grał w FB4)
12 Bucky Done Gun (grał w FB4)

Kolejne miejsca:
13. Or (grał w FB4)
14. Magic Leszno (grał w FB4)
15. 213 (spadł z FB3)
16. yoyoma (spadł z FB3)
17. Miami316Heat (spadł z FB3)

Swoją drogą przydałoby się odpalić draft w okolicy 18.12, czyli
dokładnie na tydzień przed startem ligi...

Data: 2011-12-12 11:09:10
Autor: witek
FB3 - wątek organizacyjny
W dniu 2011-12-11 23:40, harrykot pisze:
Przepatrzyłem ostatnie posty i z tego co widzę narazie zorganizowane
jest FB1.
O FB2 nie wiadomo nic.
FB2 właśnie zamknęła listę, wobec zmian i rezygnacji spadkowiczów nie będzie,
zabraliśmy z Fb3 awansowiczów trzech - więc u nas lista klasycznie 12 osobowa.
Witek

Data: 2011-12-12 07:18:45
Autor: harrykot
FB3 - wątek organizacyjny
FB2 właśnie zamknęła listę, wobec zmian i rezygnacji spadkowiczów nie
będzie,
zabraliśmy z Fb3 awansowiczów trzech - więc u nas lista klasycznie 12
osobowa.

Skoro tak, to lista FB3 wygląda tak:
1       Cules
2       The Guns
3       Lucas Suns
4       Shark Rybnik
5       Red Dragons
6       Okrutni Siepacze Zła (grał w FB4)
7       Koty za płoty (grał w FB4)
8       Wielkie Yol (grał w FB4)
9       Bucky Done Gun (grał w FB4)
10.    Or (grał w FB4)
11.    Magic Leszno (grał w FB4)
12.    213 (spadł z FB3)

Kolejne miejsca:
13.     yoyoma (spadł z FB3)
14.     Miami316Heat (spadł z FB3)

Poproszę o potwierdzanie chęci gry, fajnie by było jakby ktoś z FB3
podjął się komiszowania i przekazał hasło awansującym.

Data: 2011-12-12 12:35:51
Autor: HighFlyer
FB3 - wątek organizacyjny
On 12 Gru, 16:18, harrykot <koc...@gmail.com> wrote:
> [...]

Poproszę o potwierdzanie chęci gry, fajnie by było jakby ktoś z FB3
podjął się komiszowania i przekazał hasło awansującym.

Bucky Done Gun potwierdza chęć gry ;)

Data: 2011-12-12 12:43:27
Autor: frolow
FB3 - wątek organizacyjny
> [...]

Poproszę o potwierdzanie chęci gry, fajnie by było jakby ktoś z FB3
podjął się komiszowania i przekazał hasło awansującym.

Or
gram, oczywiscie gram

Data: 2011-12-14 10:18:46
Autor: HighFlyer
FB3 - wątek organizacyjny
On 12 Gru, 21:43, frolow <t...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> 4       Shark Rybnik
> 5       Red Dragons
> 6       Okrutni Siepacze Zła (grał w FB4)
> 7       Koty za płoty (grał w FB4)
> 8       Wielkie Yol (grał w FB4)
> 9       Bucky Done Gun (grał w FB4)
> 10.    Or (grał w FB4)
> 11.    Magic Leszno (grał w FB4)
> 12.    213 (spadł z FB3)

> Kolejne miejsca:
> 13.     yoyoma (spadł z FB3)
> 14.     Miami316Heat (spadł z FB3)

> Poproszę o potwierdzanie chęci gry, fajnie by było jakby ktoś z FB3
> podjął się komiszowania i przekazał hasło awansującym.

Co z tymi zaproszeniami? Jak nie ma komisarza to ja mogę zostać, bo
inaczej pewnie nie rozpocznie się FB3
Prosze o jakiś kontakt na maila w tej sprawie
Pozdro

Data: 2011-12-15 00:12:29
Autor: Militades
FB3 - wątek organizacyjny
Sharkz Rybnik poszly do fb2 a na moje miejsce mam kogos jesli brakuje

Data: 2011-12-15 00:56:58
Autor: Siner
FB3 - wątek organizacyjny
On 15 Gru, 09:12, Militades <aw.miltia...@wp.pl> wrote:
Sharkz Rybnik poszly do fb2 a na moje miejsce mam kogos jesli brakuje

Cules w FB2, ale podobnie jak kolega wyżej mam kogoś na moje miejsce i
powiem tej osobie, żeby się zgłosiła w tym temacie

Data: 2011-12-15 23:45:06
Autor: grzeda
FB3 - wątek organizacyjny
W dniu 2011-12-15 09:56, Siner pisze:
[...]

Mi wychodzi, ze z 60 osob tu zaglada.

pozdr
PG

Data: 2011-12-16 02:16:48
Autor: HighFlyer
FB3 - wątek organizacyjny
On 15 Gru, 23:45, grzeda <awelp1...@gazeta.pl> wrote:

> Cules w FB2, ale podobnie jak kolega wyżej mam kogoś na moje miejsce i
> powiem tej osobie, żeby się zgłosiła w tym temacie

> [...]

Może zagląda, ale się nie zgłasza.
Chyba trzeba będzie uzupełnić ligę o osoby nie z listy, bo póki co
zgłosiły się dwa zespoły.

Pozdro

Data: 2011-12-16 11:21:24
Autor: s
FB3 - wątek organizacyjny
Może zagląda, ale się nie zgłasza.
Chyba trzeba będzie uzupełnić ligę o osoby nie z listy, bo póki co
zgłosiły się dwa zespoły.

Daj tu moze jakis termin ostateczny, np. koniec tygodnia.

A w miedzyczasie szukaj kandydatow.
Jezeli bedziesz chcial oglosic temat na ZP1 - daj znac na priv.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-12-16 08:17:34
Autor: HighFlyer
FB3 - wątek organizacyjny
Draft ligi FB 3 odbędzie się w niedzielę (18.12) o godzinie 20tej,
dlatego proszę o szybkie wysyłanie chęci gry do highflyer88(tu jest
małpa)gmail.com
Pozdrawiam

Data: 2011-12-16 08:46:30
Autor: harrykot
FB3 - wątek organizacyjny
On 16 Gru, 17:17, HighFlyer <highflye...@gmail.com> wrote:
Draft ligi FB 3 odbędzie się w niedzielę (18.12) o godzinie 20tej,
dlatego proszę o szybkie wysyłanie chęci gry do highflyer88(tu jest
małpa)gmail.com
Pozdrawiam

Ponieważ odpowiedź na razie mizerna, proszę traktować fb3 jako ligę
otwartą dla wszystkich.

Data: 2011-12-15 13:35:25
Autor: HighFlyer
FB3 - wątek organizacyjny
Witam. Jestem waszym nowym komisarzem.
Zapraszam do ligi FB3 - proszę o kontakt i podanie nazwy swojego
zespołu - highflyer88(tu jest małpa)gmail.com
W odpowiedzi wysyłam namiary na ligę