FB4 2009/10

Data: 2009-10-22 06:16:26
Autor: Wojtek J.
FB4 2009/10
Dla wszystkich tych, którzy nie załapali się do FB3 mam dobrą
wiadomość. Właśnie założyłem FB4. Ustawienia jak w FB1-3. Draft na
Yahoo w niedzielę 25.10 o 21:00. Max. 12 drużyn. Moja "Disposable
Heroes 4" będzie grała bez prawa awansu do FB3.

League ID: 303020
Password: PRSK_FB4

Chcieliście, to macie ;) Zapraszam do zabawy!

Pzdr - Wojtek

Data: 2009-10-22 07:27:23
Autor: sooobi
FB4 2009/10
On 22 Paź, 15:16, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
[...]

Wow, fb4 tego chyba najstarsi górale nie pamietaja?
czy to zasluga Slawka i jego wpisow na ZP1?

Data: 2009-10-23 06:20:48
Autor: Wojtek J.
FB4 2009/10
Jak na razie w FB4 jest 5 drużyn:
1. Lopez Team
2. Lucas Suns
3. Wroclaw Hawks
4. YELLONKY MAGIC
5. Disposable Heroes 4

Do draftu 2 dni 5 godzin i 40 minut ;)

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2009-10-23 16:02:02
Autor: wiLQ
FB4 2009/10
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Chcieliście, to macie ;) Zapraszam do zabawy!

Wow, fb4 tego chyba najstarsi górale nie pamietaja?

Najstarsi gorale juz nie pamietaja by pisac na grupe ;-)

czy to zasluga Slawka i jego wpisow na ZP1?

To chyba nasz jedyny trop, i uznanie sie nalezy, ale poczekalbym z tymi
gratulacjami bo zapisanie sie to jedno, ale wytrwanie sezonu i zapisanie
sie ponownie to drugie. Jeszcze sie okaze, ze w kwietniu Slawek zostanie
zasypany oskarzeniami "obiecywales taka emocjonujaca gre, a bylo tylko
dodawanie cyferek i przestawianie ziutkow po paru pozycjach" ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-24 11:39:44
Autor: tremor
FB4 2009/10
Wojtek J. pisze:
[...]

Dzięki za założenie ligi.
Na razie jest tylko 6 drużyn, czy to nie za mało?
Czy draft na pewno o 21:00? W nocy jest zmiana czasu.

--
Tremor

Data: 2009-10-24 06:44:39
Autor: Wojtek J.
FB4 2009/10
On 24 Paź, 11:39, tremor <trem...@interia.pl> wrote:

Na razie jest tylko 6 drużyn, czy to nie za mało?
Zamieściłem zaproszenie na kilku forach i już jest 8, czyli rozsądne
minimum. Może ktoś jeszcze się przyłączy.
Czy draft na pewno o 21:00? W nocy jest zmiana czasu.
Jutro rano sprawdzę i najwyżej przestawię, tak żeby był o 21:00
naszego nowego czasu

Pzdr - Wojtek

Data: 2009-10-24 12:54:36
Autor: Tomasz Waszczyński
FB4 2009/10
On 24 Paź, 15:44, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
On 24 Paź, 11:39, tremor <trem...@interia.pl> wrote:

> Na razie jest tylko 6 drużyn, czy to nie za mało?

Zamieściłem zaproszenie na kilku forach i już jest 8, czyli rozsądne
minimum. Może ktoś jeszcze się przyłączy.> Czy draft na pewno o 21:00? W nocy jest zmiana czasu.

Jutro rano sprawdzę i najwyżej przestawię, tak żeby był o 21:00
naszego nowego czasu

Pzdr - Wojtek

Jak będziesz chciał zmienić godzinę, to zapewne przesunie ci
automatycznie datę draftu, więc lepiej nie mieszaj.

Pzdr. Washko

Data: 2009-10-25 11:05:53
Autor: tremor
FB4 2009/10
Draft o 20:00.
Przyjąłem do wiadomości

--
Tremor

Data: 2009-10-25 04:22:10
Autor: kjubn kjubn
FB4 2009/10
kjubn z forum vincecarter.pl wie ze draft bedzie o 20

Data: 2009-10-25 05:23:31
Autor: Lucas
FB4 2009/10
Draft o 20.00. ok