FB4 i nowi gracze

Data: 2010-09-06 00:57:17
Autor: Wojtek J.
FB4 i nowi gracze
Co prawda w FB3 jeszcze się nic nie dzieje, ale w związku ze
zgłaszaniem się nowych graczy postanowiłem rozjaśnić trachę sytuację.
W sezonie 2009/2010 graliśmy w 4 ligach FB. FB1 i FB2 po 10 GM, FB3 i
FB4 po 12. Dwie najlepsze drużyny awansują do wyższej ligi. Dwie
najsłabsze spadają do niższej.
W FB4 sezon zakończył się następująco:

1. Disposable Heroes 4 - Wojtek J. (komisarz)
2. Piston4ever - krzysztofstrak - awans do FB3
3. The Guns - Jurand - awans do FB3
4. Wroclaw Hawks - tremor
5. BasketBoli - Benon
6. kjubn's Nurses - kjubn
7. Lopez Team - Ecfour
8. Lucas Suns - lucasmistrz
9. szymcio - Szymon
10. YELLONKY MAGIC - lkulakowski
11. Magic Leszno - Ddffsdfd
12. Czarni Słupsk - arekbojakowski

I tutaj małe wyjaśnienie. Do FB3 awansują drużyny z pozycji 2 i 3.
Przed popraednim sezonem, z uwagi na grę również w FB2,
zadeklarowałem, że gram bez prawa awansu :-).
GM teamów 9-12 opuścili swoje drużyny w trakcie sezonu, więc pewnie
nie będą zainteresowani dalszą grą.
Nowych graczy zapraszam do zgłaszania się do FB4 a "drugoroczniaków"
do potwierdzania chęci gry. Po ustaleniu składów FB2 i FB3 będziemy
wiedzieli kto gdzie gra. Potem ustalimy termin i formę draftu. Ligę
założe i chętnie z Wami pogram - oczywiście bez prawa awansu :-)

Pzdr - Wojtek J.

Nowi gracze:
13. Jack (zgłoszenie z "Co z FB2")
14. Paweł Bykowski (zgłoszenie z "Co z FB2")

Data: 2010-09-06 07:20:57
Autor: kjubn kjubn
FB4 i nowi gracze
On 6 Wrz, 09:57, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:

6. kjubn's Nurses - kjubn

czesc

zglaszam chec do wziecia udzialu rowniez w tegorocznej edycji. czekam
na haslo i id ligi.

kuba

Data: 2010-09-06 12:16:52
Autor: Paweł Bykowski
FB4 i nowi gracze

Nowi gracze:
13. Jack (zgłoszenie z "Co z FB2")
14. Paweł Bykowski (zgłoszenie z "Co z FB2")

pawel bykowski sie wycofuje, sorry ale nie jestem pewny jak z czasem w
ciągu roku wiec nie chce zaśmiecac gry.;

pozdro.;

Data: 2010-09-06 12:36:29
Autor: Wojtek J.
FB4 i nowi gracze
On 6 Wrz, 21:16, Paweł Bykowski <piol...@gmail.com> wrote:
> [...]

pawel bykowski sie wycofuje, sorry ale nie jestem pewny jak z czasem w
ciągu roku wiec nie chce zaśmiecac gry.;

Dzięki za informację i szacun za obywatelską postawę ;)

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-07 18:48:24
Autor: wiLQ
FB4 i nowi gracze
Wojtek J. napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> pawel bykowski sie wycofuje, sorry ale nie jestem pewny jak z czasem w
> ciągu roku wiec nie chce zaśmiecac gry.;

Dzięki za informację i szacun za obywatelską postawę ;)

Moze i tak, ale lepsze pytanie brzmi: dlaczego Pawel sie zapisal 5
wrzesnia, a 6 wrzesnia juz nie mial czasu...
Czy tylko mi to wyglada na niechec do FB4? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-06 12:18:58
Autor: frolow
FB4 i nowi gracze
[...]

zglaszam chec gry w FB4, czekam na odzew

Data: 2010-09-06 12:31:37
Autor: s
FB4 i nowi gracze
Nowi gracze:
13. Jack (zgłoszenie z "Co z FB2")
14. Paweł Bykowski (zgłoszenie z "Co z FB2")

Ja wstepnie zglaszam nowego chetnego kolege, Adama Kopaczynskiego.
I dogadam sie jeszcze z Sebolem, czy naprawde czuje sie chetny i gotowy :-)

Jakby co dam mu blogoslawienstwo, wsparcie i potwierdze kandydature :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-06 04:12:26
Autor: kotkot
FB4 i nowi gracze
Ponieważ nie wyszło za bardzo z PASPN, to chętnie spróbuję tu.
Proszę o wpisanie na listę rezerwową FB4.

harrykot

Data: 2010-09-06 04:20:44
Autor: HighFlyer
FB4 i nowi gracze
Witam!
Ja również proszę o wpisanie na listę rezerwową FB4.

Pozdrawiam,
HighFlyer

Data: 2010-09-06 21:46:01
Autor: s
FB4 i nowi gracze
I dogadam sie jeszcze z Sebolem, czy naprawde czuje sie chetny i gotowy :-)

Dobra. Sebol twierdzi, ze nadal chce.
Trudno, najwyzej bede, jak Wojtek, ciagnal drugi team w fb4 :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-06 12:43:17
Autor: Wojtek J.
FB4 i nowi gracze
On 6 Wrz, 09:57, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
Pierwsza aktualizacja:
1. Disposable Heroes 4 - Wojtek J. (komisarz) - potwierdzone
2. Piston4ever - krzysztofstrak - awans do FB3
3. The Guns - Jurand - awans do FB3
4. Wroclaw Hawks - tremor
5. BasketBoli - Benon
6. kjubn's Nurses - kjubn - potwierdzone

14. Adam Kopaczynski
15. Sebuś (do potwierdzenia)
16. harrykot
17. HighFlyer
18. frolow

Data: 2010-09-07 03:31:29
Autor: Tomasz Kozak
FB4 i nowi gracze
Również zgłaszam chęć do gry w FB4.

pozdrawiam,

Tomek

Data: 2010-09-07 06:05:56
Autor: Wojtek J.
FB4 i nowi gracze
Druga aktualizacja:
1. yoyoma (spadek z FB3)
2. Niwa (spadek z FB3)

3. Disposable Heroes 4 - Wojtek J. (komisarz) - potwierdzone
4. Wroclaw Hawks - tremor
5. BasketBoli - Benon
6. kjubn's Nurses - kjubn - potwierdzone
7. Lopez Team - Ecfour - potwierdzone
[...]

15. Sebol
16. harrykot
17. HighFlyer
18. frolow
19. Tomasz Kozak
20. siepu

Data: 2010-09-07 15:14:34
Autor: s
FB4 i nowi gracze

Nowi gracze:
13. Jack
14. Adam Kopaczynski
15. Sebol
16. harrykot
17. HighFlyer
18. frolow
19. Tomasz Kozak
20. siepu

Pachnie mi fb5 :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-07 06:36:43
Autor: Wojtek J.
FB4 i nowi gracze
On 7 Wrz, 15:14, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Nowi gracze:
> 13. Jack
> 14. Adam Kopaczynski
> 15. Sebol
> 16. harrykot
> 17. HighFlyer
> 18. frolow
> 19. Tomasz Kozak
> 20. siepu

Pachnie mi fb5 :-)

Jakby co możesz być komisarzem ;)
Zobaczymy jak to wyjdzie. Dobrze by było, gdyby FB2 i FB3 zagąsiciły
ruchy. FB3 musi się ponadto określić czy gra w 10 czy w 12. Spośród
drużyn 9-12, które zrezygnowały w trakcie rs spodziewam się powrotu
tylko "Magic Leszno". Liga już jest. Ustawienia jak w FB1 ale na razie
nie wysyłam zaproszeń :)

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-07 15:42:08
Autor: s
FB4 i nowi gracze
Pachnie mi fb5 :-)

Jakby co możesz być komisarzem ;)

A nie, dziekuje, postoje.
Komiszowanie w fb1 zaspokaja moj ped do wladzy :D

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-07 06:41:16
Autor: Wojtek J.
FB4 i nowi gracze
On 7 Wrz, 15:42, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Jakby co możesz być komisarzem ;)

A nie, dziekuje, postoje.
Komiszowanie w fb1 zaspokaja moj ped do wladzy :D

To może Seba spróbuje? Nie ma to jak władza w rodzinie ;)

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-07 15:48:58
Autor: s
FB4 i nowi gracze
To może Seba spróbuje? Nie ma to jak władza w rodzinie ;)

Jezeli kiedys z Olkiem zaloza swoje lige, to czemu nie.
Poki co i tak to ja ryzykuje, ze po nim bede musial grac w sezonie. A ryzyko lubie sobie dozowac :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-07 15:22:17
Autor: lorak
FB4 i nowi gracze
s pisze:

Nowi gracze:
13. Jack
14. Adam Kopaczynski
15. Sebol
16. harrykot
17. HighFlyer
18. frolow
19. Tomasz Kozak
20. siepu

Pachnie mi fb5 :-)

korzystajac z okazji mała reklama - jesli kogos interesuje rozbudowany system rozgrywek ze spadkami i awansami oraz wieloletnia tradycją :), to tutaj: http://www.e-nba.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=4418&start=0
mozna sie zglosic do dawnej ligi ebasketu. w zeszlym sezonie mielismy 7 lig, w tym również bedzie co najmniej tyle.

Data: 2010-09-07 18:39:51
Autor: wiLQ
FB4 i nowi gracze
lorak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Pachnie mi fb5 :-)

korzystajac z okazji mała reklama - jesli kogos interesuje rozbudowany system rozgrywek ze spadkami i awansami oraz wieloletnia tradycją :)

Akurat w tym przypadku nie musi to dzialac na korzysc bo im wiecej lig
tym dalej do najwyzszego poziomu ;-)
BTW, przy jakich ustawieniach gracie?

tutaj: http://www.e-nba.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=4418&start=0
mozna sie zglosic do dawnej ligi ebasketu. w zeszlym sezonie mielismy 7 lig, w tym również bedzie co najmniej tyle.

Wow, rodzime FB rosnie w sile czy jak?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-07 19:02:44
Autor: lorak
FB4 i nowi gracze
wiLQ pisze:
[...]

przy takich samych jak masz w FBX, no z ta roznica, ze sa dwie pozycje mniej (bez G i F).

Data: 2010-09-12 13:26:16
Autor: woocashd
FB4 i nowi gracze
Ja również chciałbym się zgłosić do FB4.

Data: 2010-09-12 16:16:34
Autor: Krzysztof Kaiser
FB4 i nowi gracze
On 12 Wrz, 22:26, woocashd <wooca...@go2.pl> wrote:
Ja również chciałbym się zgłosić do FB4.

Witam,
ja również chętnie zagram w FB4.

Pozdrawiam,
KK

Data: 2010-09-13 16:05:59
Autor: Marek May
FB4 i nowi gracze
Tu Pistons4ever zgłaszam swoja gotowość do FB3 kiedy będzie jakieś
info o drafcie???

Data: 2010-09-07 18:44:06
Autor: wiLQ
FB4 i nowi gracze
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Nowi gracze:
> 13. Jack
> 14. Adam Kopaczynski
> 15. Sebol
> 16. harrykot
> 17. HighFlyer
> 18. frolow
> 19. Tomasz Kozak
> 20. siepu

Pachnie mi fb5 :-)

Na to jest na razie za malo potwierdzen, ze GMowie wracaja... ale moze czas sie zastanowic nad powiekszeniem wszystkich lig do 12?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-07 19:18:04
Autor: s
FB4 i nowi gracze
Pachnie mi fb5 :-)

Na to jest na razie za malo potwierdzen, ze GMowie wracaja...
ale moze czas sie zastanowic nad powiekszeniem wszystkich lig do 12?

Ze niby Washko i Kurian do nas?
Ja nie widze problemu, ale to juz naprawde trza by sie do konca tygodnia poustalac.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-08 13:22:19
Autor: wiLQ
FB4 i nowi gracze

> [...]

Ze niby Washko i Kurian do nas?
Ja nie widze problemu, ale to juz naprawde trza by sie do konca tygodnia poustalac.

Dlaczego akurat do konca tygodnia? Mamy 1,5 miesiaca do rozpoczecia
rozgrywek, wiec ja tam nie czuje presji czasu, zwlaszcza, ze niezaleznie
od ustalen, sklady juz sa. Ot miejscami potwierdzen brakuje...
Zreszta do konca tygodnia to nie uzbierasz nawet minimum wypowiedzi ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-09 09:11:36
Autor: s
FB4 i nowi gracze
Dlaczego akurat do konca tygodnia?

To proste. Bo tak zdecydowalem ;-P

Mamy 1,5 miesiaca do rozpoczecia
rozgrywek,

Tak, ale i w perspektywie organizacje od fb1 do fb4.
A sam widzisz, w jakim tempie to wszystko sie odbywa.

wiec ja tam nie czuje presji czasu, zwlaszcza, ze niezaleznie
od ustalen, sklady juz sa. Ot miejscami potwierdzen brakuje...

A mnie jakos nie przeszkadza, ze dajemy sobie margines czasowy. Ot, takie zboczenie ;-)

Zreszta do konca tygodnia to nie uzbierasz nawet minimum wypowiedzi ;-)

Nie ma pojecia "minimum wypowiedzi".
Kto sie wypowie, tego glos rozwazymy.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-09 01:10:52
Autor: Leszczur
FB4 i nowi gracze
On 9 Wrz, 09:11, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Zreszta do konca tygodnia to nie uzbierasz nawet minimum wypowiedzi ;-)

Nie ma pojecia "minimum wypowiedzi".

Jest. 1 wypowiedz jednym półsłowkiem stanowi takie minimum. ;-)

Kto sie wypowie, tego glos rozwazymy.

"...i odrzucimy jesli jego zdanie bedzie niezgodne z naszym."
Chyba zapomniales dokonczyc ostatniego zdania, wiec musialem zrobic to
za Ciebie ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-09-09 12:33:10
Autor: s
FB4 i nowi gracze
Nie ma pojecia "minimum wypowiedzi".

Jest. 1 wypowiedz jednym półsłowkiem stanowi takie minimum. ;-)

Nie ma.
Jezeli nikt sie nie wypowie na jakas sonde, tez jakos to przezyje :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-09 06:07:54
Autor: Wojtek J.
FB4 i nowi gracze
Trzecia aktualizacja:
[...]

8. Lucas Suns - lucasmistrz - potwierdzone

21. Mariusz Stachowiak

Data: 2010-09-09 06:34:14
Autor: frolow
FB4 i nowi gracze
On 9 Wrz, 15:07, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
[...]

niewinne pytanie, jakim formatem sie poslugujecie roto czy fantasy
points?

Data: 2010-09-09 06:38:52
Autor: Wojtek J.
FB4 i nowi gracze
niewinne pytanie, jakim formatem sie poslugujecie roto czy fantasy
points?

fantasy points:

Field Goals Attempted (FGA) -0.9
Field Goals Made (FGM) 2
Free Throws Attempted (FTA) -1.5
Free Throws Made (FTM) 2
3-point Shots Made (3PTM) 1
Points Scored (PTS) 1
Offensive Rebounds (OREB) 2.5
Defensive Rebounds (DREB) 2
Assists (AST) 2.5
Steals (ST) 3
Blocked Shots (BLK) 3
Turnovers (TO) -2

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-09 06:43:59
Autor: frolow
FB4 i nowi gracze
On 9 Wrz, 15:38, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
> niewinne pytanie, jakim formatem sie poslugujecie roto czy fantasy
> [...]

dzieki za info, jestem na tak. czekam na dyspozycje

Data: 2010-09-09 10:46:48
Autor: frolow
FB4 i nowi gracze
On 9 Wrz, 15:38, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
> niewinne pytanie, jakim formatem sie poslugujecie roto czy fantasy
> [...]

jeszcze jedno pytanie o formę draftu, węzyk czy licytacja?

Data: 2010-09-09 12:10:43
Autor: Wojtek J.
FB4 i nowi gracze
jeszcze jedno pytanie o formę draftu, węzyk czy licytacja?- Ukryj cytowany tekst -

Ustalimy, jak będziemy w komplecie. Będę proponował licytację. Wydaje
się ciekawsza. Większe emocje i równe szanse dla wszystkich

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-13 01:06:38
Autor: Wojtek J.
FB4 i nowi gracze
W związku ze zmianą formatu lig na 12 osobowe wstępny skaład FB4 ulega
poniższym zmianom. Oczywiście dalej czekamy na ukształtowanie się FB2
i FB3. Oznacza to możliwość przejścia najwyżej rozstawionych graczy do
FB3.

Czwarta aktualizacja:
9. yoyoma (powrót do FB3)
10. Niwa (powrót do FB3)
11. Wroclaw Hawks - tremor (awans do FB3)
12. BasketBoli - Benon (awans do FB3)

1. Disposable Heroes 4 - Wojtek J. (komisarz FB4) - potwierdzone
2. kjubn's Nurses - kjubn - potwierdzone
3. Lopez Team - Ecfour - potwierdzone
4. Lucas Suns - lucasmistrz - potwierdzone
?. szymcio - Szymon
?. YELLONKY MAGIC - lkulakowski
5. Magic Leszno - Ddffsdfd
?. Czarni Słupsk - arekbojakowski

Nowi gracze:
6. Jack
7. Adam Kopaczynski
8. Sebol
9. harrykot
10. HighFlyer
11. frolow
12. Tomasz Kozak
13. siepu
14. Mariusz Stachowiak
15. woocashd
16. Krzysztof Kaiser

Data: 2010-09-15 17:37:09
Autor: Benon
FB4 i nowi gracze
On Sep 13, 9:06 am, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
[...]

Siema - tu Benon od BasketBoli - miło, że o mnie pamiętacie, miło,
że awansuję - oczywiście potwierdzam chęć gry w nadchodzącym sezonie.

Pozdrawiam.

Data: 2010-09-16 02:27:41
Autor: Wojtek J.
FB4 i nowi gracze
On 16 Wrz, 02:37, Benon <beno...@googlemail.com> wrote:
> [...]

Siema - tu Benon od BasketBoli - miło, że o mnie pamiętacie, miło,
że awansuję - oczywiście potwierdzam chęć gry w nadchodzącym sezonie.

A może zostaniesz komisarzem FB3? Potrzeba kogoś, kto się zajmie
organizacją i kontaktami z graczami z zeszłego roku. Jak na razie FB3
leży odłogiem (dwóch potwierdzonych graczy), a w FB4 już 8
zarejestrowanych w Yahoo, a reszta czeka, na to gdzie będą grali.
Założenie ligi na Yahoo, to żadna filozofia. Mogę nawet założyć FB3
(ustawienia jak w FB1 i FB4). Potem przekażę Ci comishowanie i wypiszę
się z ligi.

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-16 04:15:43
Autor: Benon
FB4 i nowi gracze
On Sep 16, 10:27 am, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:

[...]

Pzdr - Wojtek J.- Hide quoted text -

Gdybym był trochę innym człowiekiem, to może,
ale ja niestety zbytnio bym się tym przejmował i jeszcze przez
jakąś głupią pierdołę (typu brak odpowiedzi na maila) nie spałbym
po nocach, a po co mi to wszystko - nie na moje nerwy - do gry
na pewno podejdę poważnie, ale komiszowanie - to nie dla mnie...

Pozdrawiam.

Data: 2010-09-17 08:19:58
Autor: Przemysław Dyjak
FB4 i nowi gracze
On 13 Wrz, 10:06, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
[...]

Gracz Niwa w ubiegłym sezonie zapisał się do FB3 ale nie wziął
udziału, przez caly sezon jego konto było martwe. Proponuje żeby się
upewnić czy w tym sezonie będzie grał bo jeśli nie to zajmuje tylko
miejsce na liście.

pzdr

Data: 2010-09-20 00:42:45
Autor: Wojtek J.
FB4 i nowi gracze
Organizacja FB4.
Gracze zarejestrowani:

1. Disposable Heroes 4 - Wojtek J. (komisarz FB4)
2. kjubn's Nurses - kjubn
3. Lopez Team - Ecfour
4. Lucas Suns - lucasmistrz
5. Magic Leszno - Ddffsdfd
6. Seba
7. harrykot
8. HighFlyer
9. frolow
10. Mariusz Stachowiak
11. woocashd
12. Krzysztof Kaiser

Zaproszenia wysłane również do:
13. Adam Kopaczynski
14. Tomasz Kozak
15. siepu

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-21 03:48:21
Autor: siepu
FB4 i nowi gracze
To co, FB5?
Bo oczywiście po założeniu konta zapomniałem zarejestrować drużynę.

Data: 2010-09-21 04:10:04
Autor: Wojtek J.
FB4 i nowi gracze
On 21 Wrz, 12:48, siepu <spamtu...@wp.pl> wrote:
To co, FB5?
Bo oczywiście po założeniu konta zapomniałem zarejestrować drużynę.

Wygląda, że FB5 nie będzie. Poczekaj, wygląda na to, że będzie
przynajmniej jedno wolne miejsce :)

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-24 16:42:11
Autor: Siner
FB4 i nowi gracze
Czyżbym się po raz drugi z rzędu spóźnił :S

W razie czego, jeżeli będzie jeszcze jakiekolwiek miejsce w najniższej
klasie rozgrywkowej, to się chętnie zapiszę. Gwarantuje poważne
podejście do tematu. Będzie to mój drugi sezon zabawy z ligą fantasy.
W zeszłym sezonie grałem w 4.ligach i w każdej walczyłem do samego
końca. Nawet jak nie szło rewelacyjnie :)

Pozdrawiam i liczę, że się jeszcze coś znajdzie

Data: 2010-09-25 10:02:36
Autor: Wojtek J.
FB4 i nowi gracze
On 25 Wrz, 01:42, Siner <mich.mazu...@gmail.com> wrote:
[...]

Skoro taki z Ciebie poważny zawodnik, to zapraszam do FB4 ;-) Namiary
wysyłam Ci mailem.

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-25 10:43:04
Autor: Siner
FB4 i nowi gracze
On 25 Wrz, 19:02, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
> [...]

> Pozdrawiam i liczę, że się jeszcze coś znajdzie

Skoro taki z Ciebie poważny zawodnik, to zapraszam do FB4 ;-) Namiary

Dzięki, już się zarejestrowałem i czekam cierpliwie na draft :)

Od razu pytanie o aukcje w auto drafcie. Z czym to się je? W zeszłym
sezonie z 4 lig, miałem dwa autodrafty a 2 live'y były na zwykłych
zasadach.

Data: 2010-09-25 11:49:50
Autor: Wojtek J.
FB4 i nowi gracze
On 25 Wrz, 19:43, Siner <mich.mazu...@gmail.com> wrote:

Od razu pytanie o aukcje w auto drafcie. Z czym to się je? W zeszłym
sezonie z 4 lig, miałem dwa autodrafty a 2 live'y były na zwykłych
zasadach.

W FB4 mamy live draft ustawiony na niedzielę 10 października na 21:00.
Jeżeli Cię nie będzie, albo w którymś momencie wyjdziesz z aplikacji
wybór pójdzie z "auto pick". Nie wiem dokładnie jak to działa, ale na
pewno ma związek z maksymalnymi cenami za każdego gracza z Yahoo lub
ustawionymi osobiście. Odpal sobie Mock Draft, może rozgryziesz auto
picki ;-)

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-25 12:49:37
Autor: Siner
FB4 i nowi gracze
On 25 Wrz, 20:49, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
> [...]

pewno ma związek z maksymalnymi cenami za każdego gracza z Yahoo lub
ustawionymi osobiście. Odpal sobie Mock Draft, może rozgryziesz auto

Auto picki to w miarę kumam :)

Ale koncepcja licytacji jest mi nieznana

Data: 2010-09-26 08:05:23
Autor: woocashd
FB4 i nowi gracze
Jesli moglibyscie to usuncie druzyne El_masakros bo ja ja jakims cudem
zrobilem z innego konta czy cos takiego i teraz mam tak jakby dwie.
Nie wiem do konca jak to sie stalo itd :D

Data: 2010-09-26 11:41:41
Autor: Wojtek J.
FB4 i nowi gracze
On 26 Wrz, 17:05, woocashd <wooca...@go2.pl> wrote:
Jesli moglibyscie to usuncie druzyne El_masakros bo ja ja jakims cudem
zrobilem z innego konta czy cos takiego i teraz mam tak jakby dwie.
Nie wiem do konca jak to sie stalo itd :D

"El_masakros" usunięci. Zostali tylko "Napletarianie" ;-)

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-27 08:56:27
Autor: s
FB4 i nowi gracze

Ale koncepcja licytacji jest mi nieznana

  W aukcji gracze kolejno wskazuja zawodnika, ktorego potem liga licytuje. Ten, kto da najwyzsza cene - kupuje zawodnika.

Ale naprawde szkoda plodzic opisow - wchodz w mocka na yahoo i potestuj osobiscie.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-26 07:42:59
Autor: woocashd
FB4 i nowi gracze
Czesc, ja mam pytanie.
Bo jest taka sprawa ze dostaje od was maile te co piszecie w grupie od
fb4, ale nie moge odpisac ani nic. Po kliknieciu tam zeby odpisac na
wiadomosc, pokazuje mi ze nie jestem w lidze...
Czy ktos wie o co chodzi?

Data: 2010-09-06 14:15:22
Autor: wiLQ
FB4 i nowi gracze
Wojtek J. napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

GM teamów 9-12 opuścili swoje drużyny w trakcie sezonu, więc pewnie
nie będą zainteresowani dalszą grą.

... ta druzyna na pewno nie ;-) A to urok grupowych lig, ze co roku zaczynasz od zera, wiec niezaleznie
od tego jak zawaliles poprzedni sezon znow mozesz byc contenderem.

[...]

Um, nie wiem czy to konieczne, ale... dzieki, ze to robisz :-) --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-07 05:12:03
Autor: siepu
FB4 i nowi gracze
Witam
Również chciałbym spróbować i proszę o dopisanie do listy.
Pozdrawiam

siepu

Data: 2010-09-07 13:23:56
Autor: Lopez
FB4 i nowi gracze
W dniu 2010-09-06 09:57, Wojtek J. pisze:
[...]
7. Lopez Team - Ecfour
[...]

Oczywiście spróbuję się poprawić ;)

Pozdrawiam,
Lopez

Data: 2010-09-09 05:29:21
Autor: Lucas
FB4 i nowi gracze
8. Lucas Suns - lucasmistrz
Zgłaszam się do drugiego sezonu. Z niecierpliwością czekam na dalsze
wytyczne. Trzeba będzie się poprawić.

Data: 2010-09-09 12:38:08
Autor: Kriszot
FB4 i nowi gracze
Wojtek J. <w.janowiak@interia.pl> napisał(a):

Nowi gracze:
13. Jack (zg=B3oszenie z "Co z FB2")
14. Pawe=B3 Bykowski (zg=B3oszenie z "Co z FB2")

Zgłaszam  kolejnego nowego GM'a Mariusz Stachowiak do rozgrywek w FB4 lub FB5

Data: 2010-09-09 05:51:20
Autor: HighFlyer
FB4 i nowi gracze
Hejka
Jestem tutaj nowy, zgłosiłem się już do FB 4/5 i chciałbym poprzeć
propozycję gry w lidze 12-zespołowej.
Z niecierpliwością też czekama na draft ;)

Pozdro

Data: 2010-09-30 14:19:33
Autor: harrykot
FB4 i nowi gracze
[...]

Jakbym nie liczył widzę w lidze 13 zespołów.
Ktoś jeszcze wypadnie?

harrykot

Data: 2010-09-30 23:30:08
Autor: Wojtek J.
FB4 i nowi gracze
On 30 Wrz, 23:19, harrykot <koc...@gmail.com> wrote:

Jakbym nie liczył widzę w lidze 13 zespołów.
Ktoś jeszcze wypadnie?

harrykot

Siner jest w trakcie przechodzenia do FB3. Pewnie jeszcze dzisiaj
usunę jego drużyne i ograniczę ligę do 12.

Pzdr - Wojtek J,

Data: 2010-10-01 02:23:42
Autor: Wojtek J.
FB4 i nowi gracze
On 1 Paź, 08:30, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
> [...]

> harrykot

Siner jest w trakcie przechodzenia do FB3. Pewnie jeszcze dzisiaj
usunę jego drużyne i ograniczę ligę do 12.

Rekrutacja do FB4 zakończona. Mamy 12 zarejestrowanych drużyn.

Pzdr - Wojtek J,

FB4 i nowi gracze