FB4 i nowi gracze

Data: 2010-09-06 12:31:37
Autor: s
FB4 i nowi gracze
Nowi gracze:
13. Jack (zgłoszenie z "Co z FB2")
14. Paweł Bykowski (zgłoszenie z "Co z FB2")

Ja wstepnie zglaszam nowego chetnego kolege, Adama Kopaczynskiego.
I dogadam sie jeszcze z Sebolem, czy naprawde czuje sie chetny i gotowy :-)

Jakby co dam mu blogoslawienstwo, wsparcie i potwierdze kandydature :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-06 04:12:26
Autor: kotkot
FB4 i nowi gracze
Ponieważ nie wyszło za bardzo z PASPN, to chętnie spróbuję tu.
Proszę o wpisanie na listę rezerwową FB4.

harrykot

Data: 2010-09-06 04:20:44
Autor: HighFlyer
FB4 i nowi gracze
Witam!
Ja również proszę o wpisanie na listę rezerwową FB4.

Pozdrawiam,
HighFlyer

Data: 2010-09-06 21:46:01
Autor: s
FB4 i nowi gracze
I dogadam sie jeszcze z Sebolem, czy naprawde czuje sie chetny i gotowy :-)

Dobra. Sebol twierdzi, ze nadal chce.
Trudno, najwyzej bede, jak Wojtek, ciagnal drugi team w fb4 :-)

Pozdr
Slawek

FB4 i nowi gracze