FB4 i nowi gracze

Data: 2010-09-06 12:16:52
Autor: Paweł Bykowski
FB4 i nowi gracze

Nowi gracze:
13. Jack (zgłoszenie z "Co z FB2")
14. Paweł Bykowski (zgłoszenie z "Co z FB2")

pawel bykowski sie wycofuje, sorry ale nie jestem pewny jak z czasem w
ciągu roku wiec nie chce zaśmiecac gry.;

pozdro.;

Data: 2010-09-06 12:36:29
Autor: Wojtek J.
FB4 i nowi gracze
On 6 Wrz, 21:16, Paweł Bykowski <piol...@gmail.com> wrote:
> [...]

pawel bykowski sie wycofuje, sorry ale nie jestem pewny jak z czasem w
ciągu roku wiec nie chce zaśmiecac gry.;

Dzięki za informację i szacun za obywatelską postawę ;)

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-07 18:48:24
Autor: wiLQ
FB4 i nowi gracze
Wojtek J. napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> pawel bykowski sie wycofuje, sorry ale nie jestem pewny jak z czasem w
> ciągu roku wiec nie chce zaśmiecac gry.;

Dzięki za informację i szacun za obywatelską postawę ;)

Moze i tak, ale lepsze pytanie brzmi: dlaczego Pawel sie zapisal 5
wrzesnia, a 6 wrzesnia juz nie mial czasu...
Czy tylko mi to wyglada na niechec do FB4? ;-)

--
pzdr
wiLQ

FB4 i nowi gracze