FB4 - reaktywacja?

Data: 2011-11-04 12:30:26
Autor: Wojtek J.
FB4 - reaktywacja?
Nie mogę odszukać klasyfikacji końcowej FB4 za sezon 2010/11, więc
wrzucam ją tutaj...

1. Disposable heroes 4 - Wojtek J. - gra bez prawa awansu
2. Okrutni Siepacze Zła - Piotr Gierszewski - awans do FB3
3. Koty za płoty - tomasz.kociszewski - awans do FB3
4. tekken mania - Seba Mroz - awans do FB3
5. Wielkie Yol - Mariusz Stachowiak
6. Bucky Done Gun - Slam88 - już monitował o reaktywację FB4
7. Or - askesis98
8. Magic Leszno - Ddffsdfd - już monitował o reaktywację FB4
9. Lopez Team -Lopez
10. Warsaw Rangers - adam.kopaczynski - nie dotrwał do ASG
11. Manigaults - qris - nie dotrwał do ASG
12. Napletarianie - woocashd - nie dotrwał do ASG

Ciekawe, czy tym roku też będziemy mieć 48 drużyn?
Jeżeli będą chętni, mogę poprowadzić FB4 na dotychczasoweych zasadach,
tj. bez prawa  awansu ;-) Jeżeli nie, to skupię się na FB1 i keeperku..
Sławek, a Seba będzie grał?

Pzdr - Wojtek

Data: 2011-11-04 13:58:03
Autor: HighFlyer
FB4 - reaktywacja?
On 4 Lis, 20:30, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
[...]

Nie wiem co mam napisać. Jestem gotowy :)

Data: 2011-11-05 00:56:36
Autor: Wojtek J.
FB4 - reaktywacja?
Nie wiem co mam napisać. Jestem gotowy :)
Może zacznij od tego, która drużyna była Twoja ;-)
Pzdr - Wojtek

Data: 2011-11-04 22:34:49
Autor: s
FB4 - reaktywacja?
W dniu 2011-11-04 20:30, Wojtek J. pisze:
[...]

Seba - nie sadze. Teraz fascynuje go Liga Mistrzow. I slusznie, na pohybel Sternowi i innym!!

I teraz pytanie, co z fb3...

Pozdr
Slawek

Data: 2011-11-05 01:04:09
Autor: Wojtek J.
FB4 - reaktywacja?
Aktualizacja 1:
1. Disposable heroes 4 - Wojtek J. - gra bez prawa awansu
2. Okrutni Siepacze Zła - Piotr Gierszewski - awans do FB3 -
potwierdził chęć gry
3. Koty za płoty - tomasz.kociszewski - awans do FB3
-. tekken mania - Seba Mroz - rezygnacja
5. Wielkie Yol - Mariusz Stachowiak  - awans do FB3
6. Bucky Done Gun - Slam88 - potwierdził chęć gry - monitował o
reaktywację FB4
7. Or - askesis98
8. Magic Leszno - Ddffsdfd - potwierdził chęć gry - monitował o
reaktywację FB4
9. Lopez Team -Lopez
-. Warsaw Rangers - adam.kopaczynski - nie dotrwał do ASG, więc nie
wysyłałem zaproszenia
-. Manigaults - qris - nie dotrwał do ASG, więc nie wysyłałem
zaproszenia
-. Napletarianie - woocashd - nie dotrwał do ASG, więc nie wysyłałem
zaproszenia

Pzdr - Wojtek

Data: 2011-12-09 10:47:04
Autor: Wojtek J.
FB4 - reaktywacja?
Panowie,
Niestety ze względów zawodowych nie znajdę w tym sezonie czasu na
FB4... zresztą z FBbest i FB1 też może być krucho :-(. Zgłaszajcie się
do FB3

Pzdr - Wojtek

Aktualizacja 2:

Data: 2011-11-05 12:49:51
Autor: wiLQ
FB4 - reaktywacja?
Wojtek J. napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ciekawe, czy tym roku też będziemy mieć 48 drużyn?

Hmmm, ze tak zapytam, najpierw nie powinna sie organizowac FB3? Bo moze sie okazac, ze FB4 bedzie niepotrzebna...

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2011-11-05 08:16:06
Autor: Wojtek J.
FB4 - reaktywacja?
On 5 Lis, 12:49, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Hmmm, ze tak zapytam, najpierw nie powinna sie organizowac FB3?
Bo moze sie okazac, ze FB4 bedzie niepotrzebna...

Pewnie, że powinna... ale, o ile ciekawiej jest zastanawiać się nad
odpowiedzią na powyższe pytanie już teraz ;-)
Pzdr - Wojtek

Data: 2011-11-26 04:53:34
Autor: HighFlyer
FB4 - reaktywacja?
No to chyba trzeba będzie reaktywować FB4 ;) Hail to the New Season! :D

Data: 2011-12-01 05:47:48
Autor: wooden
FB4 - reaktywacja?
Jeśli są miejsca to ja chętnie dołączę do zabawy. Drużyna: Jednostka

FB4 - reaktywacja?