FBx: steale i busty na dzisiaj.

Data: 2009-11-02 01:10:13
Autor: Leszczur
FBx: steale i busty na dzisiaj.
Mamy juz nieco danych i mozna zaczac sie bawic w stawianie ryzykownych
tez na temat steali i bustow draftu. Ponizsze listy sa ustalone
arbitralnie - bez konkretnych wyliczen, wzorow i godzin spedzonych nad
danymi.

To najpierw wiesci optymistyczne dla pickow pod koniec draftu, lub
pobranych z waiverow:
1. Marc Gasol - 54.2 fpg
2. Louis Williams - 53.5 fpg
3. Aaron Brooks - 52.5 fpg
4. Grant Hill - 49.3 fpg
5. Andray Blatche - 48.5 fpg
6. Channing Frye - 47 fpg
7. Danilo Gallinari - 44.4 fpg
8. Marreese Speights - 42.8 fpg

Powyzsi zawodnicy plasuja sie w Top50 ligi według średnich. Kazdy ma
minimum 3 mecze za pasem.
I o ile ostatnia dwojka moze zdecydowanie stracic na wartosci i wypasc
poza Top100, to pozostali wcale nie muszą mocno obnizyc lotow. Dla
wiekszosci sytuacja w druzynie, lub styl gry zdecydowanie sprzyjaja
utrzymaniu wysokiej produktywnosci.

A teraz czas na biusty:
1. KG - 39.5 fpg
2. Jason Kidd - 36.2 fpg
3. Al Jefferson - 36.2 fpg
4. Amare - 33.4 fpg
5. Manu - 30.2 fpg
6. Tyrus Thomas - 28.8 fpg
7. Scola - 28 fpg
8. Jose Calderon - 25.7 fpg
9. Andre Miller - 21.9 fpg
10. Bogut 19.1 fpg

Dobra - w czolowce bustow mamy wielu gosci albo po powaznych
kontuzjach i operacjach, albo emerytow, ktorzy z czasem powinni sie
nieco rozkrecic (i byc moze rozleciec).
Ale zeby Calderon byl az tak beznadziejny - nie spodziewalem sie w
najczarniejszych scenariuszach.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-02 01:16:51
Autor: Tomasz Waszczyński
On 2 Lis, 10:10, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
[...]

Do bustów trzeba jeszcze dodać Rose'a - 26,5, o czym zawiadamiam z
niesmakiem :-/ Swoją drogą nie mogłem wyjść z zadziwienia, że po meczu
z Bostonem komentatorzy zachwycali się jego grą, gdy ja widziałem
totalny piach. Jednak fantasy całkowicie zmienia percepcję :)

Pzdr. Washko

Data: 2009-11-02 01:22:23
Autor: Leszczur
On 2 Lis, 10:16, Tomasz Waszczyński <was...@washko.org> wrote:
> [...]

z Bostonem komentatorzy zachwycali się jego grą, gdy ja widziałem
totalny piach. Jednak fantasy całkowicie zmienia percepcję :)

Masz racje Rose tez powinien sie tam znalezc (i mam ten sam problem co
Ty).
Mam nadzieje, ze to tylko efekt nie doleczonej jeszcze kontuzji.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-02 21:49:49
Autor: wiLQ
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

To w takim razie sie nie liczy ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-03 04:16:00
Autor: Jacenty
FBx: steale i busty na dzisiaj.
A gdzie Kaman ? 53.7 fpg

Data: 2009-11-03 13:21:35
Autor: s
FBx: steale i busty na dzisiaj.
Jacenty pisze:
A gdzie Kaman ? 53.7 fpg

A bo Kaman to takie nie do konca zaskoczenie.
Mozna bylo podejrzewac, ze bedzie szalec, ale wszyscy sie bali urazowosci.
A gdy Kaman nie jest w pelni zdrowy - jego produkcja siada.

W kazdym razie, biorac pod uwage, ze faktycznie sie go troche wystraszylismy i brany byl daleko - na pewno zasluguje na status steala na dzis.

Pozdr

Data: 2009-11-03 04:27:58
Autor: Leszczur
On 3 Lis, 13:21, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Jacenty pisze:

> [...]

W kazdym razie, biorac pod uwage, ze faktycznie sie go troche
wystraszylismy i brany byl daleko - na pewno zasluguje na status steala

Nie zasluguje. Jak to powiedzial Bart? "To moj watek i ja bede tu
decydowal co i jak"? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-03 13:34:48
Autor: s
FBx: steale i busty na dzisiaj.
Nie zasluguje. Jak to powiedzial Bart? "To moj watek i ja bede tu
decydowal co i jak"? ;-)

No dobra, masz racje (o cholera, drugi raz to dzis przyznalem, chyba musze to jakos wykorzystac :D).
Kaman ssie.

Ktos chce te lajze sprzedac?

Pozdr

Data: 2009-11-03 04:36:38
Autor: Leszczur
On 3 Lis, 13:34, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Nie zasluguje. Jak to powiedzial Bart? "To moj watek i ja bede tu
> decydowal co i jak"? ;-)

No dobra, masz racje (o cholera, drugi raz to dzis przyznalem, chyba
musze to jakos wykorzystac :D).

Dobra - mozemy te wiekopomna chwile uczcić jakims dealem.
Chcesz spylić Gasola? Robili mu badanie i ma naderwany miesien, wiec
szybko nie wroci.

Kaman ssie.

Yup.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-03 13:42:12
Autor: s
Leszczur pisze:
[...]

Wiem.
Nie spodziewam sie, ze cos zacznie isc po mojej mysli w najblizszym czasie w kipie, wiec zadne to zaskoczenie.

Rozmawiac oczywiscie zawsze mozna.

Pozdr

FBx: steale i busty na dzisiaj.