FC Barcelona vs. Real Madryt

Data: 2010-10-20 18:42:31
Autor: Dawid R
FC Barcelona vs. Real Madryt
Jakie waszym zdaniem szanse na obrone tytulu mistrza hiszpanii ma FC Barcelona?

Czy Real zdetronizuje druzyne Pepa Guardioli?

A moze Valencia zaskoczy wszystkich?

Piszcie jestem bardzo ciekawy waszego zdania na temat tego sezonu la liga. ;-) pzdr.

Data: 2010-10-20 19:17:17
Autor: Regius
FC Barcelona vs. Real Madryt

Jakie waszym zdaniem szanse na obrone tytulu mistrza hiszpanii ma FC Barcelona?

Czy Real zdetronizuje druzyne Pepa Guardioli?

A moze Valencia zaskoczy wszystkich?

Moim zdaniem jednak w tym sezonie Real ,z meczu na mecz prezentują się coraz lepiej , zresztą od sezonu 2003/04 kiedy to ostatni raz Valencia zdobyła mistrzostwo , Real i Barcelona na zmianę co 2 lata zmieniają się
jeśli chodzi o tytuł.Dwa ostatnie lata Barcelona była na topie więc prawo seri nakazuje aby tym razem to był Real...
Osobiście mam nadzieję ,że jednak będzie to Valencia ale na razie to nie wykonalne chyba,że zaczną grać tak samo dobrze w drugich połowach jak w pierwszych bo w tym sezonie to w pierwszej jak i drugiej połowie zawsze dwie różne drużyny...

Pozdrawiam

FC Barcelona vs. Real Madryt