FC Porto: Falcao

Data: 2009-10-21 22:14:36
Autor: Viking
FC Porto: Falcao
Czy to ten sam Falcao ktory byl najlepszym futsalowcem pare lat z rzedu? bodajze 2005-2007?
notabene fajny tytul na wybiorczej "LM: Po zejsciu Kosowskiego Porto odrobilo straty"
a tu sie okazuje ze kosowski w 37 minucie zostal zmieniony bo byl taki kiepski:P

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-10-22 04:27:12
Autor: manolo
FC Porto: Falcao
Viking pisze:
[...]

Trudno mi jednoznacznie stwierdzić, bo LM nie oglądam, ale chodzi chyba o tego pana...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Radamel_Falcao
Raczej nie miał wiele wspólnego z futsalem.
Chyba że potrafił to pogodzić z grą w River :)
Nadmienię, że bardzo dobrą grą.
"Załatwienie" Botafogo w rewanżowym meczu Copa Sudamericana to do dziś jedno z moich ulubionych spotkań.
http://www.youtube.com/watch?v=N0Gy9HDlzJw
1:0 w plecy na wyjeździe, a potem kilka fajnych historii.
Stracone bramki, gra w 9.
Pamiętam że darłem ryja jak oszalały, chociaż noc już głęboka była :)

Zerknąłem na statystki z meczu i widzę że został w 87. minucie zmieniony na innego byłego gracza River Plate, Ernesto Fariasa i... chyba zacznę śledzić to Porto :)

Tytuł w Wyborczej to jakieś jawne robienie z ludzi idiotów. O ile Kosowski nie zszedł w wyniku kontuzji.
Jeśli jest tak jak piszesz, to kolejny poziom "leadowej" żenady został przekroczony. Pościg za Faktem trwa.

A kontynuujÄ…c prywatÄ™...
Senoras y senores, w niedzielÄ™ mamy Superclasico.
River-Boca.
Sopcasty w dłoń, kieliszek argentyńskiego Caberneta w drugą i... miłych wrażeń na koniec weekendu :)

Data: 2009-10-22 08:13:30
Autor: Viking
FC Porto: Falcao

"manolo" <man.olo@gazeta.pl> wrote in message
[...]

no wlasnie rzecz w tym ze ten futsallowy falcao mial isc do duzej pilki i wlasnie chyba do river plate:)
ale jzu wiem ze to nie ten sam bo ja mam na mysli brazylijczyka a w porto jest kolumbijczyk:)
BTW wbij na youtube falcao i ozbacz co gosciu robi:)