FD-MC21 działa, FD-M513-nie. Jest jakis sposob?

Data: 2010-04-05 12:09:13
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
FD-MC21 działa, FD-M513-nie. Jest jakis sposob?
On 5 Kwi, 20:35, karbar <kar...@wp.pl> wrote:
Jest na to jakiś patent? Czy jedyne wyjście to wrócić do Alivio, której
montaż i regulacja przy manetkach z microindexem trwa jakieś 5 minut :).
Maksymalny blat: Deorka ma max. 44/48T, a Alivio max 42T. Dodatkowo
rozne pojemnosci.
Moze problem tkwi w tym ze nie mozna wsadzic mniej niz maksimum:) ?

Data: 2010-04-05 21:19:50
Autor: karbar
Michał 'miok' Rzeźnik pisze:
[...]

Dokładnie, o to chodzi!

Ale mam w związku z tym pytanie. Do swojej korby 22/32/42 wrzucam blat 44. Deorka według specyfikacji powinna to obsłużyć. Tylko czy nie będzie tak czy siak ocierała na średniej zębatce?

Różnica między średnią i maksymalna a także rozmiar maksymalnej jest zgodny ze specyfikacją, ale 32 to jest nadal 32. Chodzi o to, czy nie będzie takiego samego efektu, jak przy mojej aktualnej korbie i przerzutce ustawionej wysoko nad blatem?

pozdrawiam
karbar

Data: 2010-04-05 12:26:49
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
On 5 Kwi, 21:19, karbar <kar...@wp.pl> wrote:
Michał 'miok' Rzeźnik pisze:

> [...]

będzie takiego samego efektu, jak przy mojej aktualnej korbie i
przerzutce ustawionej wysoko nad blatem?
Mam taki zestaw (22-32-44) i przerzutka przednia (Deorka, a teraz LX)
chodzi bez problemow.

Data: 2010-04-05 21:34:31
Autor: karbar
Michał 'miok' Rzeźnik pisze:
[...]

Ok. Dzięki za info. Przy zmianie napędu rozejrzę się za blatem 44.

pozdrawiam
karbar

FD-MC21 działa, FD-M513-nie. Jest jakis sposob?