FED odmówił Niemcom zwrotu ich złota

Data: 2013-05-01 02:20:25
Autor: mcmlxxi.xi.xi
FED odmówił Niemcom zwrotu ich złota
Amerykanski FED odmówił Niemcom zwrotu złota, amerykanie nie mają już złota, http://tnij.org/vi4z http://wolnemedia.net/gospodarka/fed-odmowil-zwrotu-niemieckiego-zlota/
Naszego złota w Londynie podobno też już nie ma.

Data: 2013-05-01 03:58:00
Autor: Leming Show
On 1 Maj, 11:20, mcmlxxi.xi...@gmail.com wrote:
Amerykanski FED odmówił Niemcom zwrotu złota, amerykanie nie mają już złota,http://tnij.org/vi4zhttp://wolnemedia.net/gospodarka/fed-odmowil-zwrotu-niemieckiego-zlota/
Naszego złota w Londynie podobno też już nie ma.

Kiedy chinczycy polamali sobie wiertla na "zloto-wolframowych"
amerykanskich sztabkach to niemcy zrobili calkiem slusznie zadajac
sprowadzenia rezerw. Jak widac sa problemy:) Oczywiscie rzad Polski
nie smie watplic w uczciwosci bankow amerykanskich czy brytyjskich,
nie ma takich jaj jak ma kanclerz niemiec.  Tyle tych wojen bylo, a
one kosztuja:)

Data: 2013-05-01 13:16:03
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-05-01 11:20, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
Amerykanski FED odmówił Niemcom zwrotu złota, amerykanie nie mają już złota, http://tnij.org/vi4z
http://wolnemedia.net/gospodarka/fed-odmowil-zwrotu-niemieckiego-zlota/
Naszego złota w Londynie podobno też już nie ma.

Ła, ha, ha ha... syjoniści w Ameryce okradli wszystkich...
Kolos na glinianych nogach, wybudował Amerykę za czyjeś złoto...

Data: 2013-05-01 13:27:03
Autor: LeonKame
W dniu 2013-05-01 13:16, Gonzalez pisze:
[...]

A swistak dalej drukuje te dulary dla frajerow.

Data: 2013-05-01 05:05:32
Autor: Leming Show
FED odmówił Niemcom zwrotu ich złota
> Ła, ha, ha ha... syjoniści w Ameryce okradli wszystkich...
> Kolos na glinianych nogach, wybudował Amerykę za czyjeś złoto....

A swistak dalej drukuje te dulary dla frajerow.

Korea Pn tez drukowala.

Nie uczyłeś się chemii?
Co się stanie jak wystawisz żelazo na działanie powietrza? Zardzewieje
Co się stanie jak wystawisz złoto na działanie powietrza? Zniknie!!!

Ja uczylem sie przyrody. Nic w niej nie ginie, tylko zmienia
wlasciciela:)

Data: 2013-05-01 14:03:42
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-05-01 13:27, LeonKame pisze:
[...]

Hmm, jeśli te złoto niemieckie było z żydowskich zębów, to se odebrali...

Data: 2013-05-01 05:11:27
Autor: Leming Show
FED odmówił Niemcom zwrotu ich złota
Hmm, jeśli te złoto niemieckie było z żydowskich zębów, to se odebrali...

Slusznie, ale skat teraz grecy sobie odbiora? Kolejnosc dziobania
musiala byc zachowana, dla grekow ziarna braklo:) Zreszta niemcy nie
byli przyjaznie nastawieni na zwrot zlota grekom. Taki grecki
smolensk:) Szkola angielskich krolow: bierzesz co sie da, nazywasz
"moje" i po sprawie.

Data: 2013-05-01 13:41:52
Autor: the_foe
[...]

To jest prawo uniwersalne, cybernetyczne. W ekonomii nazywane jest "runem na banki" , w fizyce "teoria względności" (kilo złota jest lekkie jak piórko), w medycynie "placebo" (widok złota postawi do pionu nawet umierajacego), w religii "wiara przenosi góry" (nawet inwalida bez rąk i nóg szybko uwinie się ze "zniknięciem" góry złota) itd... ;)

--
@foe_pl

FED odmówił Niemcom zwrotu ich złota