FERGUSON AF-5018 CI

Data: 2013-08-22 18:58:19
Autor: Kamil
FERGUSON AF-5018 CI
Witam

Prosze o opinię o tym tunerze:

http://www.yansat.pl/index.php/239/249

Pozdrawiam

Data: 2013-08-23 07:23:29
Autor: pawell32
FERGUSON AF-5018 CI
W dniu 2013-08-22 18:58, Kamil pisze:
Witam

Prosze o opinię o tym tunerze:

http://www.yansat.pl/index.php/239/249

a po co Ci taki staroć, muzeum otwierasz?

Data: 2013-08-24 15:38:02
Autor: Kamil
FERGUSON AF-5018 CI
Użytkownik "pawell32" napisał:

a po co Ci taki staroć, muzeum otwierasz?

To muzeum działa sprawnie i szybko. Ma przyjazną obsługę. Potrzebuję tylko FTA.
Mam nowy tuner combo. Działa koszmarnie. Skanowanie satelit trwa 20 razy
wolniej, niż w tym Fergusonie. W ogóle ma soft do obsługi o d... potłuc. Kanały
naziemne wymieszane z satelitarnymi na jednej liście. Ulubionych nie można
edytować, itg, itp. Jednym słowem szajs. Zresztą programiści softu do tunerów to
jacyś ludzie ograniczeni. Po co w tunerze bez slotu na kartę descramblującą
opcja wyszukiwania kanałów kodowanych? Można mnozyć te dziwactwa.

Pozdrawiam

Data: 2013-08-24 19:57:07
Autor: Cavallino
FERGUSON AF-5018 CI

Użytkownik "Kamil" <kamil@neostrada.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5218b743$0$1218$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Pewnie Ty wiesz lepiej jakie są potrzeby KAŻDEGO użytkownika niż oni?
A może jednak potrafią szerzej spojrzeć na sprawę niż Ty, choćby dlatego że Tobie coś się może wydawać, a oni zajmują się tym zawodowo?
Nikt na soft pewnie nie poświęca zbyt wiele kasy, to i rezultat jest jaki jest.
Kiedyś tunery były droższe, to i programistom można było zapłacić GODNIE.
Chińczyk zrobi Ci tak jak zamówisz, chcesz tanio, to dostaniesz byle jak.

Po co w tunerze bez slotu na kartę descramblującą
opcja wyszukiwania kanałów kodowanych?

A choćby po to, żeby obejrzeć okna niekodowane na kanałach jak najbardziej kodowanych.

Można mnozyć te dziwactwa.

Nie wszystko czego ktoś nie ogarnia jest dziwactwem.

Data: 2013-08-25 03:27:17
Autor: Kamil
FERGUSON AF-5018 CI
Użytkownik "Cavallino" napisał:

Pewnie Ty wiesz lepiej jakie są potrzeby KAŻDEGO użytkownika niż oni?

Pewnie część ludzi odczuwa potrzebę godzinnego skanowania zamiast kilku minut. I
nie widzi potrzeby ułożenia favorites w swojej kolejności. Ja jednak dziwiłbym
się takiemu podejściu. Dodam jeszcze, że w omawianym combo nie mozliwości wyboru
kanału klawiszami numerycznymi, mimo tego że są. Wyłącznie sekwencyjnie góra
dół. I nie ma opcji powrotu do wcześniej oglądanego kanału. A to standard.

> Po co w tunerze bez slotu na kartę descramblującą
> opcja wyszukiwania kanałów kodowanych?

A choćby po to, żeby obejrzeć okna niekodowane na kanałach jak najbardziej
kodowanych.

To rzeczywiście istotna potrzeba. Daj spokój.

Nikt na soft pewnie nie poświęca zbyt wiele kasy, to i rezultat jest jaki
jest.

No właśnie. Jest jaki jest, czyli gówniany. To dziwne bo są juz przecież wzorce.
Nie trzeba za każdym razem wynajdować koła. Zresztą taki soft to prościzna.
Kilka kB. Na miliony sprzedawanych przez danego producenta tunerów 10 tys $ to
fraszka. Jeśli miałbym narzędzia to mogę zrobić taki soft w 3 dni.

Pzdr

Data: 2013-08-25 08:40:46
Autor: Cavallino
FERGUSON AF-5018 CI

Użytkownik "Kamil" <kamil@neostrada.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52195d81$0$1250$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "Cavallino" napisał:

Pewnie Ty wiesz lepiej jakie są potrzeby KAŻDEGO użytkownika niż oni?

Pewnie część ludzi odczuwa potrzebę godzinnego skanowania zamiast kilku minut.

Wyłączyć nie idzie?

A choćby po to, żeby obejrzeć okna niekodowane na kanałach jak najbardziej
kodowanych.

To rzeczywiście istotna potrzeba.

Przy fta, zwłaszcza polskim,  to może być jedyna sensowna pozycja do obejrzenia.

Daj spokój.

To że tobie coś nie jest potrzebne, to nie znaczy że ma go nie być.
Twoje zachcianki też nie wszystkim byłyby potrzebne, więc czemu się dziwisz, że nie są zrealizowane?

[...]

No właśnie, większy nie może być, bo

Na miliony sprzedawanych przez danego producenta tunerów

Miliony tego samego typu?
Czy zakładasz, że wszystkie są zgodne programowo i sprzętowo, że ten sam soft na nich pójdzie?

10 tys $ to
fraszka. Jeśli miałbym narzędzia to mogę zrobić taki soft w 3 dni.

I pewnie problem w tym, że nikt nie chce wydać tych 10 tys usd.

Data: 2013-08-25 16:17:33
Autor: Kamil
FERGUSON AF-5018 CI
Użytkownik "Cavallino" napisał:

To że tobie coś nie jest potrzebne, to nie znaczy że ma go nie być.
Twoje zachcianki też nie wszystkim byłyby potrzebne, więc czemu się dziwisz,
że nie są zrealizowane?

Problem w tym, ze realizowane są rzeczy niepotrzebne, a nie ma potrzebnych.

Miliony tego samego typu?
Czy zakładasz, że wszystkie są zgodne programowo i sprzętowo, że ten sam
soft na nich pójdzie?

Tak. Wszystkie na jednym procesorze i sofcie. Dla zmylenia przeciwnika w nieco
róznyxh obudowach i pod innymi nazwami. I dlatego w tunerach bez slotu na
descramble jest ten sam soft.

Pzdr

FERGUSON AF-5018 CI