FFF Piknik '2009 - j. Białe - baza CRAZY SHARK

Data: 2009-06-01 07:08:08
Autor: Duch [www.frogmen.pl]
FFF Piknik '2009 - j. Białe - baza CRAZY SHARK
Postanowiliśmy jako FFF Team reaktywować nasz doroczny Piknik, który
odbywał się na początku wakacji.

W tym roku FFF Piknik' 2009 przypada na weekend 18-19 lipca 2009.

Najnowsze informacje będziemy podawać aktualizując opis pikniku:
http://www.frogmen.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=174&Itemid=28

W czasie pikniku jak zawsze będzie mnóstwo sprzętu do pooglądania i
przetestowania, można będzie również porozmawiać bezpośrednio z
dystrybutorami oraz producentami sprzętu. W planie są również konkursy
z nagrodami, ognisko, filmy na telebimie, wykłady i wiele innych
atrakcji.

Lista sponsorów:
CENTRUM NURKOWE CRAZY SHARK
SANTI DIVING
YELLOWDIVING
SCUBATECH

Poniżej prezentujemy listę sprzętu, który będzie można obejrzeć i
przetestować:

   1. Suche Skafandry i Ocieplacze SANTI
   2. Suche skafandry i Ocieplacze DUI
   3. Rebreather-y Buddy Inspiration
   4. Latarki SALVO
   5. Latarki NIGHT RIDER
   6. Latarki YELLOWDIVING
   7. Latarki GRALMARINE
   8. Skutery podwodne SALVO
   9. Skutery podwodne SILENT SUBMERGE
  10. Skutery podwodne GAVIN
  11. Zestawy skrzydeł AGIR
  12. Zestawy skrzydeł ANHINGA
  13. Zestawy skrzydeł AQUATEC X-WING
  14. Twinsety ECS
  15. Butle aluminiowe LUXFER
  16. Komputery nurkowe VR3
  17. Komputery nurkowe LIQUIVISION X1
  18. Komputery nurkowe OSTC HEINRICHSWEIKAMP
  19. Zestawy ogrzewania podwodnego KLAN
  20. Zestawy ogrzewania podwodnego YELLOWDIVING
  21. Zestawy ogrzewania podwodnego TECHDIVING/LOLA

Plan FFF Piknik' 2009

Sobota:
9:00 - przyjazd uczestników pikniku
9:00 - 20:00 - nurkowania, testowanie sprzętu, konkursy z nagrodami
11:00 - warsztaty nurkowania w suchym skafandrze - prowadzenie Piotr
Dusza "Duch"
13:00 - warsztaty nurkowania z twinsetem i stagem - prowadzenie
Sebastian Mroczkowski "Styx"
15:00 - wyścigi skuterami
17:00 - warsztaty poręczowania, wycinania, strzelanai boji -
prowadzenie Łukasz Potyra "Judas"
20:00 - ognisko z kiełbaskami i kociołkiem gulaszu
20:30 - wykład
21:00 -  filmy
24:00 - formalne zakończenie dnia - nieformalnie impreza trwa nadal

Niedziela:
9:00 - rozpoczęcie dnia kolejnego
9:00 - 16:00 - nurkowania, testowanie sprzętu, konkursy z nagrodami
11:00 - 15:00 - warsztaty "Skilsy & Deco Wars" - prowadzenie "Duch",
"Styx", "Judas"
17:00 - 18:00 wręczenie nagród i oficjalne zakończenie FFF Piknik
'2009

Impreza jest organizowana jako niekomercyjna, bezpłatny jest cały
sprzęt udostępniany do testów, udział w konkursach z nagrodami, gulasz
z ogniska i kiełbaski.

Uczestnicy płacą opłatę bazową oraz za nabijane gazy i wypożyczany w
bazie sprzęt.

Data: 2009-07-01 12:42:02
Autor: Duch
FFF Piknik '2009 - j. Białe - baza CRAZY SHARK
Przypominam że jeszcze tylko 2 tygodnie do Pikniku FFF '2009

Program (update)
[...]
17:00 - warsztaty poręczowania, wycinania, strzelania bojki -
prowadzenie Łukasz Potyra "Judas"
20:00 - ognisko z kiełbaskami i kociołkiem gulaszu
20:30 - wykłady i prezentacje (PSAI, SWA, FFF)
22:00 - filmy
24:00 - formalne zakończenie dnia - nieformalnie impreza trwa nadal

Niedziela:
9:00 - rozpoczęcie dnia kolejnego
11:00 - 12:30 - Warsztaty EFR - prowadzone przez SWA
[...]
_________________
Pozdro Piotr Dusza "Duch"
Freak F R O G M E N Friends
PSAI Facility #6

Expedition Trimix Instructor
Advanced Gas Bleder Instructor
Wreck, Ice, Deep, Dry Suit etc. Instructor
PSAI; TDI; SDI

Data: 2009-07-03 05:28:49
Autor: Duch
FFF Piknik '2009 - j. Białe - baza CRAZY SHARK
Witam,
Chętnych do udziału w warsztatach proszę o zapisywanie się na nie
wcześniej - ilość miejsc ze względów czasowo-organizacyjnych jest
ograniczona.
Zapisać można się na stronie FFF lub wysyłając maila do mnie:
duch@frogmen.pl lub poprzez zgłoszenie się w tym wątku

Dodatkowe informacje:
Bieżąca lista nagród do zdobycia/wygrania na Pikniku:
Automat oddechowy R 5 TEC
2 * Maska
2 * Nóż
2 * Latarka backupowa
Kurs suchego skafandra
Kurs Nitrox Diver
Latarka K2Max
i lista cały czas rośnie

Data: 2009-07-07 13:36:48
Autor: Duch
FFF Piknik '2009 - j. Białe - baza CRAZY SHARK
Do ekipy dołączy też Smok.

Rysiek pokaże sprzęt który kiedyś używało się do nurkowań - będą
automaty oddechowe Mors, Kajman, pełną maskę Draeger z odpowiednimi
AO, Medicin technik z zaworami z dołu. Busolę sferyczną i nóż Grisbi
La'Spirotechnique (poprzednik Aqualung), AO nadciśnieniowy

Będzie też można pod opieką zanurkować w tym sprzęcie - takie old-demo-
nurki zrobić

Pozdrawiam

d...@frogmen.pl lub poprzez zgłoszenie się w tym wątku

Data: 2009-07-12 11:23:26
Autor: Duch
FFF Piknik '2009 - j. Białe - baza CRAZY SHARK

Noclegi nad Białym:
POLE NAMIOTOWE na terenie bazy
Pokoje gościnne w Lucieniu (2 TPL) - restauracja Pokusa - tel. 024
236-40-03, 669425 371
Pokoje Gościnne "Pod Dębami" - tel. 024 235-21-24, 606 131 570
Pokoje gościnne w miejscowości Białe - tel. 609 294 281 (Krzysztof
Gątarski)

Data: 2009-07-13 02:43:42
Autor: Duch
FFF Piknik '2009 - j. Białe - baza CRAZY SHARK
Z ostatnich informacji:
Swoją obecność na Pikniku  FFF zapowiedział również Jarek Krzyżak -
autor książki Medycyna dla nurków.
Jarek wystąpi w sobotnim panelu wieczornych prezentacji.

Pozdrawiam

Data: 2009-07-14 19:44:46
Autor: in for
Menu
Podczas pikniku FFF Crazy Shark zaprasza na kociołki z ogniska:

Sobota:

flaki - wczesne popołudnie
kapusta myśliwska - późne popołudnie
biały barszcz z jajkiem - wieczór

Niedziela

Bigos - południe
Barszcz czerwony z uszkami - późne popołudnie

Poza tym dostatek kiełbas, kaszanek, karkówek, boczków.

Pozdrawiam,
Jacek Kurzątkowski
tel. 513-129-887

Data: 2009-07-15 09:47:09
Autor: in for
Dojazd do bazy

Poniżej są opisane trasy dojazdu do bazy:

http://www.shark.net.pl/jpg/dojazd.doc

Ze względu na przebudowę dróg, w szczególności ruch wahadłowy przed Babskim
Jadłem, najlepiej jest wybrać trasę nr 1, wariant dojazdu przez Soczewkę. Dalej
na Włocławek, aż do Starego Duninowa i tu w lewo na Gostynin, tuż przed
Lucieniem znów w lewo, drogowskaz Białe 2.

Wszystkie nurkowozy oraz wysoko zawieszone samochody terenowe z GPS'ami
najszybciej dojadą przez las, przez miejscowość Sendeń (ta trasa jest krótsza o
10 km). Do Sendenia można dojechać zarówno przez Łąck (zjazd z ronda w prawo),
jak i przez Soczewkę (tu w lewo).

Naprowadzanie dla zabłąkanych: 513-129-887 - Jacek

Pozdr.,
Jacek Kurzątkowski

Data: 2009-07-19 15:16:38
Autor: in for
Podziękowania oraz księgagości

Szczególne podziękowania dla Ducha za nakręcenie super imprezy, a także dla wszystkich wymienionych niżej prelegentów i wystawców.

Dla Jarosława Krzyżaka za zachęcanie uczestników pikniku do bezpiecznego nurkowania mimo swych obowiązków rodzinnych.

Dla Ryszarda Czarneckiego za robiącą ogromne wrażenie wystawę rarytasów nurkowych, a także za to, że jako jedyny uczestnik festynu zachował zdrowy rozsądek w ten upalny dzień i zanurkował na golca, jak to kiedyś bywało :). Warto nadmienić, że Rysiek w trakcie tego nurkowania nie tylko znalazł pod wodą 5 dych, ale także naszą platformę, którą 3 lata temu porwał sztorm na jeziorze.

Serdeczna prośba do uczestników imprezy o wpis do księgi gości Crazy Shark:

http://tinyurl.com/nyvrx7

Pozdrawiam,
Jacek Kurzątkowski