FFF Piknik '2009 - j. Białe - baza CRAZY SHARK

Data: 2009-07-01 12:42:02
Autor: Duch
FFF Piknik '2009 - j. Białe - baza CRAZY SHARK
Przypominam że jeszcze tylko 2 tygodnie do Pikniku FFF '2009

Program (update)
Sobota:
9:00 - przyjazd uczestników pikniku
9:00 - 20:00 - nurkowania, testowanie sprzętu, konkursy z nagrodami
11:00 - warsztaty nurkowania w suchym skafandrze - prowadzenie Piotr
Dusza "Duch"
13:00 - warsztaty nurkowania z twinsetem i stagem - prowadzenie
Sebastian Mroczkowski "Styx"
15:00 - wyścigi skuterami
17:00 - warsztaty poręczowania, wycinania, strzelania bojki -
prowadzenie Łukasz Potyra "Judas"
20:00 - ognisko z kiełbaskami i kociołkiem gulaszu
20:30 - wykłady i prezentacje (PSAI, SWA, FFF)
22:00 - filmy
24:00 - formalne zakończenie dnia - nieformalnie impreza trwa nadal

Niedziela:
9:00 - rozpoczęcie dnia kolejnego
11:00 - 12:30 - Warsztaty EFR - prowadzone przez SWA
9:00 - 16:00 - nurkowania, testowanie sprzętu, konkursy z nagrodami
11:00 - 15:00 - warsztaty "Skilsy & Deco Wars" - prowadzenie "Duch",
"Styx", "Judas"
17:00 - 18:00 wręczenie nagród i oficjalne zakończenie FFF Piknik
'2009
_________________
Pozdro Piotr Dusza "Duch"
Freak F R O G M E N Friends
PSAI Facility #6

Expedition Trimix Instructor
Advanced Gas Bleder Instructor
Wreck, Ice, Deep, Dry Suit etc. Instructor
PSAI; TDI; SDI

Data: 2009-07-03 05:28:49
Autor: Duch
FFF Piknik '2009 - j. Białe - baza CRAZY SHARK
Witam,
Chętnych do udziału w warsztatach proszę o zapisywanie się na nie
wcześniej - ilość miejsc ze względów czasowo-organizacyjnych jest
ograniczona.
Zapisać można się na stronie FFF lub wysyłając maila do mnie:
duch@frogmen.pl lub poprzez zgłoszenie się w tym wątku

Dodatkowe informacje:
Bieżąca lista nagród do zdobycia/wygrania na Pikniku:
Automat oddechowy R 5 TEC
2 * Maska
2 * Nóż
2 * Latarka backupowa
Kurs suchego skafandra
Kurs Nitrox Diver
Latarka K2Max
i lista cały czas rośnie

Data: 2009-07-07 13:36:48
Autor: Duch
FFF Piknik '2009 - j. Białe - baza CRAZY SHARK
Do ekipy dołączy też Smok.

Rysiek pokaże sprzęt który kiedyś używało się do nurkowań - będą
automaty oddechowe Mors, Kajman, pełną maskę Draeger z odpowiednimi
AO, Medicin technik z zaworami z dołu. Busolę sferyczną i nóż Grisbi
La'Spirotechnique (poprzednik Aqualung), AO nadciśnieniowy

Będzie też można pod opieką zanurkować w tym sprzęcie - takie old-demo-
nurki zrobić

Pozdrawiam

d...@frogmen.pl lub poprzez zgłoszenie się w tym wątku

Data: 2009-07-12 11:23:26
Autor: Duch
FFF Piknik '2009 - j. Białe - baza CRAZY SHARK

Noclegi nad Białym:
POLE NAMIOTOWE na terenie bazy
Pokoje gościnne w Lucieniu (2 TPL) - restauracja Pokusa - tel. 024
236-40-03, 669425 371
Pokoje Gościnne "Pod Dębami" - tel. 024 235-21-24, 606 131 570
Pokoje gościnne w miejscowości Białe - tel. 609 294 281 (Krzysztof
Gątarski)

Data: 2009-07-13 02:43:42
Autor: Duch
FFF Piknik '2009 - j. Białe - baza CRAZY SHARK
Z ostatnich informacji:
Swoją obecność na Pikniku  FFF zapowiedział również Jarek Krzyżak -
autor książki Medycyna dla nurków.
Jarek wystąpi w sobotnim panelu wieczornych prezentacji.

Pozdrawiam