FFF Piknik '2010 - 3-4 lipca baza CRAZY SHARK jezioro Białe

Data: 2010-06-07 13:04:34
Autor: Duch [www.frogmen.pl]
FFF Piknik '2010 - 3-4 lipca baza CRAZY SHARK jezioro Białe
Jak zwykle na początku wakacji FFF Team organizuje nasz doroczny
Piknik.

W tym roku FFF Piknik' 2010 przypada w weekend 3-4 lipca.
W czasie pikniku jak zawsze będzie mnóstwo sprzętu do pooglądania i
przetestowania, można będzie również porozmawiać bezpośrednio z
dystrybutorami oraz producentami sprzętu.
W planie są również konkursy z nagrodami, ognisko, filmy na telebimie,
wykłady i wiele innych atrakcji. W czasie Pikniku będzie można również
złożyć zamówienia na prezentowany sprzęt w promocyjnych cenach, wziąć
udział w warsztatach i dobrze się bawić.

Lista sponsorów:
freak FROGMEN friends
CENTRUM NURKOWE CRAZY SHARK
SCUBATECH
SANTI DIVING

Poniżej prezentujemy listę sprzętu, który będzie można obejrzeć i
przetestować:
* Suche Skafandry i Ocieplacze SANTI
* Suche skafandry i Ocieplacze DUI
* Rebreather-y SENTINEL
* Latarki SeaMonster
* Latarki GRALMARINE
* Skutery podwodne CUDA
* Twinsety Faber i ECS
* Butle aluminiowe LUXFER
* Komputery nurkowe VR3
* Komputery nurkowe LIQUIVISION X1
* Komputery nurkowe OSTC Mk2
* Komputery nurkowe DR5
* Zestawy ogrzewania podwodnego KLAN4Divers
* Zestawy ogrzewania podwodnego TECHDIVING/LOLA
* Płetwy Polski JET - MANTA

Plan FFF Piknik' 2010

Sobota:
9:00 - przyjazd uczestników pikniku
9:00 - 20:00 - nurkowania, testowanie sprzętu, konkursy z nagrodami
11:00 - warsztaty nurkowania w suchym skafandrze - prowadzenie Piotr
Dusza "Duch"
13:00 - warsztaty nurkowania z twinsetem i stagem - prowadzenie
Sebastian Mroczkowski "Styx"
15:00 - wyścigi skuterami
17:00 - warsztaty poręczowania, wycinania, strzelania bojki -
prowadzenie Łukasz Potyra "Judas"
20:00 - ognisko z kiełbaskami i kociołkiem gulaszu
20:30 - wykłady i prezentacje:
* SWA - Safe Water Asociation
* Jarosław Krzyżak - autor książki Medycyna dla nurków
* Nurkowania wrakowe
22:30 - filmy
21:00-24:00 - szisza night

Niedziela:
9:00 - rozpoczęcie dnia kolejnego
11:00 - 12:30 - Warsztaty EFR - prowadzone przez SWA
9:00 - 16:00 - nurkowania, testowanie sprzętu, konkursy z nagrodami
11:00 - 15:00 - warsztaty "Skilsy & Deco Wars" - prowadzenie "Duch",
"Styx", "Judas"
17:00 - 18:00 wręczenie nagród i oficjalne zakończenie FFF Piknik
'2009

Chętnych do udziału w warsztatach proszę o zapisywanie się na nie
wcześniej w dziale "Zapisy"

Podczas pikniku FFF Crazy Shark zaprasza na gorące potrway/kociołki z
ogniska:
Poza tym dostatek kiełbas, kaszanek, karkówek, boczków.

Na Pikniku FFF jak zwykle na konkursach będzie można wygrać różny
sprzęt nurkowy.

Impreza jest organizowana jako niekomercyjna, bezpłatny jest cały
sprzęt udostępniany do testów, udział w konkursach z nagrodami, gulasz
z ogniska i kiełbaski.

Uczestnicy płacą opłatę bazową oraz za nabijane gazy i wypożyczany w
bazie sprzęt.

My jedziemy z namiotami choć można też zarezerwować noclegi
kontaktując się z Bazą Crazy Shark z Jackiem 513-129-887,
centrum@shark.net.pl
lub
Pokoje gościnne w Lucieniu (2 TPL) - restauracja Pokusa - tel. 024
236-40-03, 669425 371
Pokoje Gościnne "Pod Dębami" - tel. 024 235-21-24, 606 131 570
Pokoje gościnne w miejscowości Białe - tel. 609 294 281 (Krzysztof
Gątarski)
_________________
Pozdro Piotr Dusza "Duch"
Freak F R O G M E N Friends
PSAI Technical Training Facility #6

Expedition Trimix Instructor
Advanced Gas Bleder Instructor
Wreck, Ice, Deep, Dry Suit etc. Instructor
PSAI; TDI; SDI

Data: 2010-06-09 14:08:33
Autor: Duch [www.frogmen.pl]
NAJWIĘKSZA IMPREZA PLENEROWA W POLSCE - FFF Piknik '2010 - 3-4 lipca baza CRAZY SHARK jezioro Białe
Lista wystawców, sponsorów i sprzętu który będzie można obejrzeć i
przetestować rośnie z dnia na dzień.

Na dziś wiemy już że będzie:

Lista sponsorów:
freak FROGMEN friends
CENTRUM NURKOWE CRAZY SHARK
SCUBATECH
SANTI DIVING
TECHNIKA PODWODNA
SCUBA SERVICE
OCEAN TECH
SEA MONSTER
GRAL MARINE
YELLOW DIVING

Poniżej prezentujemy listę sprzętu, który będzie można obejrzeć i
przetestować:

* Suche Skafandry i Ocieplacze SANTI
* Suche skafandry i Ocieplacze DUI
* Suche skafandry OTTER
* Suche skafandry Ursuit
* Skafandry Camaro
* Automaty oddechowe Apeks
* Automaty oddechowe Sherwood
* Automaty oddechowe Scubatech
* Rebreather-y SENTINEL
* Skrzydła i sprzęt Halcyon
* Skrzydła i sprzęt TecLine
* Skrzydła i sprzęt DTD
* Skrzydła i sprzęt Anhinga
* Skrzydła i sprzęt TECHDIVING
* Latarki Halcyon
* Latarki Yellow Diving
* Latarki SeaMonster
* Latarki GRALMARINE
* Latarki Ammonite System
[...]

Szczegóły dostępne tutaj:
http://www.frogmen.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=246:fff-piknik-2010-3-4-lipca-j-biae-k-gostynina&catid=1:latest-news&Itemid=59

_________________

Data: 2010-06-15 19:53:19
Autor: jacekplacek
FFF Piknik '2010 - 3-4 lipca baza CRAZY SHARK jezioro Białe
Duch [www.frogmen.pl] <piotr.dusza@gmail.com> napisał(a):
Jak zwykle na pocz=B1tku wakacji FFF Team organizuje nasz doroczny
Piknik.

Wystawiacie też smoka? W zeszłym roku podobno był i się kąpał.

Data: 2010-06-15 13:38:06
Autor: Duch [www.frogmen.pl]
On 15 Cze, 21:53, " jacekplacek" <jacekiala.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Duch [www.frogmen.pl] <piotr.du...@gmail.com> napisał(a):

> Jak zwykle na pocz=B1tku wakacji FFF Team organizuje nasz doroczny
> Piknik.

Wystawiacie też smoka? W zeszłym roku podobno był i się kąpał..

Ryszard zgłosił że będzie

Data: 2010-06-15 20:49:14
Autor:
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Wystawiacie też smoka? W zeszłym roku podobno był i się kąpał.

Dowiesz się kto komu Kajmana regulował, jak się pływa na gaśnicy nurkowej z
pełną maską Draeger i wielu innych nie dostępnych na obecnych kursach informacji.
Znalazłem pod wodą 50 zł i pomost który zniknął jakiś czas temu.

W tym roku będę z fragmentami produkcji jedynego polskiego producenta AO
"manta" Wacław Harchala.
Będzie zestaw tlenowy, maska do komory dekompresyjnej tlenowa. Wygodna
półmaska do kończenia dekompresji tlenowej na powierzchni.
Zastanawiamy się czy pokazywać panel ładowania dla centrów nurkowych,
pochłaniaczy CO2 dla ..... nie pokaże firma Manta. Zbyt profesjonalne jak dla
rekreacyjnego światka.
 W ramach nagród jest przewidziany próbnik ciśnienia, zadania jeszcze nie ułożyłem.

pozdrawiam rc --

Data: 2010-06-15 21:29:21
Autor: kemet
FFF Piknik '2010 - 3-4 lipca baza CRAZY SHARK jezioro Białe

11:00 - 15:00 - warsztaty "Skilsy & Deco Wars" - prowadzenie "Duch",
"Styx", "Judas"

A na czym polegają te tajemnicze warsztaty ?

Data: 2010-06-15 13:37:51
Autor: Duch [www.frogmen.pl]
On 15 Cze, 21:29, "kemet" <podwodnikWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
> 11:00 - 15:00 - warsztaty "Skilsy & Deco Wars" - prowadzenie "Duch",
> "Styx", "Judas"

A na czym polegają te tajemnicze warsztaty ?

Deco Wars to głównie skilsy związane z ogarnianiem sytuacji awaryjnych
pod wodą z utrzymaniem pływalności.
3 instruktorów i 6 ćwiczących - jak widać jeden instruktor będzie się
pastwił nad maksymalnie dwoma nurkami - głównie ze względów
bezpieczeństwa.

resztę omówimy sobie przed warsztatami dlatego że każdy będzie
prowadził je na swój sposób

Pozdrawiam

Data: 2010-07-02 02:47:19
Autor: Duch [www.frogmen.pl]
FFF Piknik '2010 - 3-4 lipca baza CRAZY SHARK jezioro Białe
Witam,

Przypominam że PIKNIK zaczyna się już dziś wieczorem - ogniskiem ;-)

A jutro od rana ruszamy pełną parą ;-)

ZAPRASZAMY

cent...@shark.net.pl

Data: 2010-07-02 22:03:07
Autor: Przemek Zawadzki
On Fri, 02 Jul 2010 11:47:19 +0200, Duch [www.frogmen.pl]  <piotr.dusza@gmail.com> wrote:

Witam,

Przypominam że PIKNIK zaczyna się już dziś wieczorem - ogniskiem ;-)

To proponuję jeszcze wypalenie shishy za zdrowie nieobecnych... :D

Miłej zabawy!

--
Przemek Zawadzki
zap@gazeta.pl

Data: 2010-07-05 08:02:13
Autor: Duch [www.frogmen.pl]
FFF Piknik '2010 - 3-4 lipca baza CRAZY SHARK jezioro Białe
Witam po pikniku,
Dziękuje wszystkim Piknikowiczom za obecność i wspaniałą atmosferę i
zabawę.
Wystawcą dziękuję za pokazanie nowego sprzętu, testy i cierpliwość dla
testujących oraz super nagrody, które wygrano w konkursach.

W przyszłym roku ustawimy jeszcze termin tak aby również zgrał się z
pogodą i nie kolidował z Open'er, wyborami i humorami żon ;-)

Dziękuję za waszą obecność i do następnego Pikniku.

Pozdrawiam
Piotr Dusza "Duch"