FFVII na 52"?

Data: 2010-01-05 04:51:38
Autor: neuro
FFVII na 52"?
Witam,

Jakoś nostalgia mnie naszła, a jako na x360 nic sensownego ostatnio,
pomyślałem, coby wyhaczyć oryginalną FFVII w wersji na PSX (mam
jeszcze PS2) i spróbować raz jeszcze. Tylko boję się, że na 52" LED
będzie to wizualna porażka. Jak sądzicie?

pozdr,
p.

Data: 2010-01-05 14:36:00
Autor: Mirek Ptak
FFVII na 52"?
Dnia 2010-01-05 13:51,  *neuro* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Na 52" *LED* na pewno będzie to porażka - ba, o ile wiem to nic nie zobaczysz ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-01-05 05:55:12
Autor: neuro
FFVII na 52"?
On Jan 5, 2:36 pm, Mirek Ptak <nieprawdz...@nieprawdziwy.pl> wrote:

Na 52" *LED* na pewno b dzie to pora ka - ba, o ile wiem to nic nie
zobaczysz ;)

   Możesz rozwinąć? Chodziło mi o jakość grafiki - co do TV to nie mam
zastrzeżeń ;]

p.

Data: 2010-01-05 15:31:35
Autor: KILu
FFVII na 52"?
neuro wrote:
   Możesz rozwinąć? Chodziło mi o jakość grafiki - co do TV to nie mam
zastrzeżeń ;]

Przedmowce pewnie rowniez drazni powszechne uzywanie okreslenia LED TV. W
Twoim przypadku byl to zapewne jedynie skrot myslowy, ale z tego co widze
gawiedz generalnie faktycznie "wierzy" w telewizory LED-owe (telebim?:)).

--
KILu

Data: 2010-01-05 06:35:49
Autor: neuro
FFVII na 52"?
On Jan 5, 3:31 pm, "KILu" <by...@wp.pl> wrote:

[...]

   Jaki tam znów telebim? Podświetlenie krawędziowe na LED-ach,
przecież powszechnie się tego używa.
Nie jestem sprzętowym onanistą żeby czepiać się szczegółów. Drażnić to
może chyba jedynie kompletnych nerdów ;]

p.

Data: 2010-01-05 16:21:25
Autor: KILu
FFVII na 52"?
neuro wrote:
   Jaki tam znów telebim? Podświetlenie krawędziowe na LED-ach,

No wlasnie. :) Tymczasem dla niektorych TV LED oznacza ni mniej ni wiecej
tylko TV LED - nie wiedza, ze to LCD (co wykorzystuja sprzedawcy). :P I
chyba o to chodzilo naszemu przedmowcy.

--
KILu

Data: 2010-01-06 07:54:08
Autor: Mirek Ptak
FFVII na 52"?
Dnia 2010-01-05 16:21,  *KILu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
neuro wrote:
[...]

Nie inaczej :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-01-06 00:10:31
Autor: neuro
FFVII na 52"?
On Jan 6, 7:54 am, Mirek Ptak <nieprawdz...@nieprawdziwy.pl> wrote:

> No wlasnie. :) Tymczasem dla niektorych TV LED oznacza ni mniej ni wiecej
> tylko TV LED - nie wiedza, ze to LCD (co wykorzystuja sprzedawcy). :P I
> [...]

    Kompletnie was nie rozumiem: niby co mieliby wykorzystywać
sprzedawcy?
Jesli zamiast świetlówki mamy w TV podświetlenie diodami, to określa
się to jako LED TV i każdy o tym wie.
Niby czemu określenie LED miałoby być fałszywe i jakoś magicznie
przyciągać klientów?

neuro

Data: 2010-01-06 14:19:53
Autor: Mirek Ptak
FFVII na 52"?
Dnia 2010-01-06 09:10,  *neuro* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

To co zawsze - naiwność kupujących.

Jesli zamiast świetlówki mamy w TV podświetlenie diodami, to określa
się to jako LED TV i każdy o tym wie.

Nie każdy, a nawet jak wie, to marketoidy wciskają takiemu klientowi przekonanie, że to rewolucyjna technologia znacznie poprawiająca jakość obrazu, a na prawdę w znakomitej większości mamy do czynienia z podświetlaniem krawędziowym, które w żadnym aspekcie (może poza zużyciem energii) nie jest lepsze od świetlówek.

Niby czemu określenie LED miałoby być fałszywe i jakoś magicznie
przyciągać klientów?

Pooglądaj reklamy jeśli jeszcze nie widziałeś - zwłaszcza koliberka od Samsunga :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-01-06 05:36:59
Autor: neuro
FFVII na 52"?
On Jan 6, 2:19 pm, Mirek Ptak <nieprawdz...@nieprawdziwy.pl> wrote:

Nie ka dy, a nawet jak wie, to marketoidy wciskaj takiemu klientowi
przekonanie, e to rewolucyjna technologia znacznie poprawiaj ca jako
obrazu, a na prawd w znakomitej wi kszo ci mamy do czynienia z
pod wietlaniem kraw dziowym, kt re w adnym aspekcie (mo e poza zu yciem
energii) nie jest lepsze od wietl wek.

   Oj mylisz się i to bardzo. Przed kupnem TV porównałem trochę
płaszczaków i różnica w jakości między świetlówką a LED jest
zdecydowanie zauważalna.
Mowa oczywiście o dobrych modelach. To zresztą tak samo jak z
technologią 200Hz - są tacy, którzy twierdzą, że to ściema.
Poniekąd wypada pozazdrościć, tacy mogą "jechać" na starym CRT 50Hz do
końca życia nie widząc różnicy.

Poogl daj reklamy je li jeszcze nie widzia e - zw aszcza koliberka od
Samsunga :)

    Nie oglądam telewizji, więc reklamy z założenia mnie nie
dotyczą :]

pozdr,
p.

Data: 2010-01-06 15:39:24
Autor: Mirek Ptak
FFVII na 52"?
Dnia 2010-01-06 14:36,  *neuro* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Poopowiadaj mi jak sposób podświetlenia może wpłynąć na parametry panela LCD?

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-01-07 00:03:36
Autor: neuro
FFVII na 52"?
On Jan 6, 3:39 pm, Mirek Ptak <nieprawdz...@nieprawdziwy.pl> wrote:

Poopowiadaj mi jak spos b pod wietlenia mo e wp yn na parametry panela
LCD?

     Co Ci będę opowiadał - jak już wspomniałem sprzętowym onanistą
nie jestem, dawno z tego wyrosłem.
Podłączam konsolę do 2 róznych paneli i obserwuję, co się dzieje na
ekranie. W ten właśnie sposób wybrałem TV z podświeteleniem LED.
Co do technikaliów, to przedpiśca wyżej podał całkiem zgrabny link z
interesującym, Cię tematem ;]

pozdr,
p.

Data: 2010-01-07 09:58:47
Autor: Mirek Ptak
FFVII na 52"?
Dnia 2010-01-07 09:03,  *neuro* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

To może być kluczowe: "do 2 róznych paneli"

Co do technikaliów, to przedpiśca wyżej podał całkiem zgrabny link z
interesującym, Cię tematem ;]

Czytałem i owszem :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-01-06 14:57:35
Autor: mck
FFVII na 52"?

http://www.proline.pl/?n=led-tv-szum-marketingowy-czy-zwykle-oszustwo

Data: 2010-01-05 21:12:14
Autor: Artur Bross
FFVII na 52"?
Mirek Ptak pisze:
[...]

Z daleka, przez lornetke ;-) pewnie cos zobaczysz... :-P

Data: 2010-01-05 19:37:49
Autor: gctechs
FFVII na 52"?
Dnia 05-01-2010 o 13:51:38 neuro <neuro6@gmail.com> napisał(a):

[...]

Taki dowcip:
- Co to jest - piksele wielkosci piesci?
- PSX na 52 calach!

Powaznie mowiac, nie powinno byc problemu. Podlacz tylko przez komponent.
To przeciez stara gra, i tak nie ma co oczekiwac cudow.

Ja np. mam teraz PSone podlaczone zwyklym kompozytem do monitora LCD 19"
(lol, ale sie szarpnalem) poprzez VGA box'a i w moim odczuciu wyglada to
pieknie. I mowie to bez ironii. Jest tak jak powinno byc, pelen oldskool.
Widoczne piksele, jednoczesnie rozmazanie krawiedzi itd. Nie rozumiem  ludzi,
ktorzy mowia, ze potrzebuja starego telewizora CRT do grania np. na PSX czy
PS2. Po co psuc sobie oczy? Jedynym wyjatkiem sa moze gry korzystajace z
light-gun'a. A jak komus cos przeszkadza, to zawsze moze zmniejszyc
Sharpness.

--
....::-- _GomezCore Technologies_-- ::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..NOIZE.

Data: 2010-01-05 21:09:00
Autor: Meanthord
FFVII na 52"?
Użytkownik "gctechs" <gctechs.usunto@wp.usunto.pl> napisał w wiadomości news:op.u52opbm46p94hhkalafior...
Nie rozumiem  ludzi,
ktorzy mowia, ze potrzebuja starego telewizora CRT do grania np. na PSX czy
PS2.

    Moze dlatego, ze gry z PSX/PS2 na LCD wygladaja jak kupa, a na CRT zupelnie na odwrot, tzn. bardzo ladnie? Poniewaz gram wiecej na starej generacji, a tylko troche na nowej w przyszlosci na 100% kupie CRT z obsluga HD - bede mial 2 w 1, ideal do starych i nowych gier :).

Pozdr.
Meanthord

Pozdr.
Meanthord

Data: 2010-01-06 10:45:12
Autor: KuFeL
FFVII na 52"?
W dniu 2010-01-05 21:09, Meanthord pisze:
[...]

CRT z HD? a takie cos jest? ja przymierzam sie do LCD LED bo ma naprawde rozsadnie nizszy pobor mocy w porownaniu do tradycyjnych LCD, a tym bardziej plazm.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2010-01-06 13:18:16
Autor: Moltisanti
FFVII na 52"?

Użytkownik "KuFeL" :

CRT z HD? a takie cos jest?

Jest, chociazby Filek 32PW9551

M.

Data: 2010-01-06 15:27:12
Autor: RK
FFVII na 52"?
Moltisanti pisze:
CRT z HD? a takie cos jest?

Jest, chociazby Filek 32PW9551

Mam, potwierdzam. Bardzo dobry obraz.

--
Robert.

Data: 2010-01-07 11:17:11
Autor: dziki
FFVII na 52"?
Użytkownik "KuFeL" <kufel@spam.o2.spam.pl> napisał w wiadomości news:hi1m30$n07$2inews.gazeta.pl...

CRT z HD? a takie cos jest? ja przymierzam sie do LCD LED bo ma naprawde rozsadnie nizszy pobor mocy w porownaniu do tradycyjnych LCD, a tym bardziej plazm.

duzo zalezy od producenta i technologii takze nie powielaj stereotypow. Przy odrobinie wysilku znajdziesz w necie plazmy co pobieraja mniej pradu niz lcd. Polecam tez poczytac ile srednio pobiera plazma, a ile lcd, a nie max tego co moze.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-01-07 22:12:38
Autor: KuFeL
FFVII na 52"?
W dniu 2010-01-07 11:17, dziki pisze:
[...]

nie powielam stereotypow. Coraz powazniej przymierzam sie do zakupu i przegladam oferte. LCD LED maja sredni pobor mocy w widelkach 60-80 W dla 40".

Ktorys LCD albo plazma ma taki pobor?

Pzdr,
KuFeL

Data: 2010-01-09 16:10:20
Autor: dziki
FFVII na 52"?
On 7 Sty, 22:12, KuFeL <ku...@spam.o2.spam.pl> wrote:
W dniu 2010-01-07 11:17, dziki pisze:> Użytkownik "KuFeL" <ku...@spam.o2.spam.pl> napisał w wiadomości

nie powielam stereotypow. Coraz powazniej przymierzam sie do zakupu i
przegladam oferte. LCD LED maja sredni pobor mocy w widelkach 60-80 W
dla 40".

Ktorys LCD albo plazma ma taki pobor?

philipsy maja zblizony, niestety wieksze od tego , ktory podales.
no i nie demonizujmy za nadto pobor mocy; to ma byc karta przetargowa
w wyborze tv?
To policzmy ile kosztuje ogladanie tv, ktory o zgrozo zjada srednio
200W. Zalozymy tez ambitnie, ze jest on wlaczony 10h dziennie. 1 KWh
kosztuje ~0,40zl, czyli wychodzi nam, ze dziennie przyjemnosc
korzystania z tv to 80gr, a wiec miesiecznie to cale 24zl. Biorac pod
uwage, ze nowa technogia jest drozsza od LCD, czy plazmy to jesli nie
ma jakiejs subiektywnej roznicy w obrazie in plus to moze warto
zainwestowac w cos tanszego skoro potencjalnie nizsze rachunki i tak
nie wyrownaja roznicy w cenie. Chyba nikt nie kupuje obecnie tv na
okres dluzszy niz kilka lat.

Korzystalem z tej stronki:
http://www.zelt.pl/serwis/index.php?id=299

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-01-06 19:08:05
Autor: gctechs
FFVII na 52"?
Dnia 05-01-2010 o 21:09:00 Meanthord TO!]wp.pl> <"<mean"@[wytnij>  napisał(a):

[...]

Bzdura i autosugestia :).

Data: 2010-01-07 18:18:55
Autor: Meanthord
FFVII na 52"?

Użytkownik "gctechs" <gctechs.usunto@wp.usunto.pl> napisał w wiadomości news:op.u54hzrqh6p94hhkalafior...
[...]

    Wszechobecne zabki, mdle i z dupy wysrane kolory, "plywajacy" obraz, kafle wielkosci piesci nazywasz autosugestia? W niektore gry z PSX-a wrecz nie da sie grac na LCD :(.

Pozdr.
Meanthord

Data: 2010-01-07 11:21:45
Autor: dziki
FFVII na 52"?
Użytkownik "neuro" <neuro6@gmail.com> napisał w wiadomości news:7f78aea8-0ce0-4f91-847d-b9d58c711077e37g2000yqn.googlegroups.com...

[...]

ja osobiscie odradzam; chyba ze to odpalisz ew. przez jakies emu na PC i podbijesz rozdzialke i jakies inne ulepszacze powlaczasz i puscisz sobie taki zmodowany obraz na LCD. W oryginale bedzie straszna kapa - LCD bardzo wyostrza wszystkie niedoskonalosci grafy. Ew. jesli tv na to pozwala to wlaczyc obraz w natywnej rozdzialce (nie na caly ekran)

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-01-07 19:53:25
Autor: KILu
FFVII na 52"?
dziki wrote:
Ew. jesli tv na to
pozwala to wlaczyc obraz w natywnej rozdzialce (nie na caly ekran)

....i graj w okienku wielkosci kartki A4. ;)
Mnie o niebo bardziej razi sztucznie podbita grafika w grach z psone, niz
ich oryginalny wyglad.

--
KILu

Data: 2010-01-07 22:44:33
Autor: Meanthord
FFVII na 52"?

Użytkownik "KILu" <byter@wp.pl> napisał w wiadomości news:hi5ajb$1fs$1inews.gazeta.pl...
dziki wrote:
[...]

    Ale oryginalny wyglad na CRT jest tysiac razy ladniejszy, niz na LCD.

Pozdr.
Meanthord

Data: 2010-01-09 13:08:18
Autor: KILu
FFVII na 52"?
Meanthord wrote:
    Ale oryginalny wyglad na CRT jest tysiac razy ladniejszy, niz na
LCD.

Niestety czasem nie bardzo masz alternatywe.

--
KILu

FFVII na 52"?