FFVII na 52"?

Data: 2010-01-05 14:36:00
Autor: Mirek Ptak
FFVII na 52"?
Dnia 2010-01-05 13:51,  *neuro* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Witam,

Jakoś nostalgia mnie naszła, a jako na x360 nic sensownego ostatnio,
pomyślałem, coby wyhaczyć oryginalną FFVII w wersji na PSX (mam
jeszcze PS2) i spróbować raz jeszcze. Tylko boję się, że na 52" LED
będzie to wizualna porażka. Jak sądzicie?

Na 52" *LED* na pewno będzie to porażka - ba, o ile wiem to nic nie zobaczysz ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-01-05 05:55:12
Autor: neuro
FFVII na 52"?
On Jan 5, 2:36 pm, Mirek Ptak <nieprawdz...@nieprawdziwy.pl> wrote:

Na 52" *LED* na pewno b dzie to pora ka - ba, o ile wiem to nic nie
zobaczysz ;)

   Możesz rozwinąć? Chodziło mi o jakość grafiki - co do TV to nie mam
zastrzeżeń ;]

p.

Data: 2010-01-05 15:31:35
Autor: KILu
FFVII na 52"?
neuro wrote:
   Możesz rozwinąć? Chodziło mi o jakość grafiki - co do TV to nie mam
zastrzeżeń ;]

Przedmowce pewnie rowniez drazni powszechne uzywanie okreslenia LED TV. W
Twoim przypadku byl to zapewne jedynie skrot myslowy, ale z tego co widze
gawiedz generalnie faktycznie "wierzy" w telewizory LED-owe (telebim?:)).

--
KILu

Data: 2010-01-05 06:35:49
Autor: neuro
FFVII na 52"?
On Jan 5, 3:31 pm, "KILu" <by...@wp.pl> wrote:

[...]

   Jaki tam znów telebim? Podświetlenie krawędziowe na LED-ach,
przecież powszechnie się tego używa.
Nie jestem sprzętowym onanistą żeby czepiać się szczegółów. Drażnić to
może chyba jedynie kompletnych nerdów ;]

p.

Data: 2010-01-05 16:21:25
Autor: KILu
FFVII na 52"?
neuro wrote:
   Jaki tam znów telebim? Podświetlenie krawędziowe na LED-ach,

No wlasnie. :) Tymczasem dla niektorych TV LED oznacza ni mniej ni wiecej
tylko TV LED - nie wiedza, ze to LCD (co wykorzystuja sprzedawcy). :P I
chyba o to chodzilo naszemu przedmowcy.

--
KILu

Data: 2010-01-06 07:54:08
Autor: Mirek Ptak
FFVII na 52"?
Dnia 2010-01-05 16:21,  *KILu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
neuro wrote:
[...]

Nie inaczej :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-01-06 00:10:31
Autor: neuro
FFVII na 52"?
On Jan 6, 7:54 am, Mirek Ptak <nieprawdz...@nieprawdziwy.pl> wrote:

> No wlasnie. :) Tymczasem dla niektorych TV LED oznacza ni mniej ni wiecej
> tylko TV LED - nie wiedza, ze to LCD (co wykorzystuja sprzedawcy). :P I
> [...]

    Kompletnie was nie rozumiem: niby co mieliby wykorzystywać
sprzedawcy?
Jesli zamiast świetlówki mamy w TV podświetlenie diodami, to określa
się to jako LED TV i każdy o tym wie.
Niby czemu określenie LED miałoby być fałszywe i jakoś magicznie
przyciągać klientów?

neuro

Data: 2010-01-06 14:19:53
Autor: Mirek Ptak
FFVII na 52"?
Dnia 2010-01-06 09:10,  *neuro* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

To co zawsze - naiwność kupujących.

Jesli zamiast świetlówki mamy w TV podświetlenie diodami, to określa
się to jako LED TV i każdy o tym wie.

Nie każdy, a nawet jak wie, to marketoidy wciskają takiemu klientowi przekonanie, że to rewolucyjna technologia znacznie poprawiająca jakość obrazu, a na prawdę w znakomitej większości mamy do czynienia z podświetlaniem krawędziowym, które w żadnym aspekcie (może poza zużyciem energii) nie jest lepsze od świetlówek.

Niby czemu określenie LED miałoby być fałszywe i jakoś magicznie
przyciągać klientów?

Pooglądaj reklamy jeśli jeszcze nie widziałeś - zwłaszcza koliberka od Samsunga :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-01-06 05:36:59
Autor: neuro
FFVII na 52"?
On Jan 6, 2:19 pm, Mirek Ptak <nieprawdz...@nieprawdziwy.pl> wrote:

Nie ka dy, a nawet jak wie, to marketoidy wciskaj takiemu klientowi
przekonanie, e to rewolucyjna technologia znacznie poprawiaj ca jako
obrazu, a na prawd w znakomitej wi kszo ci mamy do czynienia z
pod wietlaniem kraw dziowym, kt re w adnym aspekcie (mo e poza zu yciem
energii) nie jest lepsze od wietl wek.

   Oj mylisz się i to bardzo. Przed kupnem TV porównałem trochę
płaszczaków i różnica w jakości między świetlówką a LED jest
zdecydowanie zauważalna.
Mowa oczywiście o dobrych modelach. To zresztą tak samo jak z
technologią 200Hz - są tacy, którzy twierdzą, że to ściema.
Poniekąd wypada pozazdrościć, tacy mogą "jechać" na starym CRT 50Hz do
końca życia nie widząc różnicy.

Poogl daj reklamy je li jeszcze nie widzia e - zw aszcza koliberka od
Samsunga :)

    Nie oglądam telewizji, więc reklamy z założenia mnie nie
dotyczą :]

pozdr,
p.

Data: 2010-01-06 15:39:24
Autor: Mirek Ptak
FFVII na 52"?
Dnia 2010-01-06 14:36,  *neuro* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Poopowiadaj mi jak sposób podświetlenia może wpłynąć na parametry panela LCD?

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-01-07 00:03:36
Autor: neuro
FFVII na 52"?
On Jan 6, 3:39 pm, Mirek Ptak <nieprawdz...@nieprawdziwy.pl> wrote:

Poopowiadaj mi jak spos b pod wietlenia mo e wp yn na parametry panela
LCD?

     Co Ci będę opowiadał - jak już wspomniałem sprzętowym onanistą
nie jestem, dawno z tego wyrosłem.
Podłączam konsolę do 2 róznych paneli i obserwuję, co się dzieje na
ekranie. W ten właśnie sposób wybrałem TV z podświeteleniem LED.
Co do technikaliów, to przedpiśca wyżej podał całkiem zgrabny link z
interesującym, Cię tematem ;]

pozdr,
p.

Data: 2010-01-07 09:58:47
Autor: Mirek Ptak
FFVII na 52"?
Dnia 2010-01-07 09:03,  *neuro* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

To może być kluczowe: "do 2 róznych paneli"

Co do technikaliów, to przedpiśca wyżej podał całkiem zgrabny link z
interesującym, Cię tematem ;]

Czytałem i owszem :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-01-06 14:57:35
Autor: mck
FFVII na 52"?

http://www.proline.pl/?n=led-tv-szum-marketingowy-czy-zwykle-oszustwo

Data: 2010-01-05 21:12:14
Autor: Artur Bross
FFVII na 52"?
Mirek Ptak pisze:
[...]

Z daleka, przez lornetke ;-) pewnie cos zobaczysz... :-P

FFVII na 52"?