FIAT Linea przegląd gwarancyjny - cena porażka

Data: 2010-06-26 03:15:32
Autor: tadek
FIAT Linea przegląd gwarancyjny - cena porażka
On 26 Cze, 11:57, "kowtow" <kowtowNOS...@wp.pl> wrote:
Dost pi em zaszczytu i zrobi em pierwszy gwarancyjny przegl d Fiata Linea w
serwisie
Gdy przysz o do p acenia szcz ka mi opad a 516 z
Srednio po owa ceny materia y (olej + filtry)
a druga po owa us uga serwisowa ( robocizna)
i co do drugiej op aty mam w tpliwo ci czy to jest normalna praktyka
pobieranie op aty za robocizn przy przegl dzie gwarancyjnym.
Kiedy te mia em Fiata i p aci em tylko za materia y.
Pozdrawiam.

Forester prawie 700 zł gdzie główną pozycją był olej z beczki  po 60
zł za litr a na allegro ten rodzaj oleju konfekcjonowany po 35 zł.
Pytanie tylko czy ten z allegro jest "taki sam" jak w serwisie. Jako
ciekawostkę mogę tylko dodać że sama wymiana oleju + filtr do volvo
940 w ASO kosztowała mnie ładnych kilka lat temu 800 zł i przestałem
bywać w servisie volvo tak skutecznie że następny samochód jest Subaru

FIAT Linea przegląd gwarancyjny - cena porażka