FIAT Linea przegląd gwarancyjny - cena porażka

Data: 2010-06-26 16:22:59
Autor: Cavallino
FIAT Linea przegląd gwarancyjny - cena porażka
Użytkownik "kowtow" <kowtowNOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:i04iu2$f0f$1news.onet.pl...
Dostąpiłem zaszczytu i zrobiłem pierwszy gwarancyjny przegląd Fiata Linea w serwisie
Gdy przyszło do płacenia szczęka mi opadła 516 zł
Srednio połowa ceny materiały (olej + filtry)
a druga połowa usługa serwisowa ( robocizna)
i co do drugiej opłaty mam wątpliwości czy to jest normalna praktyka pobieranie opłaty za robociznę przy przeglądzie gwarancyjnym.

ROTFL !!!!

Kiedyś też miałem Fiata i płaciłem tylko za materiały.

Pewnie jakąś promocję miałeś.
Ciesz się, bo zapłaciłeś niedużo.

FIAT Linea przegląd gwarancyjny - cena porażka