FIAT Linea przegląd gwarancyjny - cena porażka

Data: 2010-06-26 19:37:43
Autor: Bydlę
kowtow wrote:
> Dostąpiłem zaszczytu i zrobiłem pierwszy gwarancyjny przegląd Fiata Linea w
> serwisie
> Gdy przyszło do płacenia szczęka mi opadła 516 zł

Oczywiście nie interesowaleś się kosztami ekspolatacyjnymi przy szacowaniu czy dane auto opłaca ci się?

> Srednio połowa ceny materiały (olej + filtry)
> a druga połowa usługa serwisowa ( robocizna)

Tak właśnie jest na całym polskim rynku serwisowym.

> i co do drugiej opłaty mam wątpliwości czy to jest normalna praktyka
> pobieranie opłaty za robociznę przy przeglądzie gwarancyjnym.

A ty pracujesz za darmo?
Nie usuwali ci usterki na zasadzie roszczenia gwarancyjnego, a wymieniali ci filtry itd.
(inna rzecz, że mnie ciekawi ta gwarancyjność wymiany - na mój rozum wymienia się ekspolatacyjnie, a nie gwarancyjnie, ale nie mam nowego auta mogę być na niebieżąco)

> Kiedyś też miałem Fiata i płaciłem tylko za materiały.

Kiedyś?
A jaką miałeś wtedy umowę i promocję?

--
Bydlę

FIAT Linea przegląd gwarancyjny - cena porażka