FIFA - konserwatyzm , lub ...

Data: 2010-06-28 01:38:38
Autor: MH
FIFA - konserwatyzm , lub ...
No właśnie co ?! Cholera , nie oglądałem meczu Anglia-Niemcy , bo niestety
miałem wyjazd. Info tylko z radia. Nie pierwszy , nie setny , nie dwusetny raz
widzimy na powtórkach EWIDENTNY błąd sędziego. Nie twierdzę , że decyzja była
podyktowana stronniczością sędziego.. Ot , zwyczjny ludzki błąd , bramki zdobyte
z pozycji minimalnie spalonej (lub odwrotnie) , karne za "nastrzeloną rękę" itd
, itp, itp..

Odnoszę wrażenie , iż arbitrzy podczas obecnych MŚ starają się być obiektywni..
Jednakże błędy są popełniane.. No cóż.. Mogą czasami nie zauważyć pewnych
istotnych szczegółów. Jestem to w stanie zrozumieć.

NATOMIAST !!!   RWA JEGO MAĆ !!!  Przy obecnej technice , na byle jakim TV ,
widzimy niejednokrotnie błędne decyzje sędziów. Chociażby dzisiejszy nieuznany
gol Angolów.. Dlaczego do Pani Nędzy FIFA nie dopuszcza do analizy sytuacji
spornej z materiału video ???  DOŚĆ !!  Jestem kibicem drużyny pierwszoligowej , w przyszłym sezonie przestaję
chodzić na mecze. Mało tego , sporą grupę kibiców będę również do tego namawiał.
A co mi tem ... jeżeli będzie odpowiednie poparcie , to owszem na kilku meczach
będzi grupa emisariuszy z transparentem uzasadniającym stan rzeczy.

GORĄCO zachęcam kolegów kibicującym zespołom z ekstraklasy do podobnego
dziaqłanie. Jeżeli udzielacie się w w zagranicznych grupach dyskusyjnych ,
sugeruję zróbcie to samo.

W kupie siła (hehe)!! Ktoś powie ,że to nierealne i bez sensu?? No to dajmy se
spokój z ME 2012 i wogóle ze sportem , bot nie ma sensu.. DRUKUJMY !!

MH

P.S. A w Hokeju na lodzie się dało !!!      --

FIFA - konserwatyzm , lub ...